;
coinex

کاندیداهای چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران مشخص شدند

در روزهای گذشته جلسه شورای 14مین جشنواره وب و موبایل برگزار شد و کاندیداهای چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران مشخص شدند. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

جلسه شورای داوری 14مین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ نهم و دهم اسفندماه به صورت آنلاین برگزار شد و داوران کاندیداهای امسال این جشنواره را اعلام کردند.  پس از سه مرحله داوری، از میان ۱۲ اثر برتر هر گروه، ۵ اثر توسط اعضای شورای داوری انتخاب شدند و به مرحله سوم داوری راه یافتند.

کاندیداهای چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

نامزدهای این جشنواره ۱۶۳۸ اثر شامل وب سایت و اپلیکیشن بوده و پس از بررسی‌های اولیه، ۱۳۲۷ وب سایت وارد مرحله داوری شدند. در مرحله اول، پس از دوبار بررسی 371 وب سایت حذف شدند.

در مرحله دوم داوری، شورای داوری چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران گروه‌ وبسایت‌های شخصی  را به علت نرسیدن به حد نصاب شرکت کننده از دور رقابت‌ها حذف کرد. به علاوه، ۴ وب سایت که در تاریخ ثبت نام فعال بودند به دلایلی نظیر فعال نبودن هاست یا مشکل SSL، در زمان شورای داوری از رقابت کنار گذاشته شدند.

در نهایت از میان ۱۲ اثر برتر هر گروه، ۵ اثر توسط اعضای شورای داوری انتخاب شدند و به مرحله سوم داوری راه یافتند و شما می‌توانید با مراجعه به سایت جشنواره وب و موبایل ایران، پروفایل این سایت‌ها را مشاهده کنید.

پنل مرحله سوم داوری از امروز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تمام داوران مرحله اول تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ فرصت دارند تا از بین این ۵ اثر یک اثر را به عنوان بهترین اثر انتخاب کنند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره کاندیداهای چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر