;
coinex

عکس‌های واقعی گلکسی A53 5G طراحی جذاب و چیدمان دوربین گوشی را فاش کرد

گوشی گلکسی A53 5G سامسونگ که احتمالا در آینده‌ای نزدیک در هند رونمایی می‌‌شود، به‌تازگی در تصاویری واقعی رخ نشان داده است. این گوشی میان‌رده از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی گلکسی A53 5G، اخبار بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود و امروز،‌ عکس‌هایی واقعی از این گوشی منتشر شده‌اند. این عکس‌های جدید، نمایی از پنل پشتی گوشی و طراحی ماژول دوربین را به نمایش گذاشتند.

این گوشی تاکنون تاییدیه‌های مختلفی را به‌دست آورده و تولید انبوه آن در هند آغاز شده است. در حال حاضر،‌جزییاتی از مشخصات گلکسی A53 5G را می‌دانیم که در ادامه با شما به اشتراک می‌گذاریم.

تصاویر واقعی گلکسی A53 5G

این اولین بار است که عکس‌های واقعی گلکسی ای 53 فایوجی منتشر می‌شوند. در این تصاویر، فریم گوشی،‌ پنل پشتی و فرم جایگاه دوربین‌ها به خوبی قابل مشاهده هستند. اگر این عکس‌ها واقعی باشند، پس می‌توان گفت این گوشی به سه لنز دوربین مجهز می‌شود و لبه‌های آن در دو طرف نمایشگر کمی خمیده است. این عکس‌ها درواقع رندرهایی که پیش از این منتشر شده بودند را تایید می‌کنند.

عکس‌های واقعی گلکسی A53 5G طراحی جذاب و چیدمان دوربین گوشی را فاش کرد

مشخصات گلکسی A53 5G

این گوشی اخیرا در فهرست TENAA دیده شده و برخی مشخصات آن فاش شده است. Galaxy A53 5G از نمایشگر 6.46 اینچی آمولد با رزولوشن +FHD برخوردار است و طراحی پانچ در بالا و وسط نمایشگر دیده می‌شود. سنسور اثرانگشت در این گوشی میان‌‌رده، زیر نمایشگر قرار گرفته است.

تراشه‌ای که قدرت این گوشی را تامین می‌کند،‌ از قدرت پردازش 2.4 گیگاهرتز برخوردار است و احتمالا، سیستم روی تراشه آن اگزینوس 1200 خواهد بود.

مشخصات فاش شده در فهرست گیک‌بنچ هم نشان می‌دهند که این موبایل از رم 6 گیگابایتی، اندروید 12 همراه با رابط One UI بهره‌مند می‌شود. البته مشخصات تنا نشان می‌دهند گلکسی A53 به رم 8 گیگابایتی مجهز است؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی در دو نسخه با دو رم و حافظه متفاوت راه‌اندازی می‌شود.

فهرست تنا نشان می‌دهد که این گوشی در دو مدل با حافظه 128 و 256 گیگابایتی به بازار می‌آید؛ اما به مدل‌های رم اشاره نکرده است.

مشخصات دوربین گلکسی A53 5G

Galaxy A53 5G از سه لنز 64، 32 و 5 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی در نمای جلویی برخوردار می‌شود. این گوشی به باتری 4860 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود که احتمالا با ظرفیت 5000 معرفی خواهد شد.

تاییدیه 3C نشان می‌دهد که این گوشی از شارژر 15 واتی برخوردار می‌شود. از دیگر مشخصات گلکسی A53 5G می‌توان به وزن 190 گرمی و ابعاد 8.1 ×‌74.7 × 159.5 میلی‌متری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه جهانی ردمی نوت 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر