;
coinex

اولین کلیپ رسمی فیلم The Batman منتشر شد

فیلم The Batman یکی از بهترین فیلم 2022 بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. طبق اخبار به دست رسیده اولین کلیپ رسمی فیلم The Batman منتشر شده است. برای تماشای این فیلم دیدنی با ما همراه باشید.

فیلم جذاب بتمن یکی از فیلم‌های پر طرفدار بوده که قرار بود در سال 2021 به اکران دربیاید اما به دلیل شیوع بیماری کرونا مدتی اکران این مجموعه به عقب افتاد. حال اولین کلیپ رسمی فیلم The Batman منتشر شده است. برای تماشای این کلیپ دیدنی با ما باشید.

اولین کلیپ رسمی فیلم The Batman

در این فیلم جذاب بازیگران محبوبی همچون رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل به ایفای نقش می‌پردازند از این رو می‌توان این فیلم دیدنی را در زمره بهترین فیلم های اکشن 2022 قرار داد.

اولین تریلر این فیلم دوست داشتنی در جریان رویداد سال گذشته به نمایش درآمد که برای اولین بار شخصیت‌های بتمن و جیم گوردون با بازی جفری رایت را به تصویر کشید و همچنین مشخص کرد که ریدلر شخصیت اصلی داستان فیلم است.

داستان فیلم زندگی ریدلر را روایت می‌کند. طبق گفته‌ها، این فیلم ابرقهرمانی نسبت به فیلم‌های قبلی فضایی تیره‌تر دارد و این ابرقهرمان را در گاتهام سیتی حین مبارزه با فساد نشان می‌دهد؛ او در این فرایند با یک قاتل سریالی به نام ریدلر مواجه می‌شود.

در مجموع تریلر فیلم The Batman همان چیزی بود که انتظار آن را داشتیم و هیجان طرفداران برای ساخته مت ریوز را بیش از پیش افزایش می‌دهد. به جرات می‌توان گفت این مجموعه یکی از بهترین کارهای مت ریوز بوده که در زمره بهترین فیلم های 2022 قرار گرفته است.

اولین کلیپ رسمی فیلم The Batman
جدیدترین فیلم The Batman / فیلم بتمن 2022 / تریلر جدید فیلم The Batman 2022 /کلیپ رسمی فیلم The Batman

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه فیلم های اکشن و رزمی و بهترین فیلم های اکشن 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان و هر آنچه که در ژانر ترسناک و علمی تخیلی در دنیای سینما باید بدانید آشنا شوید.

طبق اخبار به دست رسیده به احتمال زیاد این فیلم The Batman درتاریخ 13 اسفندماه سال 1400 کران خواهد شد و  به چشم انتظاری مخاطبان پایان خواهد داد. امید است که تاریخ اکران بتمن به تعویق نیفتد تا در زمستان امسال این اثر اکران شود. اگر از طرفداران این سری ژانر‌ها هستید تماشای این فیلم دوست داشتنی را از دست ندهید.

همچنین لازم به ذکر است می‌توانید با مراجعه به نوشتار جدیدترین تریلر رسمی فیلم بتمن (The Batman)  و تیزر کوتاه The Batman  را مشاهده کنید. در ادامه برای تماشای اولین کلیپ رسمی فیلم بتمن 2022 با ما باشید.

تاریخ انتشار:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)


بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم بتمن (The Batman) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر