;
coinex

POCO F4 Pro نسخه ریبرند شده Redmi K50 Pro Plus در IMEI دیده شد

جزییات تازه‌ای از POCO F4 Pro در پلتفرم IMEI منتشر شد. گفته می‌شود که این گوشی،‌ نسخه‌ ریبرند شده Redmi K50 Pro Plus خواهد بود؛ اما هنوز مشخص نیست در کدام بازاها.

پوکو پس از رونمایی رسمی از گوشی‌های POCO X4 Pro و POCO M4 Pro، خود را برای رونمایی از نسل جدید سری F آماده می‌کند. اخیرا جزییاتی از نسخه استاندارد پوکو اف 4 منتشر شده و اینطور که از شواهد پیداست، پوکو قصد دارد در سال 2022، سه مدل از سری F را راه‌اندازی کند.

پیش از این، گوشی دیگری با نام POCO F4 Pro Plus تاییدیه EEC را به‌دست آورده بود و حالا شاهد دریافت تاییدیه پوکو اف 4 پرو از IMEI هستیم.

POCO F4 Pro در IMEI

خبرگزاری Xiaomiui اخیرا گزارش کرده است که گوشی جدید شیائومی با برند POCO و شماره مدل 22011211G L11 در پلتفرم IMEI دیده شده است. در فهرست IMEI دقیقا به اسم POCO F4 Pro اشاره شده که نشان می‌دهد این گوشی در بازار با همین اسم رسمی راه‌اندازی می‌شود.

رندر ردمی کی 50 پرو
رندر ردمی کی 50 پرو

این احتمال وجود دارد که طبق روال قبلی، پوکو اف 4 پرو در بازار هند با عنوان ریبرند شده Xiaomi 12X Pro عرضه شود.

نکته جالب توجه درباره سری اف 4 این است که امسال، این خانواده در چند مدل، از جمله POCO F4 Pro و POCO F4 Pro Plus راه‌اندازی می‌شود؛ در حالیکه نسل قبلی POCO F3 تنها در یک نسخه معرفی شده بود.

پوکو اف 3 سال گذشته در دو نسخه ریبرند شده شیائومی می 11 ایکس و شیائومی می 11 ایکس پرو در هند عرضه شد؛ اما بازارهای جهانی، تنها گوشی Xiaomi Mi 11X را دریافت کردند. همین مسئله از تغییرات در برنامه‌ریزی‌ها خبر می‌‌دهد.

بد نیست بدانید که شماره مدل POCO F4 Pro با شماره مدل ردمی کی 50 پرو پلاس یکسان است. به بیان بهتر، پوکو اف 4 پرو نسخه‌ای ریبرند شده از Redmi K50 Pro Plus خواهد بود. مشخصات این دو گوشی نیز تا حدودی یکسان هستند.

ردمی کی 50 پرو پلاس از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL HM بهره‌مند می‌شود و این احتمال وجود دارد که همین مشخصات در پوکو اف 4 پرو نیز قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات پوکو ایکس 4 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر