;
coinex

واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین ؛ فلورنس پیو: «پوتین یک هیولاست!»

واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین چه بود؟ فلورانس پیو: پوتین یک هیولاست. میلا جوویچ: مردم با خون و اشک تاوان جنگ را می‌دهند.درادامه با تکراتو همراه باشید.

در نتیجه حمله روسیه به اوکراین چندین سبلیرتی و بازیگر دنیای هالیوود نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند .«فلورنس پیو»،«میلا جوویچ»، «استیون کینگ»،«جان کیوسک»و «کتی یان» از جمله بازیگران و سیلریتی هایی بودند که نسبت به حمله روسیه به اوکریان موضع سختی داشتند.

در ادامه واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین را مورد بررسی قرار می‌دهیم. واکنش هایی که عمدتا در مذمت جنگ و تجاوز روسیه به خاک اوکراین بوده است. با تکراتو همراه باشید.

واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین

هیلی استاینفلد

واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین

«هیلی استانفیلد» بازیگر سریال شاهین چشم (Hawkeye) در واکنش به این واقعه در صحفه اینستاگرامش این طور عنوان کرد:«برای خانواده ها و کودکان بی گناهی که بخاطر این جنگ زندگی‌شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد دعا می‌کنم.»

کاترین وینیک

«کاترین وینیک» بازیگر کانادایی-اوکراینی بازیگر سریال «وایکینگ‌ها» با انتشار تصویری از پرچم اوکراین در اینستاگرامش این طور می‌نویسد:«در کننار اوکراین می‌ایستیم.» او در پست دیگر نوشت:«مردم اوکراین صلح طلب هستند. ما استحقاق این جنگ نیستیم.»

بیشتر بخوانید: احتمال جنگ جهانی سوم چقدر است؟

میلا جوویچ

واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین

«میلا جوویچ» بازیگر فیلم های «رزیدنت ایول»(Resident Evil) در صحفه اینستاگرامش این طور بیان کرد:

«با دل شکسته و مبهوتم سعی کردم وقایع پیش‌آمده را هضم کنم.کشور و مردم و سرزمین من بمباران شدند. دوستان و خویشان پناه گرفته‌اند. رگ و ریشه من هم به روسیه و هم اوکراین برمی‌گردد. در حالی که این وحشت آشکار می‌شود، خود را دو پاره می‌بینم، کشور نابود شده است، خانواده‌ها بی‌سرپناه شده‌اند، تمام زندگی پیرامونشان خاکستر شده. جنگ در زادگاه پدرم یوگسلاوی سابق را به یاد می‌آورم و داستان‌هایی که خانواده‌ام از رنج و وحشتی که تجربه کرده بودند می‌گفتند. جنگ. همیشه جنگ. رهبرانی که نمی‌توانند صلح برقرار کنند. نیروی مخرب و تمام‌نشدنی امپریالیسم. و همیشه، مردمی که با خون و اشک تاوان می‌دهند.»

مارک همیل

«مارک همیل» ستاره فیلم جنگ ستارگان در صحفه تویترش با یکی از کاربران وارد درگیری لفظی شد. واکنشش نسبت ولادمیر پوتین او یک آدمکش ظالم و دشمن دانست.

واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین

او پوتین را بسیار زرنگ خطاب کرد و اضافه کرد همه اش بخاطر انتخاباتی بود که از من دزدیده شده.در پاسخ یکی از کاربران نوشت:برو به جهنم! آیا سراغ اوبانا هم رفتی وقتی جلوی پوتین را نگرفت؟کریمه را به یاد داری؟اگر فراموش کردی تو یک آدم ریاکاری و بهتر است سکون کنی. همیل در چاسخ گفت بهتر صحفه مرا دنبال نکنی.

مگان مک‌کین

واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین

مگان مک‌کین در واکنش به توییتر ژورنالیست«تلگراف» که مدعی شده بود «ماریو دراگی » نخست وزیر ایتالیا که توانسته کفش راحتی گوچی به روسیه بفروشد:«لعنت به ایتالیا – برای آن‌ها فروختن کیف‌هایشان به الیگارش‌های روسیه بیشتر از کشتار بی‌گناهان اوکراینی توسط پوتین اهمیت دارد. و لعنت به بلژیک که به فروش الماس‌هایش به الیگارش‌های روسیه بیشتر اهمیت می‌دهد. تاریخ شما و پول‌های کثیف کشورتان را فراموش نمی‌کند.»

فلورنس پیو

در 26 فوریه (11:49) «فلورانس پیو» بازیگر فیلم بیوه سیاه (Black Widow) در صحفه اینستاگرامش تصاویری از مردم جنگ زده را قرار داد و نوشت:«مبهوت مانده‌ام.واقعا ترسناک است، تصاویر قلب انسان را می‌شکند. دو سال را کابوس وار گذراندیم و وارد سال دیگر شدیم؟»او همچنین در استوری خود نوشت:«وضعیت خیلی مزخرفی هست دوستان. برایمان قابل درک و تصور نیست که این مردم چقدر ترسیده اند. برای آنان بشدت ناباورانه‌ای ناراحت هستم همان هایی که زندگی هاشان تحت تاثیر جنگ هست. »در ویدئویی در استوری خود گفت:«پوتین یک هیولا است»

واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین

این بازیگر در استوری دیگر نوشت:«منظور خود را از بیان این پیام ها فقط فقط درباره رهبران سیاسی، پوتین و اطرافیانش است. خطاب به همه مردم روسیه عزیز که پست مرا میخوانند و ناراحت شذه اند، مردم هیچوقت برای یک لحظه شمارا سرزنش نمی‌کنم. کاملا آگاهم که بسیاری مردم با رهبرانشان مخالف اند و آنان تصمیم‌هایی را بر هلاف رای و نظر میدم می‌گیرند. این یک جنگ است که همه ما درآن  هستیم و نظار کردنش تاسف برانگیز است.»

اسکات دریکسون

«اسکات دریکسون» کارگردان فیلم دکتر استرنج در پاسخ به توییت نماینده جمهوری خواه «تد کروز» که گفته بود برای اوکراینی ها دعا می‌کند و او گفته اوکراین از حمایت پایدار آمریکا برخوردار خواهد بود. «هی تد به یاد داری زمانی که ترامپ گفت حمایت از اوکراین را متوقف می‌کند مگر اینکه درباره بایدن دروغ بگویند؟ و بعد از آن شما جمهوری خواهان به عزل نشدن ترامب رای دادید.به معنای «پایدار» توجه بیشتری بکن.»

بیشتر بخوانید: ولادیمیر زلنسکی ؛ کمدین-رئیس جمهور اوکراین که مقابل پوتین مقاومت می‌کند!

آنجلینا جولی

واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین

«آنجلینا جولی» بازیگر و فعال حقوق بشر با انتشار بیانه ای در واکنش به حمله روسیه به اینطور ‌مینو‌یسد.«مثل بسیاری از شما، من هم برای مردم اوکراین دعا می‌کنم. تمرکز من و همکارانم روی این است که هر کاری ممکن است انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که حقوق ابتدایی و امنیت افرادی که بی‌خانمان شده‌اند و پناه‌جویان تأمین شود. از حالا گزارش‌هایی در مورد تلفات و انسان‌هایی که از سرزمین خود فرار کرده‌اند تا پناه بگیرند منتشر شده است. برای اینکه بدانیم چه پیش خواهد آمد هنوز خیلی زود است، اما اهمیت این لحظات – برای مردم اوکراین و اصل حاکمیت قوانین بین‌المللی – نباید دست کم گرفته شود.»

همچنین «مایکل مور» مستند ساز با انتشار تصاویری از چرنوبیل نسبت به این واقعه معترض گشت. «کینگ»، «کاردی بی»،«کتی یان» و «الکس وینتز» از جمله سلبریتی هایی که در واکنش به این واقعه معترض شدند.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره واکنش ستارگان هالیوود به حمله روسیه به اوکراین را در قسمت نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این چهره های مشهور بی خاصیت خوشگل که عقل ندارند و فقط آنچه را که می بینند بیان می کنند، بی آنکه از درد و رنجی که سالهاست در منطقه دونباس مردم هم رنگ و هم نژاد خودشان با خبر باشند، بی آنکه نسبت به کشتار بی رحمانه مردم در افغانستان یا تلف شدن ملیونها کودک در یمن و عراق و آفریقا اظهار تاسف بکنند، اینها حرام لقمه های بی شرفی هستند که در خون و کتافتی که اربانشان برای مردم دنیا سوغات آورده اند غوطه ورند و آنگاه که کسی برای جلوگیری از نفوذ دشمن مرزهایش اقدام می کند، به هیجان می آیند و خونشان غلیان می کند، کجا بودند آن زمان که داعش مردان و زنان را به اسارت می برد و سر جوانان رشید و با عزت سوریه را می برید؟!

    ننگ دو عالم جهان بر این چهره های سیاه

    پاسخ