coinex
راهنمای خرید تکراتو

هرآنچه که باید درباره امکانات نرم‌افزار صندوق بدانید

می‌دانید نرم‌افزار صندوق چیست؟ اصلاً برای چه سر و کله این نرم‌افزار پیدا شده است؟ برای دانستن این موضوع در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

احتمالاً حدس بزنید که در زمینه امور مالی و حسابداری باشد و کارهای معمول یک صندوق را انجام بدهد. این حدس غلط نیست اما اگر می‌خواهید دقیقاً بدانید نرم‌افزار صندوق یا صندوق قرض‌الحسنه چیست و در بین سازمان‌ها، شرکت‌های تعاونی اعتبار یا صندوق‌های قرض‌الحسنه و حتی جمع خانوادگی چه کار می‌کند پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نرم‌افزار صندوق چیست؟

در ابتدا اجازه بدهید از زاویه ساده‌ای به این نرم‌افزار نگاه کنیم‌. خب ساده‌ترین روش کاری آن در صندوق‌های خانوادگی دیده می‌شود البته این روش با صندوق‌های شرکت‌ها، مؤسسات مالی و صندوق‌های قرض‌الحسنه فرق دارد اما حتماً می‌دانید که تقریباً هر ماه اعضا خانواده و شاید دوستان و آشنایانی دور هم جمع می‌شوند و یک نفر هم نمایندگی انجام کارها و قرعه‌کشی و دادن وام را به عهده می‌گیرد. حالا شما تصور کنید می‌خواهید همین کار را با نام صندوق خانوادگی روی یک نرم‌افزار انجام بدهید. مسلماً تغییرات مثبتی اتفاق خواهد افتاد. مثلاً مشخصات کامل و دسترسی به افراد یا تاریخ واریزی‌ها و … کاملاً مشخص خواهد بود. به طور کلی نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه در زمینه‌های مختلف، برنامه‌ای است که به امور مالی و اداری رسیدگی می‌کند. می‌تواند در پرداخت وام و در واقع بازپرداخت قرض، تغییرات مؤثر و مفیدی را در امور حسابداری و در مدیریت مالی ایجاد بکند. روش کار این نرم‌افزار معمولاً در شرکت‌ها با کسر از حقوق اقساط و با برداشت حق عضویت ماهیانه اعضا صندوق قرض‌الحسنه و واریز آن به حساب پس‌انداز انجام می‌شود.

امکانات مهمی که باید یک نرم افزار صندوق یا قرض‌الحسنه داشته باشد

مدیریت حساب‌ها: با این امکان تمام فعالیت‌های مربوط به ثبت مشخصات اعضا، ثبت دریافت و پرداختی‌های اعضاء، اسکن و ذخیره نمونه امضا اشخاص و تصاویر پرسنلی در صفحه مشخصات افراد و هر آنچه که در مورد دیرکرد و تاریخ و تنظیم سررسید پرداخت ماهیانه افراد در یک مدت زمان و موارد دیگر، قابل رسیدگی و مدیریت کامل است.

پشتیبانی از تعداد بالای کاربران: در امور مالی و صندوق‌ها افراد زیادی درگیر هستند پس چه بهتر که از تعداد بالایی پشتیبانی بشود. از طرفی مسلماً هر چقدر یک نرم‌افزار از تعداد بیشتری کاربر پشتیبانی کند همان قدر هم مدیران بیشتری ترغیب به استفاده از آن می‌شوند.

امنیت و تعیین سطوح مختلف: از آنجایی که این نرم‌افزار با امور مالی سر و کار دارد با امکان تعیین سطوح مختلف مدیران می‌توانند مشخص کنند چه کسانی به بخش‌های نرم‌افزار دسترسی داشته باشند. از طرفی به طور مثال با ایجاد قفل سخت افزاری این سیستم، مدیران می‌توانند امنیت لازم را ایجاد کنند.

تهیه گزارش‌های متنوع: سیستمی که امکان ثبت و مدیریت اطلاعات صندوق قرض‌الحسنه را به شکل کامل داشته باشد بدون ارائه گزارش‌های مختلف کاربردی نیست. مثل گزارش‌های کل موجودی و حساب‌های بانکی، لیست وام‌های پرداختی فعال و غیرفعال، گزارش‌گیری اطلاعات اولیه دارندگان حساب به‌صورت پویا و … مهم‌ترین بخش این گزارش‌ها هم امکان خروجی گرفتن از آن‌ها در قالب‌های مختلف یعنی (Word,Excell, …) است.

ارتباط با سامانه پیامکی و ارسال SMS: این ویژگی در اطلاع‌رسانی به اعضای صندوق به کار می‌رود. این نرم‌افزار با اتصال به پنل پیامکی به مدیران اجازه اطلاع‌رسانی و ارسال پیامک را می‌دهد.

ایجاد دفترچه تلفن: این امکان در سیستم صندوق قرض‌الحسنه خیلی مهم است چرا؟ چون در امور مالی باید مشخصات افراد به شکل کامل ثبت شود. از جمله شماره تلفن، شماره همراه، آدرس ایمیل، نشانی محل کار، سمت سازمانی، داخلی و…

این امکان، به افزایش سرعت جستجو و از طرفی به مدیران در تعیین سطوح دسترسی نیز کمک می‌کند.

نرم‌افزار صندوق

مزایای صندوق قرض‌الحسنه چیست؟

  • جستجوی سریع و دسترسی آسان از طریق امکان مدیریت نرم‌افزار
  • افزایش سرعت به طوری که قابل استفاده تعداد زیادی کاربر به شکل هم‌زمان می‌شود
  • مدیریت اقساط و ماهیانه: در نرم‌افزار به راحتی تعداد قسط‌ها و زمان‌بندی آن‌ها مشخص و مدیریت می‌شود.
  • تهیه نسخه پشتیبان: این مورد یکی از مزایای مهم محسوب می‌شود. چرا؟ چون این نرم‌افزار قابلیت پشتیبانی از تمام اطلاعات را دارد. پس نگرانی برای از بین رفتن آن‌ها وجود ندارد.
  • تعیین انواع وام‌ها: از آنجایی که برای وام‌ها کارمزد مشخص شده‌ای وجود دارد این نرم افزار کارمزد همه انواع وام‌ها را در کمترین زمان مشخص می‌کند.
نرم‌افزار صندوق در شرکت‌ها معمولاً با کسر از حقوق اقساط و با برداشت حق عضویت ماهیانه اعضا صندوق قرض‌الحسنه و واریز آن به حساب پس‌انداز انجام می‌شود

انتخاب بهترین نرم‌افزار صندوق

با توجه به این‌که استفاده و استقبال از نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه روز به روز بیشتر می‌شود مدیران باید در انتخاب یک نرم‌افزار با امکانات کامل و مهم تحقیق لازم را داشته باشند‌. در این زمینه بهتر است بدانید شرکت یگانه سافت اولین نرم افزار صندوق قرض‌الحسنه بومی ایران را در سال 86 روانه بازار کرد که دارای مجوز رسمی از نهادهای ذی‌ربط است که نشانه سابقه و تجربه موفق این شرکت است. از طرفی با نحوه سفارش و تهیه آسان و پشتیبانی و خدمات پس از فروش دارای امکاناتی شامل موارد زیر است:

  • مدیریت حساب‌ها در نرم افزار حسابداری صندوق
  • اعطای وام در نرم افزار مدیریت صندوق
  • گزارش‌گیری در برنامه مدیریت صندوق
  • نرم افزار صندوق تحت اکسل و  word
  • پشتیبانی متعهد و پاسخگو
  • ارائه نسخه‌های آپدیت به طور منظم
  • امکان ارتباط با سامانه پیامکی و ارسال SMS
  • گزارش‌های جامع و متنوع
  • امکان تهیه فایل پشتیبان
  • امکان خروجی گرفتن از اطلاعات نرم افزار

همچنین نرم افزار صندوق یگانه دارای نسخه‌های مختلفی است تا بتواند نیاز تمام صندوق‌ها را بر طرف کند. پس دست مدیران صندوق‌ها در این زمینه و قیمت‌ها باز است.

نرم‌افزار صندوق

و در آخر‌: برنامه صندوق قرض‌الحسنه به مدیران صندوق‌ها در سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات مالی و حتی در خانواده کمک می‌کند تا بتوانند امور جاری یک صندوق قرض‌الحسنه را به راحتی مدیریت کنند.

نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه یگانه در نسخه‌های مختلف دارای امکانات و ویژگی‌های کاملی است که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد که می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر