;
coinex

دلیل قطعی اینترنت و آتش سوزی ساختمان زیرساخت امروز 13 اسفند چه بود؟

دلیل قطعی اینترنت و آتش سوزی ساختمان زیرساخت امروز 13 اسفند چه بود؟ بسیاری از سایت‌های داخلی و نه خارجی امروز صبح برای مدت قابل توحهی از دسترس خارج شدند. با تکراتو باشید.

گزارش‌های کابران در توییتر و نیز بررسی‌های تکراتو نشان حکایت از قطعی اینترنت اپراتورهای موبایل و اینترنت خانگی در صبح امروز 13 اسفند دارد. گزارش‌ها نشان می دهد که اختلال برق در یکی از اتاق‌های زیرساخت سبب آتش‌سوری و قطعی اینترنت در تهران و کرج شده است. البته کاربران در نقاط مختلف ایران قطعی اینترنت را گزارش کرده اند.

دلیل قطعی اینترنت و آتش سوزی در زیرساخت امروز 13 اسفند چه بود؟

آپدیت: به نظر می‌رسد این مشکل حدود ساعت 12:45 دقیقه ظهر به کلی رفع شده باشد.

بنابر اعلام وزارت ارتباطات سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده. با این حال، برای مدت قابل توجهی دسترسی به بسیاری از سایت‌های داخلی با اختلال همراه بوده است. مهدی سالم، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، در این خصوص در توییتر خود نوشت:

اختلال جزئی اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجربه آتش سوزی در مرکز LCT بوده است که به سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده است. به دلیل مشکل فنی در تاسیسات برق یکی از مراکز شرکت زیرساخت, اینترنت بخشی از مشترکین قطع شده است. همکارانم در تلاش هستند تا در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند.

برخی تصاویر نیز در محل وقوع آتش‌سوزی در ساختمان زیرساخت در توییتر منتشر شده است که در زیر مشاهده می‌کنید:

.

قطعی اینترنت و آتش سوزی ساختمان زیرساخت گریبان شما را هم گرفت؟ آیا شما هم دچار قطعی اینترنت شدید؟ در کدام اوپراتور؟ جزئیات بیشتر را در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    اره من امروز صبح هم نتونستم تو یک سری سایت های ایرانی هم برم به دلیل قطعی نت
    از جمله سایت enamad

    پاسخ