;
coinex

مشخصات نمایشگر وان پلاس 10 پرو در تیزر جدید فاش شد

کمپانی وان پلاس با انتشار یک تیزر جدید، مشخصات نمایشگر وان پلاس 10 پرو را با هواداران خود به اشتراک گذاشت. این گوشی می‌تواند یکی از رقیب‌های سرسخت گوشی‌های گلکسی S22 در بازار بهترین گوشی‌های 2022 باشد.

وان پلاس قصد دارد از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کند و 11 ژانویه، یعنی امروز را برای معرفی از پرچمداران خود انتخاب کرده است. این شرکت از همین حالا، پیش فروش گوشی‌های پرچمدار خود را آغاز کرده و هنوز هیچ اطلاعاتی درباره میزان استقبال مردم فاش نکرده است.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره مشخصات گوشی‌های OnePlus 10 و نسخه Pro در فضای آنلاین منتشر شده و حتی بسیاری از مشخصات گوشی در تیزرهای رسمی وان پلاس فاش شده‌اند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مشخصات نمایشگر وان پلاس 10 پرو

به گزارش گیزموچاینا، وان پلاس در تیزر جدید خود نشان می‌دهد گوشی OnePlus 10 Pro از پنل نمایشگر Samsung LTPO 2.0 برخوردار می‌شود که از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، مشخص شد OnePlus 10 Pro، اولین گوشی خواهد بود که به نمایشگر Always On با نرخ نوسازی 1 هرتز مجهز می‌شود.

مشخصات نمایشگر وان پلاس 10 پرو در تیزر جدید فاش شد

همانطور که می‌دانید، منظور از نمایشگر Always On یا همیشه روشن، نمایشگری است که حتی در حالتی که با دستگاه کار نمی‌کنید هم& همیشه فعال و روشن می‌ماند. با این قابلیت دیگر نیازی نیست که برای دیدن زمان، نوتیفیکیشن‌ها یا هر اطلاعات دیگری که روی صفحه نمایش وجود دارد، حتما دکمه پاور را بزنید یا گوشی را فعال کنید.

وان پلاس در تیزر اخیر خود، نوع طراحی جلویی گوشی‌های پرچمدار وان پلاس را به نمایش گذاشت. همانطور که می‌بینید، وان پلاس 10 پرو از حاشیه‌های بسیاری باریک، گوشه‌های گرد و طراحی پانچ در بالا و سمت چپ نمایشگر برخوردار است.

سایر مشخصات وان پلاس  پرو

OnePlus 10 Pro اولین گوشی خواهد بود که به صورت پیش‌فرض از آخرین نسخه ColorOS 12.1 در بازار چین برخوردار می‌شود. این گوشی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی هم وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را بر عهده دارد. این باتری از قابلیت شارژ شریع 80 واتی SuperVOOC باسیم و شارژ 50 واتی AirVOOC بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های باتری وان پلاس 10 پرو می‌توان به قابلیت شارژ معکوس اشاره کرد.

اما درباره مشخصات دوربین وان پلاس 10 پرو باید گفت که یک ماژول نسل دوم Hasselblad در پنل پشتی گوشی قرار می‌گیرد و یک لنز 48 مگاپیکسلی اصلی، 50 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. یک دوربین 32 مگاپیکسلی هم برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است.

گوشی‌های سری OnePlus 10 تا چند ساعت آینده به صورت رسمی رونمایی می‌شوند؛ به این ترتیب، به زودی اطلاعات بیشتری درباره جزییات مشخصات، تاریخ عرضه و قیمت گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمایشگر وان پلاس 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر