;
coinex

شیائومی 12 و 12 پرو رونمایی شدند

در این نوشتار از تکراتو یک خبر خوب برای طرفداران شیائومی داریم. شیائومی 12 و 12 پرو رونمایی شدند. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از پرچمدار جدید شیائومی به دست آورید.

چند ماه گذشته خبرها و شایعه‌های بسیاری درباره سری جدید شیائومی منتشر شد اما اکنون دیگر انتظار به پایان رسیده و می‌توانیم در نهایت شیائومی ۱۲ را مشاهده کنیم. سری شیائومی ۱۲ دارای چندین عضو است که شامل شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو، شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی ۱۲ ایکس می‌شود. البته در این مقاله روی دوی گزینه اول تمرکز داریم.

یکی از ویژگی‌های جدید و جذاب شیائومی ۱۲ صفحه نمایش ۶/۲۶ اینچی است که این موبایل را اولین پرچمدار کوچک و جمع و جور سال‌های اخیر شیائومی میکند. اما نسخه پرو شیائومی ۱۲ مثل موبایل‌های پرچمدار دیگر از صفحه نمایش بزرگ ۶/۷۳ اینچی استفاده میکند.

شیائومی ۱۲ از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند. همچنین دوربین جلویی آن در بخش مرکزی صفحه‌نمایش قرار دارد. این موبایل با رابط کاربری MIUI 13 از پیش نصب‌شده ارائه خواهد شد.

شیائومی 12

درباره مشخصات Xiaomi 12X باید گفت که این گوشی، احتمالا مثل گوشی Mi 11X به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی از یک پنل نمایشگر آمولد و در ابعاد 145.4×65.4 میلی‌متر ساخته شده است؛  یعنی تقریبا 6.28 اینچ. این در حالیست که شیائومی Mi 11X به نمایشگر 6.67 اینچی مجهز شده بود.

نمایشگر +FullHD شیائومی 12 ایکس از نرخ نوسازی 120 هرتز و HDR10 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد که در مقایسه با دوربین 48 مگاپیکسلی Mi 11X، کمی بهتر شده است.

شیائومی 12

شیائومی ۱۲ مجهز به نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی AMOLED است که با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، رنگ‌های ۱۰ بیتی، پشتیبانی از فناوری HDR10+ ،Dolby Vision و روشنایی سطح ۱۶۰۰۰ نیت عرضه می‌شود. قطر این گوشی هوشمند ۶۹٫۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است. در حالی در این پوستر به پردازنده‌ی این گوشی اشاره نشده، اما می‌دانیم که نسخه‌ی استاندارد شیائومی ۱۲ از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به‌عنوان قلب تپنده بهره می‌برد.

قیمت شیائومی ۱۲

در توییتی از ishan agarwal می بینیم که قیمت های مربوط به ۲ مدل از اعضای خانواده شیائومی ۱۲ اعلام شده که هر کدام از آن ها دارای ۳ پیکربندی مختلف حافظه رم و حافظه داخلی هستند.

۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۵۰ دلار

۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۹۶ دلار

۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۲۷ دلار

قیمت Xioami 12 Pro در چین:

۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۸۵ دلار

۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۳۲ دلار

۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۹۵ دلار

تصاویر شیائومی 12

شیائومی 12 شیائومی 12 شیائومی 12 شیائومی 12

در تصاویر بالا مراسم رونمایی گوشی شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو را میبینید.

ویدیو معرفی شیائومی 12 پرو

 

این نوشتار آپدیت خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره شیائومی 12 و 12 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    قیمتهاش خیلی بالا هست شیائومی 12 پرو با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه قیمت 785 دلار زده که حدود 23 میلیون تومن میشه با این قیمت گزینه های خیلی بهتری برای خرید وجود داره

    پاسخ