;
coinex

گلکسی اس 22 اولترا با حافظه 1 ترابایتی عرضه می‌شود؛ اما نه همه‌جا!

تابه‌حال اطلاعات زیادی درباره گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده و تقریبا هیچ‌کدام به وجود یک نسخه با حافظه 1 ترابایت اشاره نکرده‌اند. اما گزارش‌های جدید از راه‌اندازی Galaxy S22 Ultra با حافظه ذخیره‌سازی 1 ترابایتی خبر دادند.

پیش از این فقط یک‌بار شنیدیم که نسخه 1 ترابایتی Galaxy S22 Ultra به بازار می‌آید. اما اخبار و گزارش‌هایی که بعد از آن منتشر شد، هیچ جزییاتی از این ویژگی را فاش نکردند.

اطلاعاتی که اخیرا درباره مشخصات گلکسی S22 Ultra منتشر شده، بسیاری از هواداران را ناامید کرد. بسیاری انتظار داشتند که این گوشی گران‌قیمت با عنوان بهترین گوشی 2022 سامسونگ، در یک نسخه با حافظه 1 ترابایتی هم به بازار عرضه شود. هرچند که هنوز جای امیدواری هست؛ ‌البته نه برای همه.

گلکسی اس 22 اولترا با حافظه 1 ترابایتی

افشاگر Roland Quandt با انتشار یک توییت اعلام کرد گلکسی S22 Ultra در یک نسخه با حافظه 1 ترابایت به بازار می‌آید. اما این مدل تنها به برخی بازارها محدود خواهد بود. می‌توان پیش‌بینی کرد که این مدل احتمالا تنها در آمریکا و بازارهای بزرگ اروپا عرضه می‌شود.

گلکسی اس 22 اولترا با حافظه 1 ترابایتی عرضه می‌شود؛ اما نه همه‌جا!

این اولین بار نیست که سامسونگ یکی از پرچمداران خود را به 1 ترابایت حافظه مجهز می‌کند. این کمپانی در سال 2019 و در زمان راه‌اندازی گلکسی اس 10 پلاس، نسخه‌ای از این گوشی را با رم 12 و حافظه 1 ترابایتی روانه بازار کرد. البته اگر گلکسی اس 22 اولترا با این ظرفیت حافظه راه‌اندازی شود، پس حتما رم آن 16 گیگابایت خواهد بود.

مشخصات گلکسی اس 22 اولترا

اما درباره مشخصات Galaxy S22 Ultra باید گفت که این گوشی به نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X مجهز می‌شود که از رزولوشن +QHD بهره می‌برد. این نمایشگر از +HDR10 و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند؛ روشنایی آن نیز به 1750 نیت می‌رسد. این گوشی در ابعاد 8.9×77.9×163.3 میلی‌متر ساخته خواهد شد.

گلکسی اس 22 اولترا با حافظه 1 ترابایتی عرضه می‌شود؛ اما نه همه‌جا!

در پنل پشتی گوشی یک لنز 108 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8 قرار دارد. علاوه بر این، لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی از قابلیت ضبط فیلم 8K Super HDR پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس 22 اولترا در دو نسخه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 تولید می‌شود که هر کدام در بازارهای مختلفی در دسترس هستند. البته برخی شایعات حاکی از آن هستند که این‌بار، اکثر بازارها نسخه‌ اسنپدراگون را دریافت می‌کنند.

S22 Ultra از باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ 45 وات بهره می‌برد. گفته می‌شود سیستم شارژ سریع 45 وات می‌تواند باتری 0٪ را در عرض 30 دقیقه تا 70٪ پر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی اس 22 اولترا با حافظه 1 ترابایتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر