;
coinex

جزییات تازه‌ای از مشخصات ردمی Note 11 Pro به همراه رندرهای گوشی فاش شد

رندرها و مشخصات ردمی Note 11 Pro و Note 11 Pro 5G درحالی منتشر شدند که ساعت به ساعت و لحظه به لحظه، به زمان رونمایی از این گوشی‌ها نزدیک می‌شویم.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نسخه جهانی سری ردمی نوت 11 با گوشی‌های ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس که در اکتبر 2021 (مهر ماه) رونمایی شدند، کاملا فرق دارند. رندرهای رسمی Redmi Note 11 Pro و نسخه 5 جی این گوشی، جزییاتی از مشخصات ظاهری این گوشی را فاش کرده است.

رندرها و مشخصات ردمی Note 11 Pro

رندرهای لو رفته نشان می‌دهند که نسخه جهانی از سری ردمی نوت 11 پرو از لحاظ طراحی ظاهری، شباهت زیادی به نسخه چینی این گوشی دارند. این گوشی‌ها در نمای جلویی و بالای نمایشگر، به طراحی پانچ مجهز هستند و در پنل پشتی آنها، ماژول دوربین با چهار لنز و فلش LED به خوبی قابل مشاهده است.

جزییات تازه‌ای از مشخصات ردمی Note 11 Pro به همراه رندرهای گوشی فاش شد

سری ردمی نوت 11 پرو از نمایشگر تخت برخوردار شده است. در لبه بالایی گوشی، یک میکروفون، فرستنده مادون قرمز، گریل اسپیکر و جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار گرفته‌اند. در لبه پایینی هم یک میکروفون، پورت USB-C و یک اسپیکر دیگر دیده می‌شود.

گفته می‌شود که این گوشی‌ها در رنگ‌های خاکستری، سفید و رنگ دیاموند درخشان به بازار می‌آیند.

سایر مشخصات ردمی Note 11 Pro

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نسخه 4جی ردمی نوت 11 پرو از تراشه Helio G96 برخوردار می‌شود و نسخه 5 جی گوشی، به تراشه‌ای نامعلوم از کوالکام اسنپدراگون مجهز خواهد شد. هر دو گوشی از نمایشگر 6.67 اینچ با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برند؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا پنل آنها از نوع LCD خواهد بود یا AMOLED.

جزییات تازه‌ای از مشخصات ردمی Note 11 Pro به همراه رندرهای گوشی فاش شد

از دیگر مشخصات ردمی Note 11 Pro می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت در هر دو نسخه 4 جی و 5 جی اشاره کرد که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کنند.

رویداد راه‌اندازی سری ردمی نوت 11 پرو در 26 ژانویه (6 بهمن) برگزار می‌‌شود. با توجه به نزدیک بودن تاریخ رونمایی، انتظار می‌رود که در روزهای آینده، شاهد انتشار اخبار بیشتری از این گوشی‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ردمی Note 11 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نسخه گلوبال نوت11 رونمایی شدیانه؟
    خیلی وقت منتظرم نوت11 بیادوبگیرم
    فقط امیدوارم نسخه پروپلاسش اسنپدراگون باشه,اونم888😍

    پاسخ