;
coinex

تبلت شیائومی پد 5 در گیک بنج دیده شد

تبلت شیائومی پد 5 در گیک بنج دیده شد. با ما در تکراتو همراه باشید تا اطلاعاتی را از این تبلت برایتان شرح دهیم و مشخصات شیائومی پد 5 را بشناسید.

تبلت شیائومی Pad 5 با نسخه جهانی Mi Pad 5 چند ماه گذشته به‌طور رسمی معرفی شد. تقریبا شش قبل تبلت‌های شیائومی Mi Pad 5 در چین معرفی شدند که از این ۲ تبلت تنها مدل عادی روانه بازار خواهد شد. تبلت شیائومی Pad 5 در واقع همان نسخه جهانی Mi Pad 5 به‌حساب می‌آید. از نظر قیمت معمولا مدل‌های جهانی محصولات شیائومی گران‌تر هستند و درباره تبلت اقتصادی Pad 5 هم همین موضوع صدق می‌کند.

حال در ماه نوامبر سال گذشته، یک توسعه‌دهنده توانسته بود سیستم‌عامل ویندوز 11 ARM را بر روی تبلت شیائومی پد 5 بهره‌مند از اندروید بوت کند. به‌تازگی اما، یک برنامه‌نویس دیگر از پروژه قبلی استفاده کرده و ظاهراً بهبودهایی را برای اجرای بهتر ویندوز بر روی اندروید انجام داده است. درحالی‌که هنوز چندین مشکل باید برطرف شود، این امر مانع از اجرای Geekbench بر این روی تبلت و نمایش امتیازات آن نشده است.

تبلت شیائومی پد 5

شیائومی پد 5 با سیستم‌عامل ویندوز 11 ARM64 مایکروسافت، موفق به کسب امتیاز 465 و 1992 در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای بنچمارک Geekbench شده است. این نتایج کمتر از امتیاز 780 و 2800 تبلت در هنگام اجرای نرم‌افزار استوک در خود اندروید می‌باشد، اما با این وجود باز هم می‌توان سیستم‌عامل ویندوز و شماری از نرم‌افزارها را بر روی آن اجرا کرد.

تبلت شیائوم پد 5

توسعه‌دهنده پشت این پروژه با نام کاربری PaluRookie در Weibo که گزارش آن از طریق IT Home منتشر شده است، اعلام کرده که درحال‌حاضر مشکلی با درایور PEPs (Platform Extension Plug-ins) در این تبلت وجود دارد. GPU نیز به‌دلیل درایور آن ناکارآمد بوده، اما امیدواریم که هر دو مشکل به‌زودی حل شود.

تبلت شیائومی پد 5 با تراشه Snapdragon 860 (SM8150-AC) کوالکام عرضه شد که بر روی اندروید 11 نیز اجرا می‌شود. همچنین پردازشگر گرافیکی Adreno 640 وظیفه عملیات سنگین و پرداختن به بازی‌ها را در این دستگاه برعهده دارد. این پیکربندی با 6 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایت تکمیل می‌شود. این تبلت همچنین از نمایشگر IPS با وضوح 2560×1600 و رفرش‌ریت 120 هرتز استفاده می‌کند.

تبلت شیائوم پد 5

همچنین قیمت جهانی تبلت شیائومی Pad 5 به ترتیب 349 یورو و 399 یورو تعیین شده است. در حالی‌که این محصول برای نخستین خریداران آن با قیمت 299 یورو ارائه می‌شود که به نظر می‌رسد گران‌تر از قیمت چین است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره تبلت شیائومی پد 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر