;
coinex

پوسترهای جدید فیلم بتمن (The Batman) را ببینید

پوسترهای جدید فیلم بتمن (The Batman) به کارگردانی مت ریوز منتشر شدند. در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید. این فیلم در 13 اسفندماه در سینماها اکران می‌شود.

فیلم بتمن (The Batman ) یکی از موردانتظارترین فیلم‌های 2022 بوده که به کارگردانی مت ریوز و تهیه کنندگی دیلن کلارک و مت ریوز ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل به ایفای نقش می‌پردازند.

پوسترهای جدید فیلم بتمن (The Batman)

حدود سه هفته پیش شاهد انتشار تریلر جدید فیلم بتمن (The Batman) بودیم و حال پوسترهای جدیدی از این فیلم اکشن و مورد انتظار به نمایش گذاشته شده است. قرار بود این فیلم در سال 2021 منتشر شود، اما ویروس کرونا این تاریخ را به تعویق انداخت و حال این فیلم یکی از بهترین فیلم های 2022 محسوب می‌شود.

تریلر و پوسترهای منتشر شده نشان می‌دهد این فیلم ابرقهرمانی نسبت به دیگر فیلم‌ها فضای دارک‌تری دارد. پوسترهای جدید منتشر شده حاکی از این بوده که قرار است به زودی شاهد سکانس‌های بیشتری بین کت ومن و بتمن باشیم.

پوستر اول شوالیه تاریکی با بازی رابرت پتینسون را در کنار زن گربه‌ای، سلینا کایل (با بازی Zoë Kravitz) نشان می‌دهد که در هنگام غروب خورشید به منظره شهری گاتهام نگاه می‌کنند.

پوستر دوم نمای نزدیک از شخصیت اصلی است که عبارت «پرده از حقیقت بردارید» در بالا نشان می‌دهد و بتمن را با تمام خشم و ابهت عظیم خود نشان می‌دهد.

طبق اخبار به دست رسیده به احتمال زیاد این فیلم The Batman درتاریخ 13 اسفندماه سال 1400 کران خواهد شد و  به چشم انتظاری مخاطبان پایان خواهد داد. امید است که تاریخ اکران بتمن به تعویق نیفتد تا در زمستان امسال این اثر اکران شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: collider

نظر شما در خصوص پوسترهای جدید بتمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تو عکس سمت چپ تو مردمک چشم بتمن یه علامت سوال(؟) هست!

    پاسخ