;
coinex

شیائومی ردمی نوت 11 پرو نسخه گلوبال رسما معرفی شد

نسخه گلوبال شیائومی ردمی نوت 11 پرو رسما رونمایی شد. این گوشی‌ که در بازارهای جهانی عرضه می‌شود، با قیمت مقرون‌به‌صرفه خود رقابت را برای بهترین گوشی‌های 2022 سخت می‌کند.

شیائومی در رویداد امروز از گوشی‌های ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 اس و ردمی نوت 11 پرو (در دو نسخه معمولی و 5G) رونمایی کرد. این گوشی‌ها در بسیاری از بازارهای جهانی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

نکته جالب توجه درباره شیائومی ردمی نوت 11 پرو این است که قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای آن در نظر گرفته شده است؛ قیمتی که معمولا برای گوشی‌هایی با این مشخصات، باور نکردنی است.

رونمایی رسمی شیائومی ردمی نوت 11 پرو

سری شیائومی Redmi Note 11 از مشخصاتی برخوردارند که ارزش بهای پرداختی را خواهند داشت. نسخه پرو در این سری گوشی‌ها از ظاهری جدید و قابلیت‌های رده‌بالا برخوردار است که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو نسخه گلوبال رسما معرفی شد

مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 پرو

رده‌بالاترین گوشی از سری Xiaomi Redmi Note 11، گوشی ردمی نوت 11 پرو است. این گوشی در دو نسخه راه‌اندازی می‌شود؛ یک نسخه به 5G مجهز شده و نسخه دیگری از این ویژگی برخوردار نیست.

نسخه پرو در ابعاد 8.12 × 76.1 × 164.19 میلی‌متر ساخته شده و 202 گرم وزن دارد. هر دو مدل معمولی و 5G ردمی نوت 11 پرو در سه تنوع رنگی به بازار می‌آیند و در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی در دسترس هستند.

این گوشی از یک طراحی تخت با لبه‌هایی فلزی برخوردار شده و سبک طراحی شبیه به آیفون 12 را در ذهن ایجاد می‌کند. ظاهر این گوشی در رنگ آبی جلوه زیباتری دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای فروش بالاتر باشد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر هم بسیار باریک هستند.

نمایشگر شیائومی ردمی نوت 11 پرو 6.67 اینچی از نوع پنل AMOLED است و از رزولوشن +FHD پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین به نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده و به همین دلیل، یکی از گوشی‌های خوب برای گیمرها محسوب می‌شود.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو نسخه گلوبال رسما معرفی شد

 

Redmi Note 11 Pro در دو مدل تراشه راه‌اندازی می‌شود. یکی از مدل‌ها به تراشه اسنپدراگون 695 و دیگری به تراشه مدیاتک Helio G65 مجهز است. هر دو مدل در سه نسخه رم و حافظه به بازار می‌آیند.

  • رم 6 گیگابایتی همراه با حافظه 64 گیگابایتی
  • رم 6 گیگابایتی همراه با حافظه 128 گیگابایتی
  • رم 8 گیگابایتی همراه با حافظه 128 گیگابایتی

نکته جلب دیگر درباره مشخصات شیائومی ردمی Note 11 Pro این است که به جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز شده و از نصب میکرو‌ اس‌دی کارت پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات ردمی نوت 11 پرو می‌توان به مادون قرمز، اسپیکرهای استریو و اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی اشاره کرد که روی دکمه هوم قرار دارد.

مشخصات دوربین شیائومی ردمی نوت 11 پرو

این گوشی از لحاظ مشخصات دوربین هم در دو نسخه راه‌اندازی می‌شود. نسخه گران‌تر با قابلیت پشتیبانی از 5G، به سه لنز دوربین مجهز است؛ لنز 108 مگاپیکسلی Samsung HM2، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو نسخه گلوبال رسما معرفی شد

 

نسخه ارزان‌تر گوشی که به 5G مجهز نیست، علاوه بر لنزهای بالا، از یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی هم برخوردار شده است. به جای نصب این سنسور در نسخه گران‌تر، لوگوی AI دیده می‌شود که قابلیت هوش مصنوعی دوربین را به رخ می‌کشد.

عملکرد این دو تنظیمات دوربین در دنیای واقعی بسیار نزدیک است و بعید است که تفاوت چندانی در آنها دیده شود. هر دو مدل گوشی ردمی نوت 11 پرو از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برخوردار هستند که در قسمت پانچ روی نمایشگر قرار دارد.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو از باتری 5000 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. متاسفانه این گوشی در هیچ‌کدام از مدل‌های معمولی و 5G به شارژ وایرلس مجهز نیست. اما درباره قابلیت‌های آن باید گفت که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند و همراه با آداپتور شارژر عرضه می‌شود.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو همراه با اندروید 11 و نسخه 13 رابط کاربری MIUI عرضه می‌شود. گفته می‌شود که آپدیت نسخه 12 خیلی‌ زود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این گوشی از اول فوریه به‌صورت رسمی عرضه می‌شود. نسخه 5G ردمی نوت 11 پرو با قیمت پایه 329 دلار و نسخه معمولی آن با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسند. این گوشی در تمام بازارهایی که شیائومی در آنها حضور فعال دارد، در دسترس خواهد بود.

یشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی خوبی به نظر میاد. چرا سایت های مختلف قیمت های مختلف زدن. شما میدونید کدوم سایت قیمت خوب میفروشه. من سایت دیجی کالا و ترب و سایت گندم نگاه کردم همگی گرون بودن

    پاسخ