;
coinex

مدیر برنامه‌ سابق تام‌ کروز: تام اخلاق تندی دارد که از پدرش به ارث برده

اولین مدیر برنامه‌ سابق تام‌ کروز مدعی شده است که تام کروز اخلاق تندی داشته، ‌‌‌‌تاحدی که باعث شده به وی آسیب برساند.

در جدیدترین مصاحبه‌ای که مدیر برنامه‌سابق تام‌کروز انجام داده بود درباره اخلاق این بازیگر هالیوود انتقاد کرده‌‌‌ است. تام کروز که یکی از ستارگان تاریخ سینما محسوب می‌شود، فعالیت خود را از سال 1980 آغاز کرده و با کارگردانان ماهر زیادی همکاری کرده است. کارگردان‌هایی مانند استیون (Steven Spielberg)، استنلی کوبریک (Stanley Kubrick) و پل توماس اندرسون (Paul Thomas Anderson) با تام کروز کار کرده‌اند.

مدیر برنامه‌ سابق تام‌ کروز

در سال 2006 بین تام کروز و کمپانی Paramount Picture اختلاف‌هایی صورت گرفت و تا مدتی بین تام کروز و این کمپانی همکاری نبود. اما بعد از پایان اختلاف، پروژه‌های Top Gun : Maverick و دو قسمت پایانی Mission Impossible را داشتیم.

ایلین برلین (Eileen Berlin) مدیر اسبق برنامه تام کروز در مصاحبه‌ای که با DailyMail داشته است از رفتارهای بسیار تند وی خبر داده همچنین از جدیت وی در کارهایش سخن گفته است. او گفته است:

تام از اخلاقیات تندی برخوردار است که از پدرش به ارث برده، کسی که بسیار عصبانی بوده و خیلی راحت از کوره در می‌رود. انگار که در حال جوشیدن باشد و هر لحظه امکان انفجارش وجود دارد. برای تولد ۱۹ سالگی وی یک آلبوم عکس از مجلات نوجوانان به او هدیه دادم و او فریاد کشید که از حضور در آن‌ها بیزار است. تام در ادامه آن را به سمت من پرتاب کرد که به صورت من برخورد داشت.

به علاوه، در دسامبر 2020 در فیلم Mission Impossible 7  بدلیل تذکر دادن به وی برای رعایت نکات مربوط به کرونا به عوامل فیلم به تندی برخورد کرده و با آنان برخورد لفظی شدید داشته است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره این بازیگر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر