;
coinex

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی [آموزش تصویری]

اگر از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنید و به دنبال روش‌های حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی هستید، در این نوشتار همراه تکراتو باشید.

بعضی از کاربران گوشی‌های شیائومی در استوری گذاشتن در اینستاگرام خود با مشکل مواجه هستند. استوری مخاطبان آن‌ها برای به درستی نمایش داده نمی‌‍شوند و یا هنگام باز کردن استوری با صفحه سیاه روبرو می‌شوند.

برای آموزش رفع مشکل استوری اینستاگرام  و رفع باگ شیائومی در اینستاگرام تا پایان این نوشتار همراه ما باشید.

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

روزانه هزاران استوری گوناگون از کاربران در اینستاگرام قرار می‌گیرد و همین موضوع محبوبیت بالای این ویژگی را در این شبکه اجتماعی نشان می‌دهد. اما بعضی از کاربران گوشی‌های شیائومی با مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری مواجه هستند.

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی
آموزش رفع مشکل استوری اینستاگرام

احتمالا برای‌ شما هم پیش آمده که گاهی اوقات هنگام آپلود یک فیلم برای استوری خود در اینستاگرام، با خطا روبرو شوید. چندین بار با انتخاب گزینه retry آپلود را مجدد امتحان می‌کنید، اما موفق به رفع حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی خود نمی‌شوید.

به طور کلی، اگر قصد داشتید در اینستاگرام استوری قرار دهید اما به دلیل وجود خطا این کار امکان پذیر نبود، ممکن است به دلیل یکی از مشکلات زیر باشد:

  • پر شدن حافظه گوشی
  • آپدیت نبودن اندروید
  • زمان و مکان اشتباه در اینستاگرام
  • هنگ کردن های پیاپی گوشی های اندروید به دلیل پر بودن گوشی و یا مشکلات سخت افزاری
  • آپلود نشدن ویدیو یا عکس در استوری
  • هنگ کردن برنامه اینستاگرام ی
  • آپدیت نبودن اینستاگرام
  • پر بودن حافظه کش در اینستاگرام
  • کنترل تنظیمات بهینه باتری
  • کاهش سرعت اینترنت به دلیل فعال کردن تنظیمات بهینه سازی باتری
  • مواجه شدن با مشکلات نرم افزاری و باز نشدن استوری
  • مشکل اینترنت
  • تمام شدن بسته اینترنت
  • استفاده از فیلتر شکن های مختلف
  • دلیل فرمت اشتباه فیلم
  • فالو و آنفالو کردن های بیش از حد
  • مشکل سرور اینستاگرام

در ادامه به صورت جزئی‌تر، به آموزش رفع مشکل استوری گذاشتن در گوشی شیائومی می‌پردازیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل نشان ندادن نوتیفیکیشن در گوشی شیائومی

حل مشکل ناسازگاری شیائومی

آموزش رفع مشکل استوری گذاشتن در گوشی شیائومی

شما انتظار دارید تلفن همراه شما از عملکردی عالی برخوردار باشد تا بتوانید در بخش استوری اینستاگرام  به آسانی روی عکس و فیلم خود تغییراتی مانند اعمال افکت‌های متفاوت و گوناگون، رنگ آمیزی، تایپ متن و یا نوشتن متن با انگشت روی استوری را انجام دهید و در نهایت استوری خود را مطابق سلیقه خود تزیین کنید و به اشتراک بگذارید. اما گاهی در گام آخر یعنی اشتراک استوری، با مشکل شیائومی با اینستاگرام مواجه می‌شوید و استوری شما آپلود نمی‌شود.

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی
مشکل استوری دوم اینستاگرام در شیائومی

ما پیشنهاد می‌کنیم برای این که مشکل اینستاگرام در گوشی شیائومی خود را رفع کنید، مواردی را که در ادامه توضیح داده‌ایم، به کار بگیرید.

تنظیم تاریخ و زمان گوشی

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

شاید برای شما عجیب باشد اما گاهی یکی از دلایل بروز مشکل شیائومی با اینستاگرام  تنظیم نبودن تاریخ و زمان گوشی شما است، برای حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی مراحل زیر را گام به گام اجرا کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • بخش Additional Settings را انتخاب کنید.
  • در این مرحله گزینه Date & Time را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه Automatic Date & time را فعال کنید.

اپ اینستاگرام را بروز رسانی کنید

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

یکی از روش‌های حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی آپدیت برنامه است، بسیاری از مشکلات اینستاگرام با نصب جدیدترین نسخه آن، رفع می‌شود. اگر مشکل استوری دوم اینستاگرام در شیائومی را دارید و مدام با پیغام خطای آپلود آن مواجه می‌شوید، از آپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید. در صورتی که از نسخه قدیمی آن استفاده می‌کنید، حتما آن را بروز رسانی کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکلات و معایب گوشی پوکو X3 پرو

حل مشکل موزیک استوری اینستاگرام

از ابزار تغییر IP استفاده کنید

گاهی ممکن است اختلال هایی در عملکرد سرورهای منطقه‌های خاص اینستاگرام به وجود آمده باشد و به همین دلیل امکان استفاده از اینستاگرام در این مناطق فراهم نباشد. برای حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی کافیست از یک ابزار تغییر IP استفاده کنید تا منطقه اتصال یا همان سرور اتصال شما به صورت خودکار تغییر یابد.

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی
مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی نوت 8

پس از فعال کردن ابزار تغییر IP از اینستاگرام خود خارج شوید و آن را از فهرست‌ برنامه‌های فعال در پس زمینه هم خارج کنید. سپس دوباره این برنامه را اجرا و عملکردش را مورد بررسی قرار دهید. به احتمال زیاد حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی برطرف می‌شود.

فرمت ویدیو خود را چک کنید

یکی دیگر از راه‌های حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی بررسی فرمت ویدیو است، با توجه به اینکه اینستاگرام تقریبا با بیشتر فرمت‌های ویدیویی به جز mov و mp4 مشکل دارد؛ بنابراین دقت کنید فرمت فیلمی که قصد آپلود آن را دارید، یکی از این دو حالت باشد.

البته ممکن است دلایل آپلود نشدن استوری دوم شما در گوشی شیائومی فاکتورهای دیگری مانند بیت‌ریت بالا، رزولوشن‌های بیشتر از فول‌اچ‌دی و دیگر موارد این‌چنینی باشد. اگر فیلم شما هریک از این مشکلات را داشت، می‌توانید با استفاده از برنامه‌های تبدیل ویدیو، آن‌ها را به صورت یک فرمت معمولی برای آپلود در استوری آماده اشتراک گذاری نمایید.

اگر باز هم این اشکال برطرف نشد راه‌هایی که در ادامه آموزش رفع مشکل استوری اینستاگرام بیان می‌کنیم را نیز امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل اینترنت گوشی پوکو M3 شیائومی

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو

کش اپ را پاک کنید

معمولا زیاد بودن فایل‌های کش اینستاگرام باعث مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی نوت 8 و بیشتر گوشی‌ها هوشمند می‌شود. دقت کنید پس از این که با پیام خطا در آپلود استوری مواجه شدید، گزینه Delete را بزنید تا تلاش برنامه برای آپلود متوقف شود.

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی
مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی پوکو x3

سپس برنامه را به طور کامل ببندید و از منوی تنظیمات وارد Apps شوید. اینستاگرام را در این صفحه پیدا کنید و از منوی Storage گزینه Clear Cache را انتخاب کنید. به این ترتیب کش گوشی خود را پاک کردید و احتمال مشکل شما برطرف شده است.

کیفیت اینترنت‌ خود را بررسی کنید

از دیگر علت‌هایی که می‌تواند دلیلی برای بروز مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی پوکو x3 و دیگر گوشی‌های شیائومی باشد، کیفیت اینترنت‌ است. شاید سرعت اینترنت شما کم است و همین موضوع باعث آپلود نشدن فایل ویدیویی شود.

اگر از سرعت خود مطمئن هستید، یک بار مودم یا داده‌ اینترنت خود را خاموش و روشن کنید و پس از آن دوباره سراغ آپلود استوری خود در اینستاگرام بروید.

در آخر اگر با روش‌های بالا مشکل‌ گوشی شما رفع نشد، بهتر است بدانید گاهی اوقات مشکل آپلود نشدن ویدیو‌ در استوری اینستاگرام، از خود سرویس و یا سرورهای آن بوده که معمولا خیلی سریع توسط اینستاگرام رفع می‌گردد. در این مواقع شما کار خاصی نمی‌توانید انجام دهید.

ویدئو خود را به بخش‌های 15 ثانیه‌ای تقسیم کنید

در این روش باید در ابتدا ویدیوی خود را به بخش‌هایی 15 ثانیه‌ای تقسیم کنید و سپس نسبت به آپلود کردن آن در استوری اقدام کنید. برای این منظور می‌توانید از برنامه‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارند، استفاده کنید.

با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

در صورتی که هیچ یک از موارد فوق مشکل اینستاگرام شما را برطرف نکردند، وارد بخش Settings اپلیکیشن اینستاگرام شوید و گزینه Help را انتخاب کنید.

سپس گزینه Report a Problem را انتخاب و گزینه Report a Problem را در پنجره پاپ آپ انتخاب کنید. حالا باید مشکل خودتان را در فیلد مورد نظر تایپ کنید و در صورت مکان یک عکس هم از وضعیت مورد نظر ضمیمه و ارسال کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل اینترنت گوشی سامسونگ

حل مشکل نشان ندادن نوتیفیکیشن در گوشی شیائومی

رفع باگ شیائومی در اینستاگرام

گاهی کاربران گوشی‌های شیائومی هنگام استفاده از اینستاگرام با مشکلاتی نرم‌افزاری بسیاری روبرو می‌شوند. در ادامه ما برای رفع باگ شیائومی در اینستاگرام روش‌هایی را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

اگر هنگام استفاده از اینستاگرام با مشکلات عملکردی مواجه هستید، حتما پیش از انجام هر اقدامی ابتدا گوشی خود را ریستارت کنید.

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی
رفع باگ شیائومی در اینستاگرام

به گفته‌ی بعضی از کاربران گوشی‌های شیائومی اینستاگرام آن‌ها در حین آپلود پست فریز می‌شود. همان طور که می‌دانید فریز شدن (Freeze) در واقع به معنای گیر کردن اپلیکیشن و مسدود شدن ارتباط آن با کاربر است.

بنابراین زمانی که یک برنامه فریز می‌شود، کاربر قادر به ارتباط برقرار کردن با گزینه‌ها و محتوای آن نیست و فقط عکس ثابتی بر محیط برنامه بر روی صفحه نمایش گوشی مشاهده می‌شود.

برای رفع مشکل شیائومی با اینستاگرام باید اپلیکیشن این شبکه‌ی اجتماعی را کاملا غیر فعال کرده و بار دیگر اجرا کنید. بدین منظور در گوشی شیائومی خود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. ابتدا با استفاده از دکمه هوم (Home) گوشی یا دکمه مجازی که شما را به صفحه اصلی دستگاه منتقل می‌کند از برنامه اینستاگرام خارج شوید.
  2. به بخش تنظیمات یا همان Settings تلفن همراه خود بروید.
  3. گزینه Applications را انتخاب کنید.
  4. سپس گزینه Manage Applications را انتخاب کنید.
  5. برنامه اینستاگرام را ازفهرست موجود انتخاب کنید.
  6. در مرحله آخر با لمس گزینه Force Stop عملکرد آن را متوقف سازید.

همچنین شما می توانید برای عیب یابی گوشی شیائومی خود و رفع مشکلات آن مراحل زیر را اجرا نمایید:

  1. به قسمت Settings گوشی خود بروید.
  2. در این مرحله My device را انتخاب کنید.
  3. پس از آن بر All specs ضربه زده و ۷ مرتبه روی Build number ضربه بزنید.
  4. سپس به Additional Settings > Developer options بروید.
  5. گوشی شیائومی خود را در حالت Safe Mode بوت کنید.
  6. تلفن همراه خود را خاموش کنید.
  7. دکمه پاور را گرفته و فشار دهید. پس از ظاهر شدن آرم شیائومی، دکمه روشن خاموش را رها کنید و دکمه کم کردن صدا را فشار داده و نگه دارید.
  8. برای خارج شدن از حالت Safe Mode لازم است که گوشی خود را دوباره ریبوت کنید.
حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی
حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

مراحل زیر را برای بک آپ گرفتن از تمام داده‌های Google Drive طی کنید.

  1. ابتدا تنظیمات تلفن همراه خود را باز کنید.
  2. سپس My device را انتخاب کنید.
  3. پس از آن Backup & reset را انتخاب کنید.
  4. در مرحله‌ی بعد Erase all data را انتخاب کنید.
  5.  حذف کردن همه داده‌ها ضربه بزنید و در صورت تمایل انتخاب را تایید کنید.

به منظور پاک کردن پارتیشن حافظه پنهان گوشی خود این اقدامات را انجام دهید:

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی
علامت تعجب قرمز در استوری اینستاگرام
  1. ابتدا تلفن همراه خود را خاموش کنید.
  2. همزمان دکمه روشن خاموش و میزان صدا را فشار داده و نگه دارید تا صفحه خوش آمدید با لوگو Mi را مشاهده کنید. دکمه روشن خاموش را رها کرده و دکمه افزایش صدا را نگه دارید.
  3. زمانی که به Recovery mode وارد شدید، از دکمه‌های Volume استفاده کنید تا به گزینه Wipe Cache Partition بروید. برای تایید انتخاب، دکمه روشن خاموش را فشار دهید.
  4. گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

سوالات متداول

در ادامه قصد داریم به برخی سوالات متداول پیرامون مشکلات استوری اینستاگرام در گوشی‌های شیائومی پاسخ دهیم.

من اینستاگرام خود را حذف کردم و دوباره نصب کردم اما باز نمی‌شود. ممکن است مشکل از گوشی شیائومی من باشد؟

به نظر نمی‌رسد مشکل به خاطر گوشی باشد. گاهی به دلیل به روز نبودن اپ، کاربران با این مشکل رو به رو می‌شوند. برای حل مشکل باز نشدن اینستاگرامتان حتما از نسخه آپدیت شده استفاده کنید.

چرا اینستاگرام من با گوشی باز نمی‌شود و پیام زبان را به انگلیسی تغییر بده، نمایش داده می‌شود؟

اینستاگرام خود را آپدیت کنید و برای حل مشکل زبان از ابزار تغییر IP استفاده کنید.

آیا نمایش مربع‌های سیاه رنگ در حین فیلتر دهی عکس‌ها در اینستاگرام مربوط به گوشی است؟

خیر. شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که این مشکل در نسخه اندرویدی اینستاگرام رخ داده است و به زودی رفع می‌شود. بنابراین در این مورد اشکال از گوشی شیائومی شما نیست. البته شما می‌توانید برای رفع این مشکل از طریق گوگل پلی استور (Google Play Store) به دانلود آخرین نسخه برنامه اینستاگرام اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر