;
coinex

رمزارز بخرید و آیفون و اتریوم برنده شوید!

رمزارز بخرید و آیفون و اتریوم برنده شوید! چند روزی است که قیمت بیت‌کوین به زیر 40 هزار دلار رسیده، اما بسیاری از معامله‌گران با تجربه، این کاهش قیمت را فرصت مناسبی برای خرید ارزهای دیجیتال در قیمت‌های پایین می‌دانند.

حالا اکسکوینو تصمیم گرفته تا در کنار این فرصت عالی برای خرید ارزهای دیجیتال، جوایز جذابی مثل 5 اتریوم و 15 آیفون 13 را به کاربران خوش‌شانس خود اعطا کند.

پس شما می‌توانید با خرید ارزهای دیجیتال از اکسکوینو، با یک تیر دو نشان بزنید؛ به این ترتیب که هم از کاهش قیمت‌ها استفاده می‌کنید و رمزارزها را در قیمت پایینی می‌خرید و هم شانس برنده شدن آیفون یا اتریوم را دارید.

در ادامه، دقیقا به شما می‌‌گوییم که برای شرکت در کمپین «کولاک جوایز اکسکوینو در بهمن رمزارزها» باید چه کارهایی انجام دهید.

شرکت در کمپین بزرگ سامانه معاملاتی اکسکوینو شرایط دشوار و پیچیده‌ای ندارد و اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، تنها کافی است در اکسکوینو رمزارز بخرید!

مهلت شرکت در قرعه‌کشی آیفون و اتریوم

قبل از اینکه به شرایط کمپین بپردازیم، بهتر است در مورد مهلت شرکت در قرعه‌کشی جوایز جذاب اکسکوینو صحبت کنیم.

توجه کنید که برای حضور در این قرعه‌کشی و افزایش شانس خود زمان محدودی دارید. طول دوره کمپین، از 5 بهمن تا 10 اسفند است؛ پس کسانی که بعد از 10 اسفند در اکسکوینو معامله کنند، شامل قرعه‌کشی نمی‌شوند.

شرایط کمپین کولاک جوایز اکسکوینو

در این جشنواره می‌توانید به ازای هر 10 دلار افزایش دارایی در هر یک از رمزارزهای دلخواه‌تان، به‌صورت روزشمار یک امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی کسب کنید.

نکته مهم: به ازای هر 10 دلار کاهش دارایی رمزارزی (فروش یا برداشت) هم یک امتیاز منفی به‌طور روزشمار برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

به‌علاوه اینکه در صورت انتقال دارایی به اکسکوینومارکت، هیچ امتیازی از دست نخواهید داد.

چه کسانی می‌توانند در قرعه‌کشی شرکت کنند؟

صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو امکان شرکت در قرعه‌کشی و کسب جوایز را برای همه فراهم کرده است. اگر هم‌اکنون کاربر اکسکوینو باشید که نیاز به انجام کار خاصی ندارید و با توجه به شرایطی که در بالا توضیح دادیم، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید.

اگر از کاربران اکسکوینو نیستید نگران نباشید! فقط کافی است یک ثبت نام ساده در اکسکوینو انجام دهید و بعد از احراز هویت که توضیحاتش در سایت وجود دارد، اکسکوینویی شوید و در این قرعه‌کشی جذاب شرکت کنید.

زمان مورد نیاز برای احراز هویت در اکسکوینو بین یک هفته تا 14 روز است. پس اگر می‌خواهید یکی از 20 برنده خوش‌شانس اتریوم و آیفون 13 باشید، توصیه می‌کنیم دست بجنبانید و همین حالا ثبت‌نام کنید.

نحوه محاسبه امتیازات

در این بخش سعی کرده‌ایم با یک مثال، خیلی شفاف و ساده نحوه محاسبه امتیازات هر فرد در کمپین را توضیح دهیم. فرض کنید شما در روز اول (5 بهمن)، 1000 دلار بیت‌کوین به حساب خود در اکسکوینو واریز می‌کنید که به ازای هر روز، 100 امتیاز دریافت خواهید کرد.

پس اگر دارایی‌تان را تا پایان دوره 35 روزه مسابقه در حساب اکسکوینوی خود نگه دارید، در مجموع 3500 امتیاز خواهید داشت. حالا فرض کنید بعد از 15 روز و کسب 1500 امتیاز، قیمت بیت‌کوین در بازار افزایش پیدا کرده و 1000 دلار بیت‌کوین شما ارزشی برابر با 2000 دلار پیدا می‌کند. اینجا تصمیم می‌گیرید 2 هزار دلار بیت‌کوین‌تان را بفروشید.

حالا در همان روزی که بیت‌کوین را می‌فروشید، 200 امتیاز از شما کسر می‌شود. به‌علاوه، روزانه 100 امتیاز دیگر هم از شما کاسته می‌شود. یعنی در پایان دوره (10 اسفند) مجموع امتیازات شما به صفر می‌رسد.

نکته مهم برای بالا بردن امتیازات و شانس قرعه‌کشی: با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد، مهم است که بعد از خرید مبلغ دلخواه‌تان، رمزارزهایتان را نفروشید و تا پایان دوره (10 اسفند) نگه دارید، چون بعد از همان روز فروش امتیاز منفی می‌خورید.

درباره اکسکوینو

رمزارز بخرید و آیفون و اتریوم برنده شوید!
رمزارز بخرید و آیفون و اتریوم برنده شوید!

اکسکوینو با نام تجاری توسعه فناوری آرین داده پیوسته ایرانیان «توفاد»، فعالیت خود را از سال 1396 به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان در زمینه خدمات رمز ارزها آغاز کرد. این صرافی ارز دیجیتال به دلیل خدمات ارزنده خود از جمله ارائه کیف پول‌های رایگان و امن به کاربران برای انواع رمزارزها؛ از سوی معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست‌جمهوری، به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان در حوزه ارز دیجیتال در کشور انتخاب شد.

هدف اکسکوینو، ایجاد بستری امن و رایگان جهت خرید و فروش ارز دیجیتال ، آگاهی‌بخشی به فعالان این حوزه و شناخت بیشتر کاربران است.

پلتفرم اکسکوینو توانسته است با بهره‌گیری از تیمی متشکل از متخصصین حوزه فناوری‌، امنیت‌، شبکه و محتوا در زمینه رمزارز‌ها و ارائه مطالب آموزشی و تحلیلی، در راستای برآورده ساختن اهداف خود گام بردارد.

کاربران می‌توانند در راستای حفظ ارزش پول خود، در فضایی سالم و مطمئن از سرمایه‌گذاری لذت برده و به دنیای بی‌واسطه رمزارز‌ها راه پیدا کنند.

اکسکوینو با حفظ حریم خصوصی کاربران و ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان معامله رمزارز‌های برتر (بیت‌کوین، تتر، ریپل و…) را برای ایرانیان فراهم کرده است. وجود مزایایی از قبیل حفظ امنیت دارایی‌ کاربران، امکان انتقال برترین رمز ارزهای دنیا بدون نیاز به طی مراحل احراز هویت، دسترسی سریع از طریق وبسایت و اپلیکیشن و امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر در بستری یکپارچه، این سامانه را از سایر صرافی‌های رمزارز موجود متمایز می‌کند.

.

پایان خبر/ تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر