;
coinex

ببینید: رندرهای شیائومی میکس 5 پرو همراه با مشخصات گوشی فاش شد

به‌تازگی تصاویری از رندرهای شیائومی میکس 5 پرو منتشر شد. این گوشی که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، از سری گوشی‌های شیائومی 12 است!

از زمان راه‌اندازی شیائومی 12 در چین، اخبار و گزارش‌های مختلف از وجود نسخه Ultra در این خانواده خبر می‌دهند. تاکنون تصاویری هم از گوشی شیائومی 12 اولترا منتشر شده که تقریبا وجود این گوشی را تایید می‌کنند.

اما اینطور که از شواهد پیداست، این گوشی با نام شیائومی میکس 5 پرو کار خود را آغاز می‌کند. اخیرا کانسپتی از رندرهای شیائومی میکس 5 پرو توسط Parvez Khan یا همان Technizo Concept با همکاری LetsGoDigital طراحی شده است.

رندرهای شیائومی میکس 5 پرو یا شیائومی 12 اولترا

کانسپت رندرهای شیائومی میکس 5 پرو براساس اخبار، گزارش‌ها و شایعاتی طراحی شده که تا‌به‌حال درباره این گوشی منتشر شده‌اند. انتشار این رندرها با لو رفتن برخی مشخصات اصلی گوشی همراه بود.

ببینید رندرهای شیائومی میکس 5 پرو همراه با مشخصات گوشی فاش شد

همانطور که در رندرهای شیائومی میکس 5 پرو مشاهده می‌کنید، این گوشی از یک نمایشگر تمام صفحه با لبه‌های متقارن که در گوشه‌ها کمی گرد شده‌اند، برخوردار است. این طراحی جلوه و ظاهری خوشایندی به گوشی بخشیده که در دست گرفتن آن هم حس خوبی را به کابر منتقل می‌کند.

گفته می‌شود که این دستگاه از یک دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود که زیر نمایشگر قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل هیچ ناچ یا پانچی روی نمایشگر دیده نمی‌شود.

Xiaomi Mix 5 Pro به نمایشگر 6.73 اینچی آمولد مجهز می‌شود که از رزولوشن +WQHD و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. روشنایی نمایشگر شیائومی Mix 5 Pro نیز 1500 نیت خواهد بود. از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به قابلیت پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود که اسکنر اثرانگشت در میکس 5 پرو در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

ماژول دوربین در پنل پشتی هم تقریبا یک سوم پنل را به خود اختصاص داده است. این گوشی از یک ماژول دوربین دایره‌ای برخوردار شده که روی یک برآمدگی مستطیلی جای گرفته است.

این ماژول دایره‌ای جایگاه نصب چهار لنز دوربین است. برخی شایعات مدعی هستند که شیائومی میکس 5 پرو از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Samsung ISOCell GN2 زاویه باز برخوردار می‌شود.

ببینید رندرهای شیائومی میکس 5 پرو همراه با مشخصات گوشی فاش شد

دوربین‌‌های دیگری که تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند، از نوع 48 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 48 مگاپیکسلی پریسکوپ با زوم اپتیکال 5x هستند. در حال حاضر،‌ اطلاعاتی درباره لنز چهارم که در بالای لنز اصلی در رندرهای شیائومی میکس 5 پرو دیده می‌شود، در دست نیست. اما این احتمال وجود دارد که یک لنز ثانویه برای زوم یا مونوکروم باشد.

شیائومی Mix 5 Pro به یک فلش LED سه‌گانه و یک لیزر اتوفوکوس dTOF مجهز است.

پنل پشتی در رندرهای شیائومی میکس 5 پرو همچنین برند لایکا را به خوبی نشان می‌دهد. این یعنی شیائومی میکس 5 پرو اولین گوشی شیائومی است که طراحی و تنظیمات برند لایکا برخوردار می‌شود.

مشخصات شیائومی میکس 5 پرو

این گوشی احتمالا به یک تراشه اسنپدراگون 8نسل 1، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود که یک پردازشگر تصویر Surge C2 برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات شیائومی Mix 5 Pro می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ سریع 200 وات HyperCharge شیائومی اشاره کرد.

پیش از این گفتیم که میکس 5 پرو از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ برخوردار می‌شود؛ اما برخی شایعات از وجود سنسور 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS خبر می‌دهند که از نوع Sony IMX766 یا Sony IMX707 خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت شیائومی میکس 5 پرو در دست نیست. انتظار می‌رود که این گوشی در اسفند ماه آینده همراه با شیائومی میکس 5 رسما رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای شیائومی میکس 5 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر