;
coinex

فورتنایت بار دیگر در گوشی های iOS

خبری خوش برای آیفون داران، فورتنایت بار دیگر در گوشی های ios باز میگردد. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

انویدیا اعلام کرد که از هفته آینده فورتنایت به صورت آزمایشی در سرویس Geforce Now خود در دسترس خواهد بود که با این وجود کاربران iOS می‌توانند از طریق مرورگر وب Safari به آن دسترسی داشته باشند. این نسخه آزمایشی همچنین از طریق اپلیکیشن Geforce Now که در گوگل پلی موجود است، در دسترس کاربران اندروید نیز قرار خواهد گرفت.

با این حال، نکته اصلی این خبر انتشار مجدد آن برای گوشی‌های آیفون است. در حالی که فورتنایت به دلیل مشکلات سال گذشته اپیک با گوگل و اپل از گوگل پلی نیز حذف شده بود، اما همچنان کاربران می‌توانستند نسخه اندروید آن را از اپیک دانلود و نصب کنند.

فورتنایت بار دیگر در گوشی های ios

متاسفانه چند ماه قبل، اختلافی بین کمپانی اپل و شرکت اپیک گیمز در رابطه با کارمزدهای دریافتی از خریدهای درون برنامه‌ای بازی فورتنایت پیش آمد و همین مورد باعث شد تا اپل مجبور به حذف این بازی از روی فروشگاه نرم افزاری خود شد. از آن لحظه به بعد ضررهای مالی اپیک گیمز شروع شد و از سمت دیگر نیز بسیاری از کاربران قادر به نصب این بازی بر روی گوشی هوشمند آیفون خود نبودند.

سرویس‌های استریم بازی یکی از جدیدترین ایده‌هایی بوده است که طی سال 2020 و 2021 بیشتر از زمان دیگر در چشم کاربران دیده شده‌اند. از این رو انویدیا سعی کرده است تا با قرار دادن بازی فورتنایت در سرویس Geforce Now، کاری کند تا کاربران استفاده کننده از آیفون بار دیگر بتوانند تجربه بازی فورتنایت را با گوشی هوشمند خود بچشند.

فورتنایت بار دیگر در گوشی های ios

با این حال موردی که در این میان وجود دارد این است که سرویس‌هایی مثل Geforce Now هنوز از مشکلات تاخیر و یا همان Delay رنج می‌برند. بنابراین بازی‌هایی مثل فورتنایت با توجه به حساس بودن نمی‌توانند به صورت عادی بر روی این سرویس‌ها پیاده سازی شوند و حس یکسانی با نصب بودن آن و ارتباط مستقیم با سرور را به کاربر خود بدهند.

یک سناریو وجود دارد و آن هم، بازگشت بازی فورتنایت به iOS به صورت مستقیم از طریق اپ استور می‌باشد. با توجه به اینکه گزارش‌های زیادی مبنی بر شاکی شدن کاربران اپل از حذف فورتنایت وجود دارد، حضور Geforce Now  و امکان اجرای بازی فورتنایت بر روی آن، می‌تواند تیر خلاصی بر روی تمام اقدامات اپل برای پیشبرد اهداف باشد. از این رو احتمال اینکه اپل به صورت یک روند آرام این بازی را به فروشگاه نرم افزاری خود بازگرداند زیاد است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره فورتنایت بار دیگر در گوشی های ios چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)