;
coinex

تیزر جدید دکتر استرنج 2 (Doctor Strange 2) منتشر شد

تیزر جدید دکتر استرنج 2 توسط مارول منتشر شد. دکتر استرنج در این قسمت با مشکلات مولتی‌ورس برخورد کرده است. برای دیدن تیزر با ما همراه باشید.

براساس آخرین خبر دنیای مارول، تیزر دکتر استرنج 2 «دکتر استرنج در مولتی ورس جنون» منتشر شد. دکتر استرنج 2 یک فیلم رو به انتشار آمریکایی که در ژانر ابرقهرمانی که بر پایه شخصیت‌های کامیک ساخته شده‌ است. این فیلم دنباله‌ی دکتر استرنج 2016 بوده و توسط سم ریمی از روی فیلمنامه جید برتلت و مایکل والدرون ساخته شده است.

تیزر جدید دکتر استرنج 2 (Doctor Strange 2) منتشر شد

براساس گفته‌ها دکتر استرنج 2 ساخته سم ریمی درادامه «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» آغاز می‌شود. دکتر استرنج با مشکلات بزرگی دنیای چند‌گانه روربرو شده که باید آن را حل کند.

طی اتفاقاتی که در قسمت قبل رخ داد و حافظه کسانی که پیتر پارکر را می‌شناختند پاک شد و دوستان و آشنایان وی دیگر او را نمی‌شناسند. دکتر استرنج نیز پیتر پارکر را به یاد نمی‌آورد اما بعد از باز شدن دروازه های جهان موازی به این دنیا اثرات و پیامد های پیچیده و خطرناکی را بر جای گذاشته است.

دکتر استرنج در این قسمت در تلاش است تعادل بین جهان ها را برقرار کند تا از ورود بیگانگان و موجودات جهان موازی به این دنیا جلوگیری کند. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2022  دانست.

فهرست بازیگران این فیلم :

  • بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استیون استرنج / جادوگر اعظم: جراح  مغز و اعصابی که پس یک سانحه رانندگی و آسیب در اندام های حیاتی ‌اش  به ناچار راهی به کامارتاج برای بهبود خود می‌یابد.
  • الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف / اسکارلت ویچ: انتقام جویی که می‌تواند جادو را مهار کند و هیپنوتیزم و دورجنبی کند.
  • ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر: همسر و معشوقه دکتر استرنج
  • چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو: استاد هنر های عرفانی و یکی از همکاران دکتر استرنج
  • بندیکت وانگ در نقش وانگ
  • خوچیتل گومز در نقش آمریکا چاوز

براساس اعلام مارول «دکتر استرنج در مولتی ورس جنون» در 6 مه 2022 ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ اکران می‌شود. در‌ ادامه تریلر دکتر استرنج 2 را مشاهده می‌کنید.

 

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه فیلمهای ترسناک و فیلم ها و سریال های علمی تخیلی و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان و هر آنچه که در ژانر ترسناک و علمی تخیلی در دنیای سینما باید بدانید آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره تیزر جدید دکتر استرنج 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر