;
coinex

وان پلاس 10 اولترا ؛ نسخه دیگری از سری وان پلاس 10 در راه است

به نظر می‌رسد کار وان پلاس با سری 10 تمام نشده و به زودی باید منتظر خبرهای بیشتری از نسخه رده‌بالاتر این خانواده باشیم؛ وان پلاس 10 اولترا احتمالا به قابلیت‌هایی مجهز می‌شود که توانایی رقابت با بهترین گوشی‌های 2022 شیائومی را داشته باشد.

گوشی وان پلاس 10 پرو چند هفته قبل رسما رونمایی شد و از لحظ ظاهر و برخی ویژگی‌های سخت‌افزاری، یک سوپرگوشی رده‌بالا بود. این گوشی با قیمتی پایین‌تر از شیائومی 11 اولترا عرضه می‌شود و بررسی مشخصات دوربین آن در مقایسه با بهترین گوشی‌های 2022، عملکرد ضعیف‌تری دارد.

به طور کل باید گفت که با وجود تمام نقاط قوت، هنوز جای بهبود وجود دارد و شاید به همین دلیل است که اخباری درباره نسخه رده‌بالاتر، یعنی وان پلاس 10 اولترا به گوش می‌رسد.

آنچه درباره وان پلاس 10 اولترا می‌دانیم

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که وان پلاس در حال طراحی و ساخت یک گوشی پرچمدار جدید است و پیش‌بینی می‌شود که گوشی جدید، احتمالا با نام وان پلاس 10 اولترا معرفی شود. اگر مدل Ultra تایید شود، اولین بار برای وان پلاس خواهد بود که چنین اسمی را برای پرچمدارهای خود انتخاب می‌کند؛ چراکه رده‌بالاترین مدل‌های وان پلاس همیشه با نسخه Pro معرفی می‌شدند.

وان پلاس 10 اولترا ؛ نسخه دیگری از سری وان پلاس 10 در راه است

Yogesh Brar یکی از افشاگرهای معروف، خبری را در توییتر خود منتشر کرده و از وجود یک نسخه پرچمدار اولترا خبر داده است. این گوشی در حال حاضر در مرحله آزمایش و بررسی است و این احتمال وجود دارد که در ماه‌های آینده، رسما کار خود را آغاز کند. در مرحله آزمایشی، نمونه‌های اولیه این گوشی مورد بررسی قرار می‌گیرند. بعد از این مرحله، بررسی طراحی محصول و سپس مراحل تاییدیه نهایی انجام می‌شود.

این افشاگر در توییت خود همچنین به ادغام وان پلاس و اوپو پرداخته و از پتانسیل بالای اشتراک گذاری تکنولوژی‌ها بین دو شرکت خبر داده است.

سری گوشی اوپو فایند ایکس 5 در حال حاضر از تنظیمات دوربین Hasselblad برخوردار شده است؛ درحالیکه تا قبل از ادغام دو شرکت، این ویژگی منحصر به گوشی‌های وان پلاس بود. تکنولوژی تصویربرداری MariSilicon NPU که توسط کمپانی اوپو توسعه یافته نیز احتمالا تا نیمه دوم سال 2022 در گوشی‌های وان پلاس قرار می‌گیرد.

این تکنولوژی باعث می‌شود که دستگاه‌ها سرعت بالاتری در پردازش تصویر داشته باشند؛ علاوه بر اینکه بهینه‌سازی‌های چشم‌گیری در بخش عکس و ویدیو هم ایجاد شده است.

در حال حاضر هیچ جزییاتی از وان پلاس 10 اولترا در دست نیست و نمی‌دانیم که این گوشی به MariSilicon مجهز می‌شود یا خیر. احتمالا در روزها و هفته‌های آینده، اخبار بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص وان پلاس 10 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر