;
coinex

تعداد کاربران سندباکس از مرز 2 میلیون نفر گذشت

تعداد کاربران سندباکس پس از همکاری با کی-پاپ به 2 میلیون نفر رسید، پلتفورم پیشرو در زمینه متاورس و NFT به نقطه تاریخی دیگری رسید. در ادامه

بیش از 200 ماموریت متفاوت میان بازیکنان و به دست آوردن NFT آلفا قرار دارد.این جایزه 1000 سند که معادل 3000 دلار است قرار دارد.

بازی متاورس سند باکس متعلق به غول سرمایه‌گذاری در NFT برند Animoca به سرعت از مرز 2 میلیون کاربر برای فصل دوم آلفا بازی عبور کرد. این بازی در سبک play-to-earn (بازی برای درآمد) است.

کاربران سندباکس شاهد حضور چهره‌های معروفی مانند اسنوپ‌داگ خواهند بود

این بازی کریپتو توسط NFT و ارز مخصوص خود توکن سند به مدت چهار سال است که پشتیبانی می‌شود. بعد از انتشار فصل یک آلفا در نوامبر ، آخرین پیش نمایش بازی بعد از مدت‌ها انتظار 2 ماه پیش بیرون آمد.

کاربران سندباکس

فصل دوم امروز منتشر شد و کاربران به راحتی 35 تجربه مجازی را می‌توانند بگردند، مثل snoopverse که با همکاری ستاره مشهور رپ و NFT جدید او اسنوپ داگ ارائه شده است.

سندباکس اهداف پروزه را در فازهای مختلف ارائه خواهد کرد. براساس نقشه راه این پلتفورم برای سال 2022, DAO که به هولدرهای شخصیت‌های بازی اجازه شرکت در رای‌گیری‌های سند را خواهد داد در سه ماهه دوم سال ارائه خواهد شد.

تعداد کاربران بسیار زیاد نسخه آلفا نقطه قوت سندباکس است، که شاید بخاطر همکاری با نام‌های محبوبی مانند کمپانی وارنر موزیک، سریال واکینگ دد، اسنوپ داگ و deadmau5 است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

اما به نظر میرسد مشارکت بالای بازکنان برای فصل 2 تاثیر چندانی بر قیمت سند نگذاشته است و این ارز در 24 ساعت گذشت افت قیمتی 5 درصدی را تجربه کرده است. سند اکنون در قیمت 3.05 دلار معامله می‌شود، قیمتی که نسبت به 30 روز گذشته 24 درصد و نسبت به سه ماه  گذشته که بالاترین قیمت این ارز بوده است، 64 درصد افت داشته است.

کف قیمتی NFTهای سند باکس نیز 8 درصد افت کرده است و به 2.97 واحد اتریرم رسیده است، که ارزش آن در زمان تهیه گزارش 8100 دلار است. در دوم مارچ سندباکس اعلام کرد قرارداد همکاری با شرکت CUBE Entertaiment امضا کرده است، که طی آن بازی را خواهد ساخت با مضمون فرهنگ کره مانند موزیک پاپ کره مشهور به K-Pop.

Cube کاملا آماده است تا با همکاری سندباکس و دنیای متاورس‌اش گامی به جلو برای فرهنگ و هنر کره جنوبی بردارد. جایی که برندها و لیبل‌های K-Pop می‌توانند با خرید زمین‌های سنر باکس فعالیت خود را در این زمینه گسترش دهند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع : Cointelegraph

آیا شما هم جزء کاربران سندباکس یا سایر بازی های متاورسی هستید؟ در کامنت‌ها برای ما بگویید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر