;
coinex

اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو رسما راه‌اندازی شدند؛ مشخصات و قیمت

کمپانی اوپو بعد از مدت‌ها انتظار و انتشار تیزرهای مختلف، بالاخره از سری اوپو رنو 7 رونمایی کرد. این گوشی‌ها از اتصال شبکه 5 جی پشتیبانی می‌کنند. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت این گوشی‌ها می‌پردازیم.

گوشی‌های اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو بالاخره به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کردند. Oppo Reno7 5G یک گوشی کاملا جدید است؛ اما Oppo Reno7 Pro 5G همان دستگاهی است که در حال حاضر در چین به فروش می‌رسد.

این گوشی‌ها در مرحله اول در هند راه‌اندازی شدند و به‌زودی خود را برای عرضه در بازارهای جهانی آماده می‌کنند.

قیمت اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو

گوشی‌های سری اوپو Reno 7 با این قیمت‌ها در بازار هند عرضه می‌شوند:

  • Oppo Reno7 5G (رم 8 و حافظه 256 گیگابایت): 388 دلار
  • Oppo Reno7 Pro 5G (رم 12 و حافظه 256 گیگابایت): 535 دلار

اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو رسما در هند راه‌اندازی شدند؛ مشخصات و قیمت

عرضه و فروش رسمی نسخه پرو از 8 فوریه (19 بهمن) و نسخه استاندارد از 17 فوریه (28 بهمن) آغاز می‌شوند.

مشخصات اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو

گوشی اوپو Reno7 به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز است که از نوع پنل AMOLED بوده و از رزولوشن +FHD پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار شده و اسکنر اثرانگشت هم در داخل نمایشگر قرار دارد. اوپو رنو 7 از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 900، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می‌برد.

در این گوشی یک ماژول دوربین با سه لنز دوربین قرار گرفته است؛ یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو. در پنل جلویی و در قیمت طراحی سوراخ پانچ نمایشگر هم یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو رسما در هند راه‌اندازی شدند؛ مشخصات و قیمت

اوپو رنو 7 از طراحی Reno Glow بهره می‌برد؛ اما برخلاف نسل قبلی اوپو رنو 6، به فریم تخت مجهز نیست. ضخامت این گوشی 7.81 میلی‌متر و وزن آن 173 گرم است. اما درباره رنگ بندی اوپو رنو 7 باید گفت که این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی به بازار می‌آید.

از دیگر مشخصات اوپو رنو 7 می‌توان به سیستم عامل اندروید 11، رابط کاربری ColorOS 12، باتری 4500 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ سریع 65 وات SuperVOOC اشاره کرد.

Oppo Reno7 Pro 5G هم از سبک طراحی منحصربه‌فرد Reno Glow برخوردار شده و از فریم تخت فلزی بهره می‌برد. ویژگی منحصربه‌فرد این گوشی که با اسم Orbit Breathing Light معرفی شده، درواقع یک نور درخشان دورتادور ماژول دوربین است که هنگام شارژ گوشی و نوتیفیکیشن‌ها روشن می‌شود.

این گوشی همراه با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED به بازار می‌آید. نمایشگر اوپو رنو 7 پرو از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار است. اسکنر اثرانگشت در این گوشی هم مثل نسخه استاندارد در داخل نمایشگر قرار دارد.

اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو رسما در هند راه‌اندازی شدند؛ مشخصات و قیمت

یک سیستم روی تراشه مدیاتک دایمنسیتی Max 1200 برای این گوشی در نظر گرفته شده که در کنار رم 12 گیگابایتی، قدرت گوشی را تامین می‌کند. رنو 7 پرو با حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

اما از لحاظ قابلیت‌های عکاسی و ضبط ویدیو هم باید گفت Opoo Reno7 Pro 5G در نمای جلویی خود به یک لنز 32 مگاپیکسلی مجهز است. در پنل پشتی هم یک لنز 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور دمای رنگ در ماژول دوربین قرار گرفته‌اند.

این گوشی با ضخامت 7.45 میلی‌متری ساخته شده و وزن آن به 180 گرم می‌رسد. باتری اوپو رنو 7 پرو 4500 میلی‌آمپرساعتی است که از قابلیت پشتیبانی شارژ سریع 65 وات SuperVOOC بهره می‌برد. از دیگر مشخصات رنو 7 پرو می‌توان به اندروید 11 و رابط کاربری ColorOS 12 اشاره کرد.

این گوشی هم مثل نسخه استاندارد در رنگ‌های آبی و مشکی به فروش می‌رشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص راه‌اندازی رسمی اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر