;
coinex

اپل مک استودیو رسما رونمایی شد

لحظاتی پیش کوپرتینویی‌ها رسما از جدیدترین سری رایانه‌های مک رونمایی کردند. برای اطلاعات بیشتر از اپل مک استودیو با ما باشید.

اپل امروز در مراسم رونمایی خود از مک استودیو در کنار نمایشگر قدرتمند Studio Display رونمایی کرد که به تراشه قدرتمند M1 اولترا مجهز شده است. عضو جدید سری مک نه فقط قدرت پردازشی بالایی دارد بلکه طراحی مینیمال و خاصی دارد.

اپل مک استودیو

بخش پشتی مک بوک استودیو درگاه‌های مختلفی دارد که از آن جمله باید به 4 درگاه تاندربولت به همراه درگاه شبکه 10 گیگابایتی اشاره کرد. درگاه USB 2.0 استاندارد در کنار خروجی HDMI و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، خیال خریداران را از بابت اتصال هر نوع لوازم جانبی آسوده کرده است. دیگر اتصالات مهم این دستگاه عبارتند از وای‌فای 6 و بلوتوث نسخه 5.

مدل مجهز به تراشه M1 مکس البته از دو درگاه USB C در قسمت جلویی بدنه با کارت‌خوان SD هم بهره‌مند است که پهنای باند 10 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند. در حالی که این میزان برای 4 درگاه تاندربولت جلویی در مدل‌های مبتنی بر تراشه M1 اولترا برابر با 40 گیگابایت است.

اپل مک استودیو

ابعاد اپل مک استودیو جدید برابر با 9.3 در 19.5 سانتی‌متر است و از آلومینیوم یکپارچه ساخته شده است که به سادگی در زیر بیشتر نمایشگرها قرار می‌گیرد. در بخش پشتی دستگاه فضای قابل توجهی برای خروجی هوا در نظر گرفته شده است که با دو فن داخلی و از طریق دریچه زیرین به داخل کشیده می‌شود. اپل ادعا دارد که بهره‌گیری از تراشه M1 مکس و اولترا و بهینه‌سازی آن‌ها موجب شده است تا در سنگین‌ترین امور پردازشی هم صدای چندانی از سیستم خنک‌کننده به گوش نرسد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره این محصول اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر