coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بنیان‌گذار اپل : این ارز دیجیتال طلای خالص است

بنیان‌گذار اپل گفته این ارز دیجیتال طلای خالص است ؛ بنیان‌گذار اپل استیو وازنیاک در مصاحبه خود با بیزینس اینسایر از ارز دیجیتالی گفت که از نظر او عقلا و منطقا مانند طلای خالص است.

استیون گَری وازنیَاک مشهور به استیو وازنیاک و ملقب به دِ واز یک مهندس کامپیوتر، مخترع و دانشمند آمریکایی است که در ۲۶ سالگی همراه با رونالد وین و استیو جابز کمپانی اپل را در سال ۱۹۷۶ تأسیس کرد. وازنیک و استیو جابز به واسطه کامپیوتری به نام اپل I که وازنیک طراحی کرده بود، اقدام به تأسیس این کمپانی کردند.

وی در مصاحبه اخیرش به شدت بیت‌کوین را تحسین کرده است و آن را به طلا تشبیه کرده است. این مهندس الکترونیک و نابغه کامپیوتر اما در ادامه صحبت‌هایش مرزی مهم میان بیت‌کوین و صنعت ارزهای دیجیتال کشید. وی با اشاره ارزهای دیجیتالی که روزانه عرضه می‌شوند و ادعای پروژه ارز دیجیتال دارند اکثرا یک کلاهبرداری هستند.

وازنیاک: این ارز دیجیتال طلای خالص است

وازنیاک بنیان‌گذار اپل گفت سازننده توکن‌ها تنها در تلاشند با همکاری افراد مشهور خریداران را ترغیب کنند.

وازنیاک گفت: «ارزهای دیجیتال زیادی امروزه عرضه میشود، هر کسی راه جدیدی برای عرضه پیدا می‌کند و شما یک سلبیریتی دارید که می‌تواند محصول شما را معرفی کند. شما مردمی دارید که قصد دارد در مراحل اولیه سرمایه‌گذاری کنند، تا پیش از این‌که ارزشمند شود، می‌توانید به راحتی از آن‌ها پول جمع کنید.»

بنیان‌گذار اپل

همچنین او به سرمایه‌گذارانی هشدار داد که خوشبین هستند تا اپل دیگری بیابند، به نظر او ممکن است اپل دیگری وجود داشته باشد ولی بر روی کاغذ قابل مشاهده نیست و شما نمی‌توانید آن را ببینید.

بیشتر بخوانید:

به گزارش U°Today وازنیاک در مصاحبه اخیر خود با فوربس مکزیک گفته بود که بیت‌کوین یک معجزه شگفت‌آور ریاضیات است. هرچند در مصاحبه ماه اوکتبر او پیش‌بینی کرده بود دولت‌ها بیت‌کوین را ممنوع می‌کنند.

مشکل این است که دولت‌ها اجازه نخواهن داد که چنین مسائله‌ای از کنترل‌شان خارج شود. اگر به نقطه‌ای برسند که ارزهای دیجیتال از نظر آن‌ها عبور نکنند و مالیات نپردازند، دولتها حتما ممنوعش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: utoday

نظر شما در خصوص گفته وازنیاک چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر