;
coinex

مشخصات نسخه جهانی شیائومی 12 در گیک‌بنچ دیده شد

کمپانی شیائومی، یکی از سه تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان، خود را برای عرضه جدیدترین پرچمدار خود، یعنی شیائومی 12 در بازارهای جهانی آماده می‌کند. اما امروز و پیش از عرضه جهانی، این گوشی در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

نسخه جهانی شیائومی 12 در گیک‌بنچ رویت شده و برخی مشخصات اصلی آن فاش شده است. این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های 2022 شیائومی است و باید که چه عملکردی در برابر وان پلاس 10 پرو و سری گلکسی اس 22 خواهد داشت.

اخیرا MySmartPrice گزارش کرده که Xiaomi 12 در پلتفرم بنچمارک دیده شده و توانسته امتیازهای جالبی را دریافت کند.

مشخصات نسخه جهانی شیائومی 12

در فهرست مشخصات گیک‌بنچ نوشته شده که Xiaomi 12 در نسخه جهانی به یک رم 8 گیگابایتی مجهز شده و اندروید 12 به صورت پیش‌فرض روی آن اجرا می‌شود. این گوشی با شماره مدل 2201123G در گیک‌بنچ رویت شده و توانسته در آزمون تک‌ هسته‌ای، امتیاز 711 را به خود اختصاص دهد. امتیاز Xiaomi 12 در آزمون‌های چند هسته‌ای هم 2834 بود.

مشخصات نسخه جهانی شیائومی 12 در گیک‌بنچ دیده شد

فهرست مشخصات گیک‌‌بنچ همچنین نشان می‌دهد که نسخه جهانی پرچمدار شیائومی به جدیدترین و قوی‌‌ترین تراشه کوالکام،‌ یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود.

گفته می‌شود که این گوشی به غیر از رم 8 گیگابایتی،‌ در نسخه‌های دیگر با رم‌های متفاوت نیز عرضه می شود. نسخه‌ای از این گوشی که در بازار چین عرضه شد هم مثل نسخه جهانی به اندروید 12 مجهز بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در پلتفرم گیک‌بنچ فاش نشده و باید امیدوار باشیم که تا تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری فاش شود.

انتظار می‌رود که نسخه جهانی شیائومی 12 در فوریه یا مارس (بهمن تا اوایل فرورین)‌ عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات نسخه جهانی شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر