;
coinex

تیزر جدید بتمن 2022 را ببینید

حدود ده روز دیگر تا اکران این فیلم در سینما باقی مانده است و طی رویداد NBA All Star از تیزر جدید بتمن 2022 رونمایی شد. برای تماشای آن همراه ما باشید.

طی مراسم NBA، تیزر جدید بتمن 2022 از نمایشگر بزرگی که در بیرون از ورزشگاه Rocket Mortage FieldHouse در کلیلوند بود پخش شد. پیش از پخش این تیزر، یک متن سبز رنگ پرده از حقیقت بردار (Unmask The Truth) بر روی صفحه نمایش داده شده و نشان بتمن در آسمان شب ظاهر شده است. در ادامه می‌توانید این تیزر را مشاهده کنید.

تیزر جدید بتمن 2022

بتمن یکی از بهترین فیلم‌های اکشن 2022 بوده که در ژانر ابرقهرمانی قرار می‌گیرد و بر پایه کاراکتر بتمن از دی‌سی کامیکس ساخته شده‌ است. ساخت این فیلم بر عهدهٔ دی‌سی فیلمز، 6th & Idaho و دیلن کلارک پروداکشنز بوده و از طریق برادران وارنر پیکچرز توزیع خواهد شد. این فیلم یک ریبوت از فرنچایز فیلمی بتمن است.

کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ مت ریوز بوده و فیلم‌نامه‌ اش را به همراه پیتر کریگ نوشته‌است. رابرت پتینسون نقش بروس وین / بتمن را ایفا می‌کند و زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل از دیگر بازیگران فیلم هستند.

 

داستان فیلم در دومین سال مبارزه با جرم و جنایت جریان دارد و بتمن فساد در گاتهام سیتی را آشکار می‌کند. او در حال تعقیب ریدلر (دینو)، یک قاتل زنجیره‌ای است که نخبگان گاتهام را مورد هدف قرار می‌دهد. این قسمت از فیلم بتمن در دومین سال مبارزه با فساد در گاتهام سیتی روایت می‌شود. بتمن این بار فسادی را در شهر کشف می‌کند که به خانواده‌اش ربط دارد.

فیلم The Batman با هنرمندی رابرت پتیسنون (Robert Pattinson) در نقش بتمن:بروس وین، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در نقش زن گربه‌ای، پائول دانو (Paul Dano) در نقش ریدلر، کالین فرل (Collin Farell) در نقش پنگوئن و به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) است. فیلم بتمن در تاریخ مشخص 4 مارس 2022 (13 اسفند 1400) اکران خواهد شد.

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های ۲۰۲۲ و انیمیشن های جدید 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر جدید بتمن 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر