;
coinex

عکس گلکسی Tab S8 Ultra در وب‌سایت رسمی سامسونگ لو رفت

سامسونگ به‌طور اتفاقی، عکس گلکسی Tab S8 Ultra را در وب‌سایت رسمی منتشر کرد؛ اینطور که به نظر می‌رسد، یک تبلت رده‌بالا با ظاهری جذاب در راه است.

این‌روزها، تمام توجه‌ها به سمت شرکت سامسونگ و سری Galaxy S22 جلب شده؛ اما این گوشی‌ها، تنها دستگاه‌هایی نیستند که در رویداد 8 فوریه (19 بهمن) رونمایی می‌شوند. سامسونگ در رویداد بزرگ 2022 خود تبلت‌های سری گلکسی تب اس 8 را نیز معرفی خواهد کرد.

اخبار مربوط به تبلت‌های پرچمدار ساموسنگ از سال 2021 و از زمان راه‌اندازی تبلت Galaxy Tab S7 FE منتشر شدند. حالا که بیش از همیشه منتظر رخ نمایی سری تبلت‌های Galaxy Tab S8 هستیم، شاهد انتشار عکسی از این تبلت هستیم که احتمالا، سامسونگ به‌صورت اتفاقی و ناخواسته در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

انتشار عکس گلکسی Tab S8 Ultra در وب‌سایت رسمی سامسونگ

اخیرا تصویری از یک تبلت منتشر شده که با مشخصاتی که از گلکسی تب اس 8 اولتر می‌‌دانیم، مطابقت دارد. این تبلت در پیچ پشتیبانی Bixby Voice منتشر شده است. اما از کجا می‌‌توان تشخیص داد که این تصویر، همان عکس گلکسی Tab S8 Ultra است؟

عکس گلکسی Tab S8 Ultra در وب‌سایت رسمی سامسونگ لو رفت

 

با توجه به رندرها و اخباری که پیش از این منتشر شده، نسخه اولترا از سری تبلت‌های اس 8 به ناچ نمایشگر مجهز می‌شود؛ همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، روی نمایشگر این تبلت، یک ناچ ظریف دیده می‌شود.

ویژگی دیگری که در عکس گلکسی Tab S8 Ultra قابل مشاهده است، نوعی استند یا کیبورد است. تا به‌حال جزییاتی از این اکسسوری منتشر نشده؛ اما اگر سامسونگ در این تبلت، روندی مشابه تبلت‌های قبلی را پیش بگیرد، باید انتظار داشته باشیم که این اکسسوری به صورت مجزا به فروش برسد.

مشخصات گلکسی Tab S8 Ultra

شایعاتی که تاکنون از مشخصات گلکسی تب اس 8 اولترا منتشر شده، مدعی هستند که این دستگاه از سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد. این تبلت همچنین در یک نسخه با رم 16 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی راه‌اندازی خواهد شد. در این تبلت یک باتری 11200 میلی‌آمپرساعتی قرار می‌گیرد.

پنل پشتی Galaxy Tab S8 Ultra به سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز می‌شود و در ناچ نمایشگر، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

انتظار می‌رود که این تبلت همراه با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 راه‌اندازی شود.

تاریخ رونمایی گلکسی تب اس 8 اولترا هنوز دقیقا مشخص نیست. اما با توجه به اینکه این‌روزها، اخباری زیادی از این دستگاه منتشر می‌شود، می‌توان گفت که فاصله زیادی تا تاریخ رونمایی باقی نمانده است. این تبلت به احتمال زیاد همراه با سری Galaxy S22 رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عکس گلکسی Tab S8 Ultra چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر