;
coinex

ردمی کی 50 گیمینگ رسما در چین رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

گوشی پرچمدار ردمی کی 50 گیمینگ (Redmi K50 Gaming)‌ رسما کار خود را در چین آغاز کرد. گفته می‌شود که این گوشی در یک نسخه ریبرند شده و با اسم POCO F4 GT در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

ردمی K50 Gaming از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد و به ویژگی‌هایی مجهز شده تا تجربه گیمینگ بهتری را ارائه کند.

در ادامه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ردمی کی 50 گیمینگ را بررسی می‌کنیم.

طراحی ردمی کی 50 گیمینگ

در طراحی ردمی K50 Gaming از سبک طراحی ماشین‌های اسپرت استفاده شده که جزییات ظریف و زیبایی دارد. در پنل پشتی، طرحی شبیه به X، ماژول دوربین و اسپیکرها دیده می‌شوند.

ردمی کی 50 گیمینگ

کی 50 گیمینگ در لبه سمت راستی به دو دکمه شولدر مجهز شده و دکمه پاور هم کمی پایین‌تر از این دکمه‌ها قرار دارد. دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت چپ گوشی و کمی پایین‌تر از جایگاه معمول که در اغلب گوشی‌ها می‌بینیم، قرار گرفته‌اند. این گوشی از یک فریم فلزی و پنل پشتی AG Glass بهره می‌برد.

نمایشگر ردمی K50 Gaming

ردمی کی 50 گیمینگ از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +FHD برخوردار است. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و حساسیت لمسی 480 هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر ردمی کی 50 نسخه گیمینگ باید به طیف رنگی DCI-P3، پشتیبانی از +HDR 10 و MEMC اشاره کرد.

نمایشگر این گوشی تاییدیه +Display Mate A را دارد و به پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس مجهز است.

ردمی کی 50 گیمینگ رسما در چین رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

دوربین ردمی کی 50 گیمینگ

ردمی کی 50 گیمینگ در پنل پشتی خود از سه لنز دوربین بهره می‌برد. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی از نوع Sony IMX686 است و از ماکسیمم رزولوشن 6944 × 9248 پیکسل پشتیبانی می‌کند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی 120 درجه اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی تله‌فوتو هم تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند.

ماژول دوربین ردمی K50 Gaming به سنسوری مجهز شده که نورهای فلورسنت را شناسایی کرده و سرعت شاتر و همچنین ISO را مطابق با آن تنظیم می‌کند.

این گوشی در نمای جلویی خود به یک لنز 20 مگاپیکسلی Sony IMX596 مجهز شده که از ویژگی زیبایی هوش مصنوعی شیائومی برخوردار است.

ردمی کی 50 گیمینگ رسما در چین رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

قدرت تراشه و باتری ردمی کی 50 گیمینگ

تامین قدرت Redmi K50 Gaming را یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بر عهده دارد. این تراشه 4 نانومتری عملکرد CPU بهتری دارد و پردازش گرافیکی آن 52 درصد نسبت به اسنپدراگون 888 بهبود یافته است. این گوشی همچنین از رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 258 گیگابایتی UFS 3.1 بهره می‌برد.

این تراشه و رم قدرتمند قطعا به یک سیستم قوی برای کنترل دما نیاز دارند. ردمی K50G برای خنک کردن سیستم و جلوگیری از افزایش دمای دستگاه، به دو محفظه بخار از جنس فولاد ضدزنگ مجهز شده که تنها فضای 4,860mm² را اشغال می‌کند. محفظه‌های بخار، گرمای جذب شده توسط تراشه، باتری و IC را به پخش‌کننده‌های حرارتی منتقل می‌کند. این تکنولوژی نسل دوم 20 درصد موثرتر از تکنولوژی نسل قبلی است.

کاربران می‌توانند برای کاهش دمای بیشتر از پوسته مغناطیسی پخش‌کننده گرمای مخصوص ردمی استفاده کنند که به یک فن اکسترنال مغناطیسی دفع حرارتی متصل می‌شود و از افزایش دما در زمان اجرای بازی‌های سنگین جلوگیری می‌کند.

ردمی کی 50 گیمینگ رسما در چین رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

ردمی K50G به باتری 4700 میل‌آمپرساعت و شارژ باسیم 120 وات مجهز است. ردمی مدعی شده که این قابلیت شارژ می‌تواند باتری را در عرض 17 دقیقه به‌صورت کامل شارژ کند.

ویژگی منحصربه‌فرد ردمی کی 50 گیمینگ ، موتور ویبره قدرتمند CyberEngine است که درحال حاضر، بزرگ‌ترین موتور ویبره در گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود. سیستم صوتی این گوشی هوشمند نیز بسیار قدرتمند است. برای این گوشی یک اسپیکر اصلی و یک توییتر در دو طرف در نظر گرفته شده که مجموع تنظیمات را به چهار اسپیکر می‌رساند و در نهایت،‌ صدای فراگیری را تولید می‌کند.

ردمی کی 50 گیمینگ به سه آنتن وای فای برای تجربه بهتر گیمینگ مجهز است. این ویژگی با به بهینه‌سازی الگوریتم کاهش تداخل و تاخیری که ارائه می‌دهد، باعث بهبود عملکرد نسبت به آنتن‌های دوگانه وای فای می‌شود. این گوشی همچنین از WiFi 6E برخوردار است که اتصال سریع‌تر و ثبات بیشتر اتصال را به همراه دارد. از دیگر قابلیت‌های اتصال Redmi K50 Gaming می‌توان به NFC و سنسور اثر انگشت در لبه گوشی اشاره کرد.

ردمی کی 50 گیمینگ

حافظه، رنگ بندی و قیمت ردمی کی 50 گیمینگ

ردمی K50 Gaming در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی به بازار می‌آید. این دستگاه همچنین در سه نسخه رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود:

  • رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی
  • رم 12 و حافظه 128 گیگابایتی
  • رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی

این مدل‌ها به ترتیب با 3299 یوان (520 دلار)،‌ 3599 یوان (568 دلار) و 3899 یوان (615 دلار) به فروش می‌رسند. ردمی K50G از 18 فوریه (29 بهمن) در بازار چین در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ردمی کی 50 گیمینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر