coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فیلم The Batman 2 ساخته می‌شود؟ [+ تاریخ پخش احتمالی]

براساس تازه ترین اخبار تهیه کننده The Batman گفته است فیلم The Batman 2 تا 5 سال دیگر ساخته می‌شود. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بر اساس اظهارات تهیه کننده، فیلم The Batman 2 نهایتا تا 5 سال دیگر ساخته می‌شود. با وجود موانع بسیار زیادی که بر سرراه توسعه The batman بوده اما «دیلن کلارک» (Dylan Clark) برای ساخت آن چراغ سبز نشان داده است.

فیلم The Batman 2 ساخته می‌شود؟

«بتمن» به نویسندگی و کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) ساخته شده و رابرت پتینسون برای اولین بار به عنوان کاراکتر بتمن/بروس وین به ایفای نقش در این اثر می‌پردازد. بازیگران دیگر نیز شامل زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش کت‌وومن، پل دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش جیم گوردون، جان تورتورو (John Turturro) در نقش کارمین فالکون، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌ورث و کالین فارل (Colin Farrell) در نقش اسوالد کوبلپات ملقب به پنگوئن هستند.

فیلم The Batman 2
بازیگران فیلم The Batman

بنابر گفته ها فیلم بتمن خود را از دنیای سنمایی دی سی جدا کرده و قرار است در دنیای مستقل از دی‌سی توسعه یابد. قرار است دو نسخه فرعی از فیلم The Batman براساس شخصیت‌های پنگوئن و کت‌وومن ساخته شود و در HBO Max پخش گردند. منتقدان استقبال خوبی از فیلم بتمن کرده‌اند و همین باعث کنجکاوی طرفداران از آینده این دنیای سینمای شده است.

در مراسم ردکارپت «بتمن» تهیه کننده فیلم دیلن کلارک، اشاراتی کوچکی به بتمن 2 کرده که میتوان نتیجه گرفت تا 5 سال دیگر فیلم بتمن 2 ساخته شود البته دیلن کلارک جزئیات زیادی را نگفته است.

فیلم بتمن در مراحل ساخت موانع و راه‌های پر پیچ خمی را طی کرده، در ابتدا قرار بود بن افلک علاوه بر نقش آفرینی در کاراکتر بتمن کارگردانی و نویسندگی را نیز عهده دار باشد اما پس از مدتی مت ریوز برای کارگردانی این اثر انتخاب شد. پس از دو سال بازیگر نقش بتمن نیز تغییر کرد. این فیلم قرار بود جزئی از دنیای دی‌سی باشد اما میخواهد دنیای سینمای خودش را تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره فیلم‌های بتمن چیست؟ به نظر شما این آثار می‌توانند رضایت مخاطبان را جلب کنند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر