coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تعداد آدرس‌های با بیش از 100 هزار ADA افزایش یافته است، اما چه تعداد؟

تعداد آدرس‌های با بیش از 100 هزار ADA افزایش یافته است، کاردانو با وجود افت قیمتی 66 درصدی نسبت به اوج خود باز هم در تعداد آدرس‌های دارای حجم بالا رشد داشته است

سرویس Automated اشاره کرد که بیشترین حجم توکن کاردانو ADA، در اختیار نهنگ‌ها قرار دارد، این فعالیت غیر عادی شاید سیگنال مثبتی برای کاردانو باشد.

با توجه به اطلاعاتی که در توییتر منتشر شده است، کیف پول‌های دارای بیش از 100 هزار ADA در چند روز گذشته به شدت رو به افزایش است. همچنین کاردانو بهتر از بیت کوین و اتریوم در ثبت تراکنش های روزانه عمل کرده است و از ارزهای برتر بازار پیشی گرفته است.

آدرس‌های با بیش از 100 هزار ADA برای اولین بار به بالای 25 هزار رسید

این شاخص برای اولین بار از اول ژانویه به بالای 25 هزار آدرس رسیده است. با توجه به شکست قردادهای هوشمند کاردانو نهنگ‌ها نگاه مثبت خود را از دست دادند و از می 2021 از شاخص رو به افول بوده است.

آدرس‌های با بیش از 100 هزار ADA

این اطلاعات نشان می‌دهد در چند روز اخیر تغییر بزرگی در دید نهنگ‌های بازار ایجاد شده است و نگاه مثبتی به روند پیشرفت کاردانو دارند. شاید برای قضاوت در مورد پتانسیل کاردانو زود باشد، اما نهنگ‌ها فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند.

کیف پول‌های با بیش از 100 هزار ADA در چند روز گذشته 1000 عدد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: کاردانو در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ADA

در همین زمان کاردانو در عبور از بازار خرسی نا موفق بوده است و پس از ثبت سقف تاریخی خود در  قیمت 3 دلاری در ماه می 2021 افت قیمت داشته است و به 0.87 دلار رسیده است.

مهندسان کاردانو هم اکنون فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند تا ورژن جدید برنامه Daedalus را که تغییرات مهمی به همراه دارد ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: utoday

نظر شما در خصوص این آدرس‌های با بیش از 100 هزار ADA

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر