;
coinex

ویدیوی تبلیغاتی ویوو تی 1 مشخصات ظاهری گوشی را فاش کرد

به‌تازگی تصاویری از ویدیوی تبلیغاتی گوشی ویوو تی 1 منتشر شده که مشخصه‌های طراحی و ظاهر گوشی را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد. این گوشی قرار است 9 فوریه (20 بهمن) رسما در هند رونمایی می‌شود.

ویوو تی 1 با مشخصه‌های یک گوشی میان‌رده، خود را برای رقابت در بازار هند آماده می‌کند و احتمالا پس از مدت کوتاهی در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه می‌شود. این گوشی در حال حاضر با مشخصات فنی متفاوت در چین راه‌اندازی شده و حالا خود را برای بازار هند آماده می‌کند.

انتشار ویدیوی تبلیغاتی Vivo T1 5G مدل طراحی نمایشگر و حاشیه‌های گوشی را به نمایش گذاشته و چیدمان متفاوت لنزها در ماژول دوربین را به رخ می‌کشد.

مشخصات ویوو تی 1

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید،‌ ویوو تی 1 نسخه 5 جی از ناچ نمایشگر قطره‌ای برخوردار شده و حاشیه‌ها در اطراف و پایین نمایشگر، آنقدر باریک نیستند که آنها را نادیده بگیریم. در پنل پشتی گوشی هم ماژول دوربین با سه لنز و فلش LED به‌خوبی قابل مشاهده است.

ویدیوی تبلیغاتی ویوو تی 1 مشخصات ظاهری گوشی را فاش کرد

به نظر می‌رسد که اسکنر اثرانگشت در Vivo T1 5G در لبه دستگاه قرار گرفته باشد. در لبه پایینی گوشی نیز یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB-C، میکروفون و اسپیکرها قرار دارند. ظاهر کلی این گوشی به ویوو Y75 5G شباهت دارد که چند هفته قبل در هند معرفی شده بود.

هنوز مشخصات دقیقی از گوشی ویوو تی 1 منتشر نشده است؛ بااینحال گفته می‌شود که قدرت پردازش آن را یک تراشه اسنپدراگون 695 تامین می‌کند. این گوشی اخیرا در بنچمارک AnTuTu توانسته امتیاز جالب 400000 را کسب کرد و احتمالا، سریع‌ترین گوشی در بازار گوشی‌های 200 تا 300 دلاری خواهد بود.

Vivo T1 5G برای رقابت با سایر گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 695 در بازار هند،‌ احتمالا با قیمت 268 دلاری عرضه می‌شود. این احتمال هم وجود دارد که بسیاری مشخصات فنی این گوشی به ویوو Y75 شباهت داشته باشد که در حال حاضر با قیمت 294 دلار به فروش می‌رسد.

ویدیوی تبلیغاتی ویوو تی 1 مشخصات ظاهری گوشی را فاش کرد

گوشی ViVo Y75 به نمایشگر 6.58 اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز است. این گوشی از تراشه دایمنسیتی 700، رم 8 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 18 وات بهره می‌برد.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی گوشی قرار دارد. ماژول دوربین در پنل پشتی ویوو Y75 هم جایگاه نصب لنزهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو است. این گوشی از اندروید 11 برخوردار شده و اسکنر اثرانگشت در لبه آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ویدیوی تبلیغاتی ویوو تی 1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر