;
coinex

نام خود را با ماموریت آرتمیس ناسا به ماه بفرستید!

نام خود را با ماموریت آرتمیس ناسا به ماه بفرستید! شما می‌توانید از طریق وب‌سایت آرتمیس ناسا، نام خود را برای سفر به دور ماه بفرستید. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

ناسا از مردم دعوت کرده است تا نام خود را روی یک حافظه‌ی رایانه‌ای قرار دهند که قرار است در مأموریت آرتمیس ۱ (Artemis I) توسط یک کپسول بدون سرنشین «اوریون» (Orion) به دور ماه سفر کند و چند ماه بعد بازگردد.

سوار شدن به فضاپیما در این روش، آسان و رایگان است. فقط کافی است روی دکمه‌ی دریافت کارت پرواز در این صفحه‌ی وب‌سایت ناسا کلیک و فرم مرتبط را پر کنید. این فرم ساده شامل بخش نام، نام خانوادگی و یک رمز دلخواه ۴ تا ۷ رقمی است.

ماموریت آرتمیس ناسا

آرتمیس ۱ نخستین پرواز آزمایشی بدون سرنشین راکت Space Lunch System  و فضاپیمای اوریون خواهدبود. این پرواز راه را برای فرود نخستین زن و نخستین فرد رنگین پوست بر سطح ماه هموار می‌کند.

ماموریت آرتمیس ناسا
ماموریت آرتمیس ناسا, ماموریت آرتمیس, آرتمیس ناسا, ناسا, اسم خود را به دور ماه بگردانید, ثبت نام در ماموریت آرتمیس, ناسا آرتمیس, ماموریت آرتمیس چیست, nasa artemis,

آرتمیس ۱ نخستین ماموریت از مجموعه ماموریت‌های پیجیده‌تر ناسا در جهت ایجاد امکان حضور طولانی مدت بشر روی ماه در دهه‌های آینده خواهدبود. ناسا درباره این ماموریت می‌گوید: این ماموریت تعهد و توانایی ما را برای توسعه و گسترش حضور بشر روی ماه و فراتر از آن اثبات خواهدکرد. همچنین شما می‌توانید نام خود را همراه با آرتمیس ۱ به ماه بفرستید و بخشی از این ماموریت باشید.

نام خود را به همراه یک کد ۴ تا ۷ رقمی در لینک زیر وارد کنید تا کارت پروازتان صادر شود. کد خود را به خاطر بسپارید زیرا در آینده برای دسترسی به کارت پروازتان به آن نیاز خواهیدداشت.

ثبت نام در ماموریت آرتمیس ناسا

ماموریت آرتمیس ناسا
همانطور که گفتیم شما می‌توانید نام خود را به دور ماه بگردانید آن‌هم به کمک ماموریت آرتمیس ناسا. شما فقط کافیست بر روی لینک ثبت نام پایین کلیک کرده و اسم و فامیل خود را به همراه یک کد 4 تا 7 عددی دلخواه وارد کنید، تا اسم شما بر دور ماه بچرخد و شما نیز بخشی از این ماموریت باشید.

ثبت نام در ماموریت آرتمیس ناسا

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره ماموریت آرتمیس ناسا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    🙂 im army
    Im iranian
    #Kylie_moon
    💜

    پاسخ

    خیلی دوست دارم اسممو بنویسم برای سفر به ماه ولی خب مگه نباید هزینه کنی بری کشور امریکا و ناسا؟!من ک ایرانیم و هزینه رفتن به اونور اب و حتی پاسپورت ندارم باید چکا کنم؟!

    پاسخ

    فقط (نام) شما به فضا میره، نه خودتون… که برای ثبت نام هم هزینه‌ای لازم نیست پرداخت کنید.

    پاسخ