coinex
راهنمای خرید تکراتو

رویداد «Peek performance» اپل به‌زودی برگزار می‌شود؛ iPhone SE در راه است

پیش از این شایعاتی درباره برگزاری رویداد 2022 اپل در ماه مارس منتشر شده بود؛ اما امروز، اپل رسما اعلام کرد که رویداد «Peek Performance» را 8 مارس (17 اسفند) برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که در این رویداد از iPhone SE و iPad Air رونمایی شود.

رویداد اپل به‌صورت زنده در پلتفرم‌های مختلف پخش خواهد شد؛ اما طبق روال همیشگی اپل، هنوز مشخص نیست که چه دستگاه‌هایی در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند.

با‌اینحال می‌توان براساس گزارش‌های قبلی، برخی موارد را پیش‌بینی کرد.

رویداد رسمی اپل و رونمایی از iPhone SE

اگر اخبار و گزارش‌های قبلی درست باشند، پس می‌توان انتظار داشت که این غول کوپرتینو در رویداد «Peek Performance» از نسل جدید iPhone SE با قابلیت پشتیبانی از 5G رونمایی کند. همچنین این احتمال وجود دارد که نسل پنجم iPad Air نیز در این رویداد معرفی شود.

رویداد رسمی اپل و رونمایی از iPhone SE

تاکنون اطلاعات زیادی درباره مشخصات آیفون اس ای منتشر نشده است؛ اما این گوشی احتمالا به پردازنده Apple A15 Bionic، تنظیمات دوربین بهتر و قابلیت اتصال شبکه 5G مجهز می‌شود. اپل آیپد ایر نیز احتمالا از پردازنده جدیدتر و اتصال 5G بهره‌مند خواهد شد.

برخی شایعات مدعی هستند که اپل قصد دارد تراشه Apple Silicon M2 و دستگاه‌های جدید مک که به این تراشه مجهز می‌شوند را نیز راه‌اندازی کند. هرچند بعید است که در رویداد هفته آینده رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رویداد «Peek performance» چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر