;
coinex

متاورس سندباکس در صرافی والکس

متاورس سندباکس در صرافی والکس ؛ بازی مجازی سندباکس با استفاده از اکوسیستم اتریوم، فضای مجازی محبوبی را برای طرفداران هر دو حوزه بازی و کریپتوکارنسی به وجود آورده است. چه چیزی بهتر از آنکه هم بتوانید بازی کنید و هم کسب درآمد داشته باشید.

در این مقاله به معرفی سندباکس و ویژگی‌های آن پرداخته‌ایم.

متاورس سندباکس در صرافی والکس

سندباکس

Sandbox و متاورس آن، یک بازی آنلاین مشابه بازی Minecraft است که در آن کاربران با استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های درون بازی، به کسب درآمد می‌پردازند. سندباکس روی بلاک چین اتریوم پیاده سازی شده است و توکن آن از هر دو شبکه ERC20 و BEP2 پشتیبانی می‌کند.

The Sandbox در سال 2011 با هدف رقابت با بازی ماینکرفت روی پلتفرم موبایل منتشر شد. استقبال گسترده کاربران از این بازی به حدی بود که پس از انتشار بیش از 40 میلیون نسخه از این بازی روی تلفن‌های همراه دانلود شده بود. اما در سال 2018، آرتور مادرید و سباستین بورگت، بنیانگذاران مشترک، تصمیم گرفتند پتانسیل ایجاد یک متاورس سه بعدی در بلاک چین را بررسی کنند. هدف آن‌ها این است که به کاربران اجازه دهند ساخته‌های خود را به عنوان NFT در بازی در اختیار داشته باشند. این پروژه متاورسی جدید Sandbox در سال 2020 منتشر شد و به همراه Axie Infinity و Decentraland به یکی از سریع‌ترین بازی‌های در حال رشد در دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شد.

استقبال از متاورس سندباکس در سال 2021 افزایش یافت به طوری که سرمایه‌گذاران بزرگ صنعت بازی سازی مانند Atari، بیش از 93 میلیون دلار روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

در سندباکس چه می‌گذرد؟

Sandbox یک دنیای مجازی پویا با خلاقیت‌های ایجاد شده توسط کاربران است. سندباکس با ارایه دو ویژگی VoxEdit و Game Maker، به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های خود را درون متاورس سندباکس بسازند. همچنین قابلیت دیگری نیز به نام Sandbox Marketplace وجود دارد که بازیکنان می توانند NFT‌های ساخته شده خود را در این بخش خرید و فروش کنند. در زیر ویژگی‌های عنوان شده را شرح می‌دهیم.

VoxEdit

VoxEdit یک نرم افزار کاربر پسند برای هنرمندان و بازیکنان است تا NFT های مبتنی بر Voxel خود را ایجاد کنند. Voxel‌ها پیکسل‌های سه بعدی مربعی هستند که شباهت زیادی به لگو‌ها دارند. شما می‌توانید Voxel‌ها را در VoxEdit به هر شکلی که تمایل داشته باشید ویرایش کنید. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند تجهیزات آواتار محور مانند لباس یا سلاح ایجاد کنند، یا حیوانات، فضای سبز، ابزار بازی و کالاها را برای استفاده در The Sandbox طراحی کنند. در نهایت این کالاهای مجازی را می‌توان به عنوان NFT صادر و در Sandbox Marketplace داد و ستد کرد.

Game Maker

Game Maker به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازی‌های سه بعدی منحصر به فرد خود را در متاورس سندباکس بسازند. Game Maker یک برنامه بازی سازی ساده است که برای استفاده نیازی به دانش کدنویسی ندارد. کاربران می‌توانند عناصر و اشیا مختلف از جمله NFT‌های ایجاد شده با VoxEdit را در محیطی به نام LAND طراحی و سازماندهی کنند. به عنوان مثال، آنها می‌توانند زمین‌های خود رد سندباکس را ویرایش کنند، کاراکترها و ساختمان‌های جدیدی را درست کنند

بازار سندباکس

The Sandbox Marketplace که در آوریل 2021 راه اندازی شد، یک بازار NFT برای کاربران است تا دارایی‌های درون بازی را با توکنSAND، ارز دیجیتال بومی سندباکس معامله کنند. این NFTها می‌توانند کاراکتر، ساختمان‌ها، ابزارهای پوشیدنی و موارد دیگر باشند که همگی در سندباکس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توکن SAND

SAND توکن بومی متاورس سندباکس است که روی شبکه ERC20 پیاده شده است و بیش از 3 میلیارد دلار از عرضه کل این توکن در بازار وجود دارد. SAND برای انجام هر نوع تراکنش و تعامل در متاورس سندباکس استفاده می‌شود. برای انجام هرگونه فعالیت در سندباکس از جمله انجام بازی، شخصی سازی آواتارها، خرید زمین یا خرید و فروش در Sandbox Marketplace باید از توکن SAND استفاده شود. همچنین دارندگان می‌توانند از طریق پلتفرم غیر متمرکز DAO تغییراتی را در پلتفرم پیشنهاد دهند و در مورد آنها رای دهند.

علاوه بر این، دارندگان این توکن می‌توانند SAND را در بازی به اشتراک بگذارند تا پاداش‌هایی از جمله سهمی در درآمد حاصل از تمام تراکنش‌های توکن‌های SAND کسب کنند.

SAND را می توان از طریق انجام بازی‌ها و مسابقات مختلف در متاورس سندباکس به دست آورد یا در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند والکس خریداری کرد.

منظور از LAND چیست؟

LAND یک قطعه دیجیتالی از املاک و مستغلات در پلتفرم سندباکس است. بازیکنان می‌توانند با استفاده از ابزار Game Maker، سرزمین‌هایی را خریداری کنند تا نسخه‌ای از بازی‌های خود را با دارایی‌های خود روی آن بسازند.

LAND به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از تجربه بازی خود کسب درآمد کنند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند از سایر بازیکنانی که از LAND آن‌ها بازدید می‌کنند یا بازی‌هایشان را انجام می‌دهند، هزینه دریافت کنند.

در مجموع بیش از 16 هزار زمین در سندباکس وجود دارد. آنها را می توان با SAND و اتریوماز طریق فروش عمومی زمین خریداری کرد. می‌توانید فهرستی از فروش‌های عمومی و تاریخ‌های تایید شده را در Sandbox gitbook پیدا کنید. از طرف دیگر، می‌توانید زمین را از سایر کاربران در The Sandbox Marketplace و پلتفرم‌های NFT مانند OpenSea خریداری کنید.

کیف پول‌های سندباکس

در بخش کیف پول‌های سخت‌افزاری، مسلماً کیف پول لجر بهترین گزینه برای ذخیره سازی توکن SAND است. کیف پول‌ لجر از تکنیک‌های رمزگذاری بسیار پیشرفته استفاده می‌کند تا وجوه شما را در برابر حملات پیچیده شبکه یا حتی کلاهبرداری‌های ساده فیشینگ ایمن نگه دارد. کیف پول‌ لجر حتی به کاربران این امکان را می‌دهد که وجوه خود را از طریق یک عبارت که به SEED معروف است، بازیابی کنند.

در بخش کیف پول‌های نرم‌افزاری، اولین نام کیف پول تراست ولت است. Trust Wallet یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است و مکانی عالی برای ذخیره‌سازیSAND است.

به جز تراست ولت کیف پول اتمیک نیز گزینه مناسبی برای ذخیره توکن SAND است. کیف پول اتمیک از بیش از 300 رمزارز از جمله SAND و سایر توکن های ERC20 و BEP2 پشتیبانی می‌کند.

نحوه خرید و فروش سندباکس

معامله سندباکس با ریال در والکس

برای خرید ارزدیجیتال سندباکس در والکس، پس از ساخت حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت، می‌‌توانید با ورود به پنل کاربری خود اقدام به خرید و فروش این ارز دیجیتال کنید.

معامله سندباکس با سایر رمزارزها در والکس (معامله جفت ارز)

اگر از کاربران حرفه‌ای بازار ارزهای دیجیتال باشید، ترجیح می‌دهید که ارزهای خود را همگام با بازارهای جهانی خرید و فروش کنید. در والکس امکان معاملۀ جفت ارز بین سندباکس و تتر و همچنین سندباکس به بیت کوین فراهم است و شما می‌توانید بدون نگرانی دربارۀ نوسانات نرخ دلار، با استیبل کوین تتر ترید کنید و یا سندباکس را با بیت کوین معامله کنید.

آینده متاورس

مفهوم متاورس به‌ تازگی در دنیای دیجیتال پیدا شده است اما به همان سرعت نیز در حال رشد و پیشرفت است. متاورس قرار است آینده دنیای دیجیتال را برای همیشه تغییر دهد. متاورس سندباکس با قابلیت‌های جذاب خود می‌تواند شما را ساعت‌ها درون دنیای پر زرق و برقش نگه دارد و اگر اهل معامله و خرید و فروش نیز باشید، چه بسا از طریق آن کسب درآمد نیز داشته باشید.

.

پایان خبر/ تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر