;
coinex

وبسایت تلوبیون هک شد [+ویدیو هک شدن این پلتفرم]

وبسایت تلوبیون هک شد. این وبسایت دقایقی پیش مورد حمله سایبری (گروه عدالت علی) قرار گرفت. در ادامه ویدیو هک شدن این پلتفرم  را در تکراتو برایتان قرار داده‌ایم.

تلوبیون، پلتفرم پخش زنده و آرشیو شبکه‌های رادیو و تلویزیون صدا وسیما، روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن از سوی گروه منفور سایبری «عدالت علی» هک شد این گروه که سابقه هک کردن دوربین‌های زندان اوین را در کارنامه دارد این‌بار سراغ یکی از پلتفرم‌های پرطرفدار پخش زنده صدا و سیما رفته و یک ویدیو سیاسی پخش کرده، که شامل شعارهایی هنجارشکنانه بوده است. به طور قطع در روزهای آتی باید شاهد واکنش های سازمان های اطلاعاتی و امنیتی در این ارتباط باشیم. این گروه بر روی برنامه‌های برخی از شبکه‌های ایران که از این طریق پخش می‌شد محتوای سیاسی پخش کرد. گروه سایبری «عدالت علی» روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رادیوفردا ویدئویی از این هک را نیز ارسال کرد و شبکه تلوبیون نیز اختلال در سیستم خود را تأیید کرد.

تلوبیون در این مورد نوشت که «زیرساخت تلوبیون روز ۱۱ بهمن از ۲ بامداد تا ۲۳ دچار اختلال شد و برنامه‌های چندین شبکه در این بازه زمانی، به شکل ناقص آرشیو شده است»

وبسایت تلوبیون هک شد

[+ویدیو هک شدن این پلتفرم]

هک شدن شبکه یک صدا و سیما در چند روز گذشته توسط گروه منافقین و در ادامه ی آن، این اتفاق یک سوال و شائبه را ایجاد می کند که آیا زیرساخت‌های این چنینی توان مقابله با این نوع حملات را در آینده خواهند داشت؟ چه کسی پاسخگوی این رخنه‌ها است و آیا تکنولوژی لازم را برای جلوگیری از این اتفاقات در دسترس داریم؟

روز سه‌شنبه در حالی که برنامه‌های عادی شبکه‌های رادیو و تلویزیون در حال پخش بود این برنامه‌ها قطع شد و سپس صحنه‌هایی از تظاهرات ضد انقلاب با شعارهای ناپسند پخش شد.

پس از آن، فردی با نقاب وحشتناک پیامی را خطاب به «ملت ایران» با این مضمون برندازی قرائت کرد که «ما آماده‌ایم تا پایه‌های رژیم را به لرزه بیندازیم. دیگر ما را ساکت نخواهند کرد. حجاب بی‌حجاب. حجاب را می‌سوزانیم. قصرهای زورگویان را افشا می‌کنیم تا ملت حسابشان را برسند. رژیم ضرب شست ما را دیده و باز هم خواهد دید» این بود حرف‌های زشت و نامناسب این گروه منفور.

وبسایت تلوبیون هک شد
گروه سایبری عدالت علی, پلتفرم تلویبیون هک, هک تلویبیون, تلوبیون هک, هک تلوبیون, سایبری تلوبیون, هک Telewebion, فیلم هک تلوبیون, ویدیو هک تلوبیون, هک شدن شبکه یک صدا و سیما, هک شدن صدا و سیما,

گروه سایبری عدالت علی فروردین امسال نیز ویدئوهایی را در اختیار برخی رسانه‌ها قرار داد که حاوی تصاویری از شکنجه، بدرفتاری با زندانیان و کتک زدن و برهنه‌ کردن آن‌ها، قاچاق مواد مخدر به درون زندان، درگیر شدن ماموران با یکدیگر و همچنین اقدام به خودکشی زندانیان بود.

هک تلوبیون از سوی این گروه در حالی صورت می‌گیرد که یک هفته پیش از آن نیز برخی شبکه‌های رادیو و تلویزیون داخلی، از جمله شبکه یک سیما، شبکه قرآن، رادیو پیام و رادیو جوان برای لحظاتی هک شدند. در پی این هک ۱۰ ثانیه‌ای که توسط این گروه شکل گرفت، پخش برنامه‌ از چند شبکه تلویزیونی ایران از جمله شبکه‌های یک، قرآن، پیام و جوان متوقف شد.

ویدیو هک تلوبیون

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره وبسایت تلوبیون هک شد چیست؟ نظرات خود را درباره این حمله سایبری، با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (28 نظر)

    مخصوصا اون چاهزاده پشمالو

    پاسخ

    جمهوری اسلامی ایرانو نمی تونین زمین بزنید

    پاسخ

    بعدشم اون موقع ما هفت حوض بودیم هیچ کاری نتوستن بکنن دم یگان ویژه گرم
    ۲۵ شهریورم من فلکه دو صادقیه بودم هیچ خبری نبود

    پاسخ

    من اصن نفهمیدم عدل علی کدوم طرفه یه بار صدا سیما رو هک میکنه یه بار گوشیه چاهزادرو

    پاسخ

    گروه منفور؟؟؟!!!
    خاک بر سرتون با این خبر زدنتون
    مردم این همه این گروه رو دوست دارند شما بهشون میگین گروه منفور؟؟؟؟؟

    پاسخ

    فشار اسرائیل به آمریکا برای حمله نظامی به ایران، ناتوانی در حمله نظامی، نزدیکی دستیابی ایران به غنی سازی 90 درصد، گرو گرفتن رفع تحریم ها و ضمانت ایران برای مذاکرات و حالا… خفت آمریکا. حواستون باشه وقتی آمریکا تو بن بست گیر میکنه، باید منتظر فتنه داخلی باشید، که راهی غیر از این نداره

    پاسخ

    خخخخخخخ، این چقدر کم داره😂😂😂😂😂 چه دشمنای با مزه ای داریم

    پاسخ

    اینقدر گفتم برای بچه ها وی فور وندتا نزارین جوگیر میشن

    پاسخ

    گیر مردم اقتصاد ضعیف و گرونیه گیر مردم نون شبه… اون وقت اینا با اسم علی میگن حجاب بی حجاب اصن به اینکه حجاب اجباری خوبه یا بد کاری نداریم … بحث اولویتاست ، اینام مرفحای بی درد با اهداف دیگه که از جاهای دیگه تامین مالی میشن …

    پاسخ

    🌷خوشحالم که انقلاب اسلامی ایران با همه مشکلاتی که تحریم های کشور مستکبر و سوءمدیریت سیاستمداران لیبرالی و وطن فروشان داخلی برای ایران اسلامی پیش آورده، اما همچنان سرافرازانه بسوی تعالی و شکوفایی استعدادهای نهفته وطنم ایران زمین غیورم پیش میرود. این هک ها همه از احساس خطر کشورهای مستکبر از الگو گرفتن ملت های مظلوم از انقلاب اسلامی ایران است و بس.
    در طلوع آزادی…
    جای شهدا انقلاب خالی💖

    پاسخ

    احسنت
    لبیک یا خامنه ای

    پاسخ

    درسته زیاد از این وضع الان خیلی راضی نیستیم اما هرچیم باشه وطنمون ایرانو به همچین ادمای مفسد نمیفروشیم

    پاسخ

    خدا لعنتتون کنع کع اسم گروه مسخرع تون رو گذاشتید عدالت علی
    اسم علی قداست دارع واسع مردم ایران و با این مسخرع بازی ها و ماسک های مسخرع ای کع پوشیدید ، اسباب خندع مردمو قراهم میکنید
    گورتون رو از این کشور گم کنید و بدونید کع مردم ایران عاشق کشورشونن. نع عاشق وطن فروشایی مث شما کع خدا میدونع سالی چقد از اسرائیل و عربستان پول میگیرید
    لبیک یا خامنه ای
    یاعلی

    پاسخ

    برو از داخل شهری ک هسی نظر بگیر ببین چن درصد مردم راضین از این دولت بعد بیا میحرفیم

    پاسخ

    سلام رفیق
    درستع. منم قبول دارم کع مردم از خعلی از مشکلات کشور ناراضی ان. حق هم دارن.
    اما مطمئنم دل مردم ، هیچوق با این گروهک ها نیس و نخواهد بود…
    یاعلی

    پاسخ

    هرکی راضی نبود نمیومد خاکسپاری سردار نظام، تو هر شهری تجمع میلیونی درست کنه

    پاسخ

    دشمنان نظام مخصوصا کشورهای غربی بارها از ایران سیلی خوردن پس باید حق بدیم که با حمایت از ارازل اوباش یا هکرها و … بخوان یک کاری حداقل جلو ببرند. البته خدا با ماست و پول هایی که هزینه میشه بر باد است و هیچ کاری پیش نخواهند برد.
    لبیک یا خامنه ای

    پاسخ

    منفور نبود. حرف حق رو زد. حرف همه مردم ایران. خودتم میدونی اون جمله آخر که نوشتی این بود جمله منفور پاسه اینه بهت گیر ندن

    پاسخ

    خداروشکر واقعا موافقم باهات

    پاسخ

    الان چی داشت تو فیلم میگفت صدا واضح نبود

    پاسخ

    اینها به فکر خراب کردن نام امام علی(ع) هستند. نه به فکر کار دیگه ای

    پاسخ

    اینا حرمت اسم علی رو دارن دوباره زنده میکنن دوست عزیز. اینه عدالت

    پاسخ

    تو چی میفهمی از عدالت اخه

    پاسخ

    عدالت اونیه که منافقین با کاشتن بمب توی مدرسه و محله به تو نشون داد.
    مستضعف فکری!

    پاسخ

    تو از عدالت چی میدونی ؟

    پاسخ

    بچه بیا پایین…

    پاسخ

    من مهندس نرم افزار هستم پنج ساله با جاکارتا اینترپرایس وب اپلیکیشن توسعه میدم و سرور های دبیان و سوزه جهت بکند جاوا کانفیگ میکنم. بین ما متخصصین واظح بوده همیشه که هک عمده پلتفرم های ایرانی امکان پذیره خود من بعضی اوقات به قدری ضعف های مضحک پیدا میکنم که خیلی متعجب میشم چجوری توسعه دهنده یا ادمین سرور این کانفیگ به درستی انجام نداده یا کلا انجام نداده! و همیشه سوال بوده برام چرا خرابکارا ازین ها استفاده نمیکنند!
    بنابراین ملت فکر نکنید الان بهترین هکر های کره زمین این کارارو کردن! و این ضعف هارو به همه جا تعمیم ندید

    پاسخ

    شاید هم اینها زمینه ساز طرح منفور صیانت هستند

    پاسخ