coinex
راهنمای خرید تکراتو

ستاره سریال The Boys دستگیر شد، اما چرا؟

آنتونی استار ستاره سریال The Boys بدلیل درگیری با یک آشپز جوان و کتک زدن آن در اسپانیا دستگیر شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

براساس جدیدترین اخبار دنیای سینما چند روز پیش در شهر آلیکانته در کشور اسپانیا، آنتونی استار ستاره سریال The Boys بدلیل درگیری با یک آشپز جوان بازداشت شد.

ستاره سریال The Boys دستگیر شد، اما چرا؟

روزنامه شهر آلیکانته از دستگیری آنتونی استار، 12 ماه حبس جریمه تعلیق از فعالیت کاری و 5 هزار دلار جریمه نقدی خبر داده است. براساس گزارش ورایتی، اداره پلیس منطقه به طور رسمی خبر بازداشت وی را اعلام نکرده، باید خاطر نشان کرد که در کشور اسپانیا محکومیت‌هایی که کمتر از دو سال باشد به صورت خودکار به حالت تعلیق در می‌آید و برای شخص خاطی سابقه کیفری ثبت نمی‌شود.

دلیل حضور آنتونی استار در اسپانیا برای فیلمبرداری فیلم جدید گای ریچی (Guy Ritchie) با بازیگری جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) بوده است. بنا به اظهارات شواهد آنتونی به‌دلیل مصرف زیاد مشروبات الکلی به آشپز جوان حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داد. گویا برای این آسیب چهار بخیه بالای چشم آشپز زده‌اند. با این حال اطلاعات کمی درباره‌ جزئیات این اتفاق وجود دارد.

ستاره سریال The Boys

براساس گزارشی دیگر از دیلی میل واقعه را این طور روایت کرده ، او در یک مهمانخانه در کوستا بلانکا به صورت سرآشپز  «بتوئل آرائوخو» مشت زده است. مدیر مهمان خانه آنتونی استار را از مهمانخانه بیرون کرده ولی بعد از آن باز این دو با یکدیگر درگیر شده و به گفته سرآشپز استار دو ضربه به وی زده و شیشه ای را در صورتش شکسته است.

بعد از آن استار بازداشت و فورا محاکمه می‌شود. به گفته سرآشپز استار او را به زبان انگلیسی تهدید کرده: «نمی‌دانی داری با چه کسی درگیر می‌شوی، نمی‌دانی من چه کسی هستم و چه کرده‌ای… بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ات را مرتکب شدی و من به سراغت خواهم آمد. می‌کشمت.»

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره اتفاق پیش آمده و دستگیری ستاره سریال پسران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر