;
coinex

نمایشگر سری آیفون 14 از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند

در سال 2021 شرکت اپل آیفون‌های رده‌بالاتر خود یعنی iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max را با نمایشگرهایی 120 هرتزی به بازار عرضه کرد. بااین‌حال مدل‌های معمولی آیفون 13 از این امکان بی‌بهره ماندند. حالا گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که نمایشگر سری آیفون 14 (هر 4 مدل)‌ از نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شوند.

با توجه به گزارش‌های MacRumers، تحلیلگری با نام جف پو بیان کرد که تمامی مدل‌های iPhone 14 در سال 2022 از نمایشگر 120 هرتزی LTPO ProMotion بهره‌مند خواهند شد.

این فناوری نرخ تازه‌سازی شرکت اپل امکان تطبیق‌پذیری نمایشگر با محتوا را فراهم می‌کند. به‌طوری‌که با نوع محتوایی که در صفحه به نمایش درمی‌آید، گوشی برای حفظ باتری نرخ تازه‌سازی را با آن هماهنگ می‌کند.

افزایش رم در نسخه‌های معمولی آیفون 14

با توجه به اخبار قدیمی‌تر به نظر می‌رسید که نسخه‌های iPhone 14 Pro با رم 8 گیگابایتی تولید می‌شوند. اما حالا به دلیل کاهش هزینه‌های ساخت احتمالا تمامی نسخه‌های آیفون 14 با 6 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهند شد. اگر نسخه‌های پرو را در نظر نگیریم، این افزایش رم برای نسخه‌های معمولی میزان قابل قبولی است.

نمایشگر سری آیفون 14 از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند

با اینکه شایعات، خبر از آیفون 14 Pro با برش قرصی شکل می‌دادند، اما به نظر می‌رسد طراحی جدید از دو پنل، یکی قرصی شکل و یک دوربین حفره‌ای در کنار یکدیگر بهره‌مند خواهد بود. این پنل‌ها قرار است که محل قرارگیری دوربین جلو و سنسورهای Face ID باشند.

همچنین iPhone 14 Pro احتمال دارد که لنزهای قدیمی‌تر خود را با سنسور 48 مگاپیکسلی جدید عوض کند که یک ارتقا بزرگ به‌حساب خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمایشگر سری آیفون 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر