;
coinex

دوربین شیائومی 12 اولترا به لنز پریسکوپ تله‌فوتو 5x مجهز می‌شود

اخیرا جزییات تازه‌ای از مشخصات دوربین شیائومی 12 اولترا منتشر شده که نشان می‌دهد، این گوشی احتمالا به یک لنز پریسکوپ تله‌فوتو 5x مجهز خواهد شد.

Xiaomi 12 Ultra یکی از بهترین گوشی‌های 2022 خواهد بود که در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود. این گوشی همراه با سایر گوشی‌های سری شیائومی 12 رونمایی نشده و به نظر می‌رسد که شیائومی، برنامه‌ای متفاوت برای این مدل پرچمدار خود دارد.

دیجیتال چت استیشن معروف، پیش از این اعلام کرده بود که دوربین شیائومی 12 اولترا هیچ تفاوتی با سایر دوربین‌های سری شیائومی 12 ندارد. اما اخیرا، ادعای جذاب دیگری را مطرح کرده است.

دوربین شیائومی 12 اولترا

دیجیتال چت استیشن در پست جدید خود اعلام کرده که از بین چهار لنز دوربین شیائومی 12 Ultra، یکی از آنها از نوع لنز پریسکوپ تله‌فوتو 5x خواهد بود. اگر 12 اولترا به این لنز دوربین مجهز شود، به این معناست که یکی از معدود گوشی‌های چینی خواهد بود که از این رنج زوم اپتیکال برخوردار خواهد شد.

دوربین شیائومی 12 اولترا به لنز پریسکوپ تله‌فوتو 5x مجهز می‌شود

این افشاگر پیش از این گفته بود که تقریبا هیچ‌کدام از گوشی‌ها در بازار از لحاظ سنسورهای تله‌فوتو، از قابلیت زوم خوبی برخوردار نیستند. اکثر گوشی‌ها در محدوده زوم 3x تا 3.3x هستند؛ مثل گوشی وان پلاس 10 پرو که اخیرا رونمایی شده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، شیائومی 12 اولترا نسبت به سایر گوشی‌ها از سنسور تله‌فوتو بهتری برخوردار می‌شود.

مشخصات شیائومی 12 اولترا

درباره سایر مشخصات پرچمدار شیائومی باید گفت که احتمالا به تراشه خود شیائومی، یعنی Surge مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود که دوربین‌های این گوشی از برند لایکا خواهند بود.

این احتمال وجود دارد که این گوشی از چهار لنز دوربین برخوردار شود. اگر طرح‌ها و رندرهایی که تابه‌حال منتشر شده را در نظر بگیریم، باید بگوییم که ماژول دوربین شیائومی 12 اولترا به صورت دایره‌ای خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی از نماشیگر 6.6 اینچی آمولد با رزولوشن 2K برخوردار شود. این گوشی برخلاف مدل‌های قبلی به نمایشگر ثانویه مجهز نمی‌شود. سیستم روی تراشه شیائومی 12 اولترا هم از نوع جدیدترین تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود.

از دیگر مشخصات Xiaomi 12 Ultra می‌توان به شارژ سریع باسیم 120 وات و قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

هنوز تاریخ دقیق رونمایی 12 اولترا مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود که رویداد رونمایی بعد از جشنواره بهار چینی برگزار می‌شود. بنابراین تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) نباید منتظر این گوشی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    نمایشگر ثانویه از جذابترین امکانات اولترا 11بود نباید توی 12حذف میشد

    پاسخ

    من خودم شیائومی داشتم و دارم اما هیچ برندی اپل نمیشه چند سال اپل داشتم دوربیناشون 12 هست اکثرا اما از 64 سامسونگ و شیائومی بهتره دومین برند هم هواوی هستن چون امریکا میدونه هم رده هست با اپل تحریمش کرده

    پاسخ