;
coinex

تبلیغ جدید اپل: اپل واچ نخرید می‌میرید

تبلیغ جدید اپل: اپل واچ نخرید می‌میرید! اپل جدیدا در یک تبلیغ جذاب شما را بین خرید اپل واچ و جان خود قرار می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

اپل می‌خواهد همه بدانند خرید ساعت هوشمند ۴۰۰ دلاری‌اش مسئله‌ی مرگ و زندگی است و این موضوع را به طرز کاملاً احساسی در ویدئوی تبلیغاتی جدیدش به تصویر می‌کشد.

همچنین قبل‌تر در تکراتو پتنت جدید اپل برای یک آیفون تمام شیشه ای و شفاف را برایتان قرار داده‌ایم.

اپل واچ

آگهی تلویزیونی جدید اپل با نام «911» (شماره تماس با اورژانس) هیچ تصویر دلهره‌آوری را به بیننده نشان نمی‌دهد؛ فقط صدای سه مکالمه‌ی تلفنی بین اپراتور ۹۱۱ و افرادی را پخش می‌کند که موفق شدند در موقعیتی بغرنج و نزدیک به مرگ به کمک اپل واچ خود با اورژانس تماس بگیرند.

یکی از آن‌ها درون خودرویی فرو رفته و در آب گیر افتاده و ممکن است هر لحظه غرق شود؛ دیگری از ارتفاع بلندی افتاده و پایش شکسته و نفر سوم موج‌سواری است که پدل‌بردش را از دست داده و در دریا گرفتار شده است.

البته نگران نباشید؛ داستان هر سه نفر پایان خوشی خواهد داشت. اپل در پایان ویدئو به ما می‌گوید: «جیسون، جیم و آماندا به کمک ساعتشان در عرض چند دقیقه نجات پیدا کردند.» اما پیام ضمنی این ویدئو کاملاً واضح است؛ اینکه اگر این سه نفر محصول معجزه‌آسا و نجات‌بخش اپل را روی مچ دستشان نداشتند، در تنهایی و بدون رسیدن کمک می‌مردند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره اپل واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر