;
coinex

رندرها و مشخصات موتو جی 22 فاش شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

اخبارها حاکی از آن هستند که گوشی Moto G22 به زودی راه‌اندازی می‌شود. پیش از این هم اطلاعات مختلفی از این گوشی به بیرون درز کرده بود؛ اما حالا، رندرها و مشخصات موتو جی 22 منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای را فاش می‌کنند.

اخیرا مجموعه تصاویری از گوشی Moto G22 منتشر شد که این گوشی را در چهار رنگ نشان می‌داد (تصویر بالا). اما خبرگزاری Winfurure.de جزییات جدیدی از مشخصات موتو جی 22 را فاش کرده است. علاوه بر این، رندرهای این گوشی نیز با رزولوشن بالایی در این وب‌سایت منتشر شده‌اند.

رندرها و مشخصات موتو جی 22

گفته می‌شود که گوشی Moto G22 به نمایشگر 6.53 اینچی OLED مجهز می‌شود و از رزولوشن +HD و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد. پیش از این در تصاویر رسمی G22 منتشر شده بود که این گوشی در نمای جلوی و بالای نمایشگر، به سوراخ پانچ برای نصب دوربین مجهز می‌شود.

رندرها و مشخصات موتو جی 22 فاش شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

علاوه بر این، حاشیه تقریبا ضخیمی در لبه پایینی گوشی قرار می‌گیرد. دوربین سلفی در این گوشی هم احتمالا 16 مگاپیکسلی خواهد بود که قابلیت ضبط ویدیوی FHD را دارد.

اما در پنل پشتی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته که در کنار لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی عمق و ماکرو،‌ تنظیمات گوشی را تشکیل می‌دهند.

از دیگر مشخصات موتو جی 22 می‌توان به تراشه مدیاتک Helio G37 اشاره کرد. این گوشی به رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز می‌شود و از نصب میکرو اس‌دی کارت هم پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که اندروید 12 به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا خواهد شد.

اسکنر اثر انگشت در این گوشی به عنوان یک قابلیت امنیتی، در لبه گوشی تعبیه می‌شود. موتو جی 22 به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با تکنولوژی شارژ 10 وات مجهز می‌شود. این گوشی همچنین از اتصال شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که این گوشی به‌عنوان نسل جدید گوش Moto G20 راه‌اندازی شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت موتو جی 22 در دست نیست؛ اما احتمالا تا پایان ماه مارس رسما معرفی می‌شود. حتی گفته شده که موتو جی 22 در برخی بازارها به‌عنوان نسخه ریبرند شده +Lenovo K15 کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرها و مشخصات موتو جی 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر