;
coinex

طراحی و رنگ بندی پوکو M4 Pro 4G در عکس‌های جدید آشکار شد

رنگ بندی پوکو M4 Pro 4G و طراحی آن در عکس‌های جدید رخ نشان دادند؛ این درحالیست که تنها یک روز به راه‌اندازی رسمی گوشی در بازارهای هند و اروپا باقی مانده است.

حساب توییتری برند پوکو در هند، جزییاتی از POCO M4 Pro 4G را فاش کرده است. این حساب توییری پیش از این هم برخی از اطلاعات کلیدی گوشی را منتشر کرده بود و حالا، نوبت به طراحی و رنگ بندی پوکو M4 Pro 4G رسیده است.

طراحی و رنگ بندی پوکو M4 Pro 4G

پوکو با انتشار این عکس‌ها در حساب توییتری خود نشان داد گوشی پوکو ام 4 پرو 4 جی در قسمت جزیره دوربین، شبیه به نسخه 5G طراحی شده است؛ البته اختلاف‌هایی در قسمت ماژول دیده می‌شود.

طراحی و رنگ بندی پوکو M4 Pro 4G در عکس‌های جدید آشکار شد

لنز اصلی در این گوشی در ردیف بالایی و دو سنسور دیگر در ردیف پایینی چیده شده‌اند. فلش LED هم کنار لنزها قرار دارد. با زوم کردن روی قسمت ماژول دوربین می‌توانیم لوگوی لنز 64 مگاپیکسلی اصلی را ببینیم. اگر اخباری که تاکنون شنیده‌ایم درست باشند، پس دو لنز دیگر، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند.

طراحی پوکو M4 Pro 4G در پنل پشتی، بافتی خاص شبیه به حس لمس کاغذ دارد. پنل پشتی همچنین به شکل مات طراحی شده و براق یا بازتاب‌دهنده نیست. اما درباره رنگ بندی پوکو M4 Pro 4G باید گفت که این گوشی در رنگ‌های زرد، آبی و مشکی عرضه می‌شود. رنگ بندی پوکو M4 Pro 4G همان ترکیب رنگ مخصوص برند پوکو است که در این گوشی نیز تکرار شده است.

طراحی و رنگ بندی پوکو M4 Pro 4G در عکس‌های جدید آشکار شد

در نمای جلویی گوشی، طراحی پانچ دیده می‌شود که جایگاه نصب دوربین سلفی است. نمایشگر پوکو ام 4 پرو 4 جی از نوع سوپر آمولد است و روشنایی آن به 1000 نیت می‌رسد. این نمایشگر در اندازه 6.43 اینچ ساخته شده و از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات نمایشگر باید به طیف رنگ DCI-P3 و نسبت کنتراست 4500000:1  اشاره کرد.

POCO M4 Pro 4G تنها 179.5 گرم وزن دارد و از استاندارد IP53 برخوردار است. این گوشی همچنین از Widevine L1 برای استریم محتوای Full HD پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات پوکو M4 Pro 4G باید به تراشه Helio G96، رم LPDDR4x، حافظه داخلی UFS 2.1، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی و رنگ بندی پوکو M4 Pro 4G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر