;
coinex

تریلر جدید انیمیشن لایتیر (Lightyear) منتشر شد

انیمیشن لایتیر یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های 2022 بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. ادامه تریلر جدید انیمیشن لایتیر (Lightyear) را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

انیمیشن لایتیر یکی از پر طرفدارترین بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022 بوده که به کارگردانی آنگوس مک‌لین و تهیه‌کنندگی گالین سوزمن ساخته شده است. حال گویا تریلر انیمیشن لایتیر (Lightyear) منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات این فیلم دوست داشتنی با تکراتو همراه باشید.

تریلر جدید انیمیشن لایتیر (Lightyear)

طبق اخبار به دست رسیده گویا قرار است در این انیمیشن محبوب صداپیشه پرطرفدار، کریس ایوانز (کاپیتان امریکا) به اکران در بیاید. این انیمیشن نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز کاملاً مناسب است.

طبق گفته عوامل این انیمیشن، لایت‌یر در تاریخ 17 ژوئن 2022 (مطابق با 17 خرداد 1401) اکران خواهد شد و در سینماها قابل‌مشاهده هستند. این انیمیشن رو به اکران، به‌صورت علمی تخیلی بوده و با ژانر ماجراجویی که دارد، مخاطب را تا لحظات آخر با خود همراه می‌کند.

شرکت دیزنی مسئولیت ساخت این انیمیشن محبوب را بر عهده دارد و گفته شده است که همین شرکت هم آن را منتشر و توزیع خواهد کرد. اگر شما به این‌گونه انیمیشن‌ها علاقه دارید، می‌توانید لیست بهترین انیمیشن های 2022 را نیز مشاهده فرمایید.

تریلر جدید انیمیشن لایتیر (Lightyear)
جدیدترین انیمیشن Lightyear / انیمیشن لایتیر 2022 / تریلر  انیمیشن لایتیر (Lightyear) / کلیپ رسمی انیمیشن Lightyear

لایت‌یر که یکی از بهترین فیلم های 2022 به‌حساب می‌آید، به‌عنوان یک اسپین‌آف از مجموعه محبوب داستان اسباب‌بازی‌هاست. در این انیمیشن، ما داستان پیدا شدن یک محیط‌بان فضایی را مشاهده می‌کنیم که لایت‌یر نام دارد.

Lightyear بر اساس باز لایتیر ساخته شده است که در همین مدتی که از معرفی آن می‌گذرد، طرفداران زیادی جذب کرده است. البته کسانی که به مجموعه اسباب‌بازی‌ها علاقه دارند، قطعاً شیفته این انیمیشن نیز خواهند شد. اگر علاقمند به انیمیشن لایتیر (Lightyear) هستید می‌توانید در ادامه تریلر انیمیشن لایتیر (Lightyear) را مشاهده کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)


بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر  انیمیشن لایتیر (Lightyear) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر