coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جیسون موموآ در سریع و خشن 10 حضور خواهد داشت؟

براساس تازه ترین خبر‌ها جیسون موموآ در سریع و خشن 10 حضور خواهد یافت. به‌گفته موموآ، او از حضور در «سریع وخشن 10» بسیار هیجان زده است.

جیسون موموا از ایفای نقشش در مجموعه «سریع وخشن 10» گفته است. این سری از فیلم  سریع وخشن به‌گفته منابع مختلف قسمت پایانی فیلم پرطرفدار سریع و خشن محسوب خواهد شد. جیسون موموا برای بازی در سریع وخشن 10 هیجان زده است.

جیسون موموآ در سریع و خشن 10 حضور خواهد داشت؟

حساب توئیتر The Fast Saga به طور رسمی تایید کرد «جیسون موموآ» در فیلم «سریع وخشن 10» Fast and Furious 10 شرکت یونیورسال پیکچرز حضور خواهد داشت. حساب توئییتر این مجموعه با انتشار یک تصویر جذاب به جیسون موموآ برای پیوستنش به سریع خشن خوش آمد گفت.

گفتنی است که «سریع وخشن 10» پایانی بر قسمت‌های اصلی این فیلم است که در دو قسمت پخش خواهد شد و نخستن قسمت آن نیز در سال 2023 میلادی پخش خواهد شد.

جیسون موموآ در سریع و خشن 10

بازیگران اصلی این مجموعه شامل وین دیزل (Vin Diesel)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، لودکاریس (Ludacris)، سونگ کانگ (Sung Kang)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) و چارلیز ترون (Charlize Theron) هستند.

جیسون موموا از نقش خود به عنوان یک شخصیت شرور در فیلم «سریع خشن 10» ابراز هیجان کرده است. جیسون موموآ گفته است:

حضور در فیلم سریع و خشن ۱۰ بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. در یک اثر مستقل و کوچک در لندن، نقش شخصیت بد را بازی کردم که جالب توجه بود. حالا قرار است در این فیلم جدید، نقش یک شخصیت شرور را بازی کنم. این نقش قرار است یک شخصیت خودنما و بد باشد.

برای چند سال پیاپی جیسون موموآ نقش شرور نداشته و بیشتر کاراکترهای او مثل فیلم «آکوامن» در دنیای دی‌سی قهرمان اصلی بوده اند.

قرار است قسمت اول سریع و خشن 10 در تاریخ 3 مارس 2023 میلادی (جمعه 12 اسفند 1401) در سینما‌ها اکران شود و از این رو، طرفداران می‌بایست یک سال تمام منتظر بمانند.

محموعه سریع‌ و خشن سابقه دعوت از بازیگران تنومند را داشته که این مورد درباره سری دهم آن نیز صدق می‌کند. بعد از اضافه شدن دواین جانسون و جان سینا در سری های قبلی حال نوبت به ستاره فیلم Aquaman «آکوامن» رسیده تا در مقابل وین دیزل و راک بازی کند. اخیرا رسانه های هالیوودی از مذاکرات وی با تهیه کنندگان سریع و خشن خبر داده است. احتمالا جیسون موموآ با سایفر با نقش آفرینی شارلیز ترون همکاری می‌کند.

از کار‌های درخشان جیسون موموآ در سال 2022 می‌توان به  آثاری نظیر فیلم Zack Snyder’s Justice League (لیگ عدالت زک اسنایدر)، فیلم Sweet Girl (دختر شیرین)، فیلم Dune (تل‌ماسه) و فصل دوم سریال See (دیدن) اشاره کرد.

او برای بازآفرینی در سری جدید «آکوآمن» با نام Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گم‌شده) بازخواهد گشت. گفتنی است که در اواخر سال 2022 اکران می‌شود. جیسون موموآ در آینده در فیلم فانتزی-کمدی Slumberland (اسلامبرلند)، فیلم The Last Manhunt (آخرین شکار تبهکار) و فصل سوم سریال See دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره جیسون موموآ در سریع و خشن 10 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر