;
coinex

شیائومی 12 ظرف 5 دقیقه حدود 300 میلیون دلار به فروش رفت

پرچمدار جدید شیائومی در چین عرضه شد و استقبال گسترده‌ای هم از آن شده است چرا که شیائومی 12 ظرف 5 دقیقه حدود 300 میلیون دلار به فروش رفت .

فروش 300 میلیون دلاری در پنج دقیقه اول را می‌توان استقبالی گرم برای خانواده جدید شیائومی در نظر گرفت. با این تعداد تعداد دقیق فروش گوشی مشخص نیست و اگر بخواهیم قیمت هر گوشی را ۷۰۰ دلار در نظر بگیریم، نزدیک به ۴۰۴ هزار دستگاه در 5 دقیقه ابتدایی به فروش رسیده است که رقم قابل توجهی است.

شیائومی 12 ظرف 5 دقیقه حدود 300 میلیون دلار به فروش رفت

سری جدید پرچمدار شیائومی امروز برای اولین بار فروش خود را در چین آغاز نمود. این سری که شامل شیائومی 12، 12 پرو و ​​12 ایکس تنها در پنج دقیقه از طریق کانال های آفلاین و آنلاین توانستند 1.8 میلیارد یوان معادل 283 میلیون دلار فروش داشته باشند و به نظر می‌رسد عملکرد ناامیدانه اسنپدراگون این گوشی‌ها نیز چندان تاثیر منفی بر روی فروش آن نداشته است.

امسال شیائومی برای خط تولید پرچمداران خود از استرتژی جدیدی استفاده نمود و یک گوشی پرچمدار جمع و جورتر (Xiaomi 12) در بین محصولات خود قرار داده است. در این میان Xiaomi 12 Pro به معنای واقعی یک پرچمدار بوده و از طرفی شیائومی 12X نیز یک گوشی پرچمدار با قیمت مقرون به صرفه‌تر است.

البته خوب است طرفداران این مجموعه بدانند یک عضو دیگر این خانواده با نام شیائومی 12 اولترا نیز قرار است به زودی و در اوایل سال جدید میلادی معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فروش این پرچمداران شیائومی در چین چیست؟ آیا شما هم قصد دارید این گوشی را پس از عرضه جهانی خریداری کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر