;
coinex

تاریخ راه‌اندازی سری ریلمی 9 پرو فاش شد

پیش از این گزارش‌های مختلفی درباره تاریخ ‌راه‌اندازی سری ریلمی 9 پرو در ماه فوریه منتشر شده بود. اما اطلاعات جدیدی که افشاگرها فاش کرده‌اند، از تاریخ دقیق راه‌اندازی گوشی‌های Realme 9 Pro خبر می‌دهند.

سری گوشی‌های ریلمی 9 پرو شامل گوشی‌های Realme 9 Pro 5G و Realme 9 Pro Plus 5G است. اخیرا یکی از افشاگرها از تاریخ دقیق راه‌اندازی جهانی این گوشی‌ها خبر داده است.

توییتی که توسط افشاگر Abshishek Yadav منتشر شده،‌ نشان می‌دهد که راه‌اندازی ریلمی 9 پرو در تاریخ 15 فوریه (26 بهمن) انجام می‌شود. مشخصات سری ریلمی 9 پرو هم به‌تازگی توسط افشاگر Yogesh Brar منتشر شده که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مشخصات ریلمی 9 پرو

گوشی Realme 9 Pro 5G با یک نمایشگر 6.59 اینچی LCD همراه می‌شود که از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است. این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 695 بهره می‌برد و در سه نسخه با رم 4، 6 و 8 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود.

تاریخ راه‌اندازی سری ریلمی 9 پرو فاش شد

ریلمی 9Pro همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ سریع 33 وات راه‌اندازی می‌شود. اما درباره تنظیمات دوربین ریلمی 9 پرو باید گفت که یک لنز 16 مگاپیکسلی در نمای جلویی برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. تنظیمات دوربین در پنل پشتی را نیز لنزهای 64، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.

اندروید 12 به صورت پیش‌فرض روی این گوشی اجرا می‌‌شود. اسکنر اثر انگشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که در لبه دستگاه قرار دارد. قیمت ریلمی 9 Pro نزدیک به 226 دلار تعیین شده است.

اما درباره مشخصات ریلمی 9Pro Plus بد نیست بدانید که به نمایشگر 6.43 اینچ آمولد با قابلیت پشتیبانی از +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز می‌شود. این گوشی برای تامین قدرت خود از یک تراشه دایمنسیتی 920 کمک می‌‌‌گیرد.

Realme 9 Pro Plus 5G در دو مدل رم 6 و 8 گیگابایتی و دو مدل حافظه 128 و 256 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود و به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعت مجهز خواهد شد.

در نمای جلویی ریلمی 9 پرو پلاس یک لنز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. در پنل پشتی هم یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که از نوع Sony IMX766 است و از OIS پشتیبانی می‌‌کند. تنظیمات دوربین در پنل پشتی با لنزهای 8 و 2 مگاپیکسلی تکمیل می‌شوند.

ریلمی 9 Pro Plus به صورت پیش‌فرض از اندروید 12 بهره می‌برد و اسکنر اثرانگشت آن داخل نمایشگر قرار دارد. نسخه پایه این گوشی هم احتمالا با قیمت 265 دلاری عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ راه‌اندازی سری ریلمی 9 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع؛ gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر