coinex
راهنمای خرید تکراتو

زیباترین کشور جهان کدام است؟ آشنایی با کشورهایی با زیباترین طبیعت

همان طور که می‌دانید سلیقه تمام انسان‌ها شبیه به هم نیست و ممکن است هر کسی با در نظر گرفتن معیارهایی متفاوت، یکی از کشورها را به عنوان زیباترین کشور جهان انتخاب کند. در این مقاله قصد داریم زیباترین کشور جهان و زیباترین شهر جهان را به شما معرفی کنیم؛ شهرهایی که هرکدام با استانداردهای مختلفی به عنوان زیباترین انتخاب شده‌اند.

به طور معمول هر ساله افراد بیشماری راهی کشورهای مختلف می‌شوند و در آن‌ها به تفریح و گردش می‌پردازند. شما نیز اگر قصد دارید به بهترین کشورهای دنیا سفر کنید و یک تجربه متفاوت داشته باشید، بهتر است اول از هر چیزی با چند نمونه از بهترین گزینه‌ها آشنا شوید و سپس با توجه به خواسته‌تان یک کشور مناسب را انتخاب کنید.

تعداد کشورهایی که می‌توانید برای سفر انتخاب کنید، بسیار زیاد است و همین امر نیز ممکن است شما را دچار شک و سردرگمی کند. به همین علت ما سعی داریم در این مقاله چند مورد از زیباترین کشورهای جهان که طبیعتی بکر و جاذبه‌هایی فوق العاده دارند را به شما معرفی معرفی کنیم تا انتخاب برای‌تان راحت‌تر شود.

اگر قصد سفر دارید،‌ فرصت استفاده از خدمات شرکت مسافربری ماهان سفر را از دست ندهید. این شرکت خدمات خود را به‌ساده‌ترین روش و از طریق وب‌سایت پایانه‌ها در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این شرکت در بسیاری از ترمینال‌های کشور، نمایندگی فعال دارد به لطف تیم راننده‌های باتجربه، مسافران را در سلامت و ایمنی کامل به مقصد می‌رساند.

معرفی سرسبزترین شهرها و زیباترین کشور جهان

بی‌شک هر کشور و شهری در دنیا زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد اما در بین تمام آن‌ها، برخی شگفت انگیزتر هستند و نظر افراد بیشتری را هم به خود جلب کرده‌اند. از این رو اگر از کشور چهار فصل و زیبای خود ایران بگذریم، در ادامه مقاله می‌خواهیم چند مورد از زیباترین کشور جهان را مورد بررسی قرار دهیم و با هم مرور کنیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

زیباترین کشور جهان کدام است؟ آشنایی با کشورهایی با زیباترین طبیعت

تانزانیا

تانزانیا یکی از کشورهای فوق‌ العاده زیبا و بسیار سرسبز در جهان است که بلندترین قله آفریقا را در خود جای داده‌ است. در این کشور تعداد زیادی جاذبه‌ طبیعی وجود دارد و گونه‌های جانوری بسیار کمیابی همچون گورخرها و غزال‌ها نیز در آن زندگی می‌کنند. این کشور بی‌نظیر سالانه توریست‌ها و گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند و افرادی که به آن‌ جا می‌روند می‌توانند از مکان‌های دیدنی بسیار مشهور و زیبایی بازدید به عمل آورند.

کاستاریکا

کشور کاستاریکا به عنوان سرسبزترین کشور جهان در بین گردشگران محبوبیت زیادی به دست آورده و منابع طبیعی فوق‌ العاده زیادی را در خود جای داده‌ است. این کشور ویژگی‌های منحصر به‌ فردی دارد و از تنوع زیستی بسیار متنوعی برخوردار است.

از این رو بیشتر برای آن دسته از افرادی مناسب است که به طبیعت علاقه‌مند هستند و می‌خواهند در طول سفر خود از سواحل، جنگل‌ها، آبشارها، آتشفشان‌ها و رودخانه‌های مختلف زیادی بازدید کنند. از آن جایی که حفظ محیط زیست برای شهروندان کاستاریکا بسیار مهم است، اکثر آن‌ها برای جلوگیری از تولید گازهای گلخانه‌ای، از انرژی تجدید پذیر بهره می‌گیرند.

زیباترین کشور جهان کدام است؟ آشنایی با کشورهایی با زیباترین طبیعت

سنگاپور

سنگاپور یکی دیگر از کشورهایی است که در کنار طبیعت زیبای خود، جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. این کشور جذاب اماکن تفریحی زیادی دارد و گردشگرانی که به آن‌ جا سفر کنند می‌توانند با مکان‌های تفریحی جدید زیادی آشنا شوند و در کنار خانواده یا دوستان خود لذت ببرند.

در این مورد از زیباترین کشور جهان ، علاوه‌بر جنگل‌های انبوه، پارک‌های مختلف، موزه‌ها و بناهای تاریخی، مکان‌های مذهبی و جاذبه‌های طبیعی، می‌توانید از ساختمان‌های اداری و تجاری زیادی که به‌ صورت خلاقانه ساخته شده‌اند و یک محیط‌ زیست پایدار ایجاد کرده‌اند نیز بازدید کنید.

پرو

پرو نیز یکی از جذاب‌ترین کشور های جهان است که جاذبه‌های مختلف زیادی را می‌توانید در آن‌ جا مشاهده کنید. این کشور در واقع محل خانه‌های ویرانه جالب ماچوپیچو است و بلندترین کوه استوایی جهان را در دل خود جای داده است. در کشور پرو می‌توانید از پارک ملی ریو ایبیزو که محل اسکان 36 مکان باستانی مهم دیگر است نیز دیدن نمایید و لذت ببرید.

زیباترین شهر جهان

استکهلم

استکهلم نیز به عنوان زیباترین شهر جهان جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی را در خود جای داده‌ است و سالانه افراد گردشگر زیادی را به سمت خود می‌کشاند. در این شهر تماشایی، پارک‌ها و مکان‌های طبیعی بی‌شماری وجود دارد که هر کدام از آن‌ها جذابیت و ویژگی خاص خود را دارند و مسلماً برای‌تان جالب خواهند بود.

در کشور استکهلم جزیره‌های مختلف زیادی نیز وجود دارند که می‌توانید تمام آن‌ها را با کشتی بگردید و یک سفر هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید. علاوه‌بر جزایر تماشایی، در این شهر خوش آب و هوا می‌توانید به دیدن جاذبه‌های تاریخی زیادی نیز بروید.

ایسلند

ایسلند نیز به عنوان یکی از مطلوب‌ترین مقصدهای گردشگری در دنیا شناخته شده‌ است و هر ساله میلیون‌ها نفر گردشگر به این کشور جزیره‌ای جذاب سفر می‌کنند و از نزدیک چشم‌ اندازهای فوق‌العاده آن را مشاهده می‌نمایند. در این کشور تماشایی، آتشفشان‌ها، آبشارها و غارهای یخی زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به‌ فرد خود را دارند.

این کشور که جزو زیباترین کشور جهان نیز به شمار می‌رود، دریاچه‌ها، دشت‌های سرسبز، کوه‌های یخی و رودخانه‌های زیادی دارد و با رفتن به آن‌ جا می‌توانید تفریحاتی همچون پیاده‌روی، ماهیگیری، قایق سواری و… انجام دهید.

زیباترین کشور جهان

پرتغال

کشور پرتغال نیز یکی دیگر از کشورهایی است که فرهنگ غنی دارد و به‌ عنوان مکانی مناسب برای تفریح شناخته شده‌ است. آب‌ و هوای این کشور بسیار مطلوب است و از این‌ رو می‌توانید در هر فصلی از سال که خواستید به آن‌جا سفر کنید و لذت ببرید.

در این کشور محبوب، مکان‌های دیدنی و تفریحی بیشماری وجود دارد اما سواحل آن در بین گردشگران جایگاه فوق العاده عالی به دست آورده‌اند و مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند. بنابر این سعی کنید در طول سفرتان به کشور پرتغال، حتما از سواحل رویایی آن نیز بازدید نمایید.

آمستردام

آمستردام نیز در بین سرسبزترین شهرهای جهان جای گرفته‌ است و طبیعتی بکر و نایاب دارد. این شهر دارای سواحل و جنگل‌های بسیار تماشایی است و با رفتن به آن‌جا می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید. علاوه‌بر مکان‌های طبیعی می‌توانید از ساختمان‌های قدیمی و تاریخی، موزه‌های مختلف و مراکز خرید لوکس زیادی نیز دیدن نمایید.

آمستردام که به عنوان سرسبزترین کشور جهان شهرت پیدا کرده است، آبراهه‌ها و پارک‌های چند صد ساله زیادی دارد و قطعا با دیدن آن‌ها حیرت‌زده خواهید شد. در این شهر زیبا محله‌های قدیمی و کافه‌های سنتی معروف زیادی هم وجود دارد که اغلب افراد شب‌ها در آن کافه‌ها به شب نشینی می‌پردازند.

زیباترین کشور جهان

اتریش

در کشور اتریش نیز روستاهای دریاچه‌ای، جنگل‌های سرسبز، کوه‌های سر به فلک کشیده، غارهای یخی، پارک‌های ملی و آبشارهای جذاب زیادی وجود دارد و با سفر به آن‌ جا می‌توانید اوقات خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. این کشور مکان‌های تفریحی بیشماری دارد و مسافران می‌توانند به راحتی در آن‌جا خود را سرگرم کنند و سفری فوق‌العاده داشته باشند.

ونکوور

ونکوور یک شهر رویایی و خوش آب و هوا است که اقیانوس‌های آرام و کوه‌های سر به فلک کشیده زیادی را در خود جای داده است. این مورد از زیباترین شهر جهان طبیعتی خیره کننده دارد زیرا در آن از نیروهای هیدرو الکتریکی و انرژی‌های تجدید پذیر استفاده می‌کنند و اصلا آلودگی هوایی وجود ندارد.

در این شهر محبوب حدود 200 پارک سرسبز وجود دارد و در هر قسمتی از آن که نفس بکشید، هوای پاکی را وارد ریه خود می‌کنید. یکی بزرگ ترین و معروف ترین پارک‌های ونکوور که وسعتی حدود 400 هکتار دارد، پارک استنلی است. این پارک یک جزیره زیبا را در سواحل غربی شهر به وجود آورده است و امکانات بی‌نظیری دارد.

علاوه‌بر پارک‌ها و طبیعت، در شهر ونکوور می‌توانید از مکان‌های تاریخی، بازارهای مختلف، ساختمان‌های قدیمی، شهربازی‌های جالب، موزه‌های زیبا و… نیز بازدید نمایید و اوقات خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانید.

زیباترین کشور جهان

بریتانیا

بریتانیا نیز به عنوان زیباترین کشور جهان گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند و جزو کشورهای توریستی بی‌همتا در اروپا است. این کشور پهناور از نظر تجارت و اقتصاد، جایگاه مناسبی در جهان دارد و مرکز بسیاری از مبادلات تجاری است. در بریتانیا موزه‌های جالب، پارک‌های سرسبز، نمایشگاه‌های لباس و صنایع دستی، جاذبه‌های طبیعی، گالری‌های هنری، مجتمع‌های خرید لوکس و بازارهای زیادی وجود دارد که در طول سفرتان می‌توانید از تمام آن‌ها دیدن نمایید.

سان مارینو

کشور سان مارینو یکی از کوچک ترین کشورهای اروپا است که 61 کیلومتر مربع وسعت دارد و به عنوان پنجمین کشور کوچک جهان آن را می‌شناسند. این کشور با این که مساحت زیادی ندارد اما جاذبه‌های دیدنی زیادی را در خود جای داده است و زیبایی فوق العاده‌ای دارد. در این کشور 3 قلعه بسیار قدیمی وجود دارد و می‌توانید آن‌ها را بر روی کوه تیتانو مشاهده کنید.

کشور جذاب سان مارینو در واقع اولین کشور با حکومت جمهوری در جهان بوده است و بناهای تاریخی زیادی دارد. به طور معمول سالانه افراد زیادی به دیدن این کشور می‌روند و در آن جا با مکان‌های جدیدی آشنا می‌شوند. شما نیز اگر می‌خواهید زیباترین شهر جهان را از نزدیک مشاهده کنید، بهتر است حتما سری به سان مارینو بزنید.

زیباترین کشور جهان

بلیز

بلیز کوچک‌ترین کشور در منطقه آمریکای مرکزی است و مناطق طبیعی بسیار زیبایی را در دل خود جای داده است. این کشور مقصد گردشگران زیادی از سراسر دنیا است و افرادی که به آن جا سفر می‌کنند می‌توانند از آبشارها، جنگل‌ها، رودخانه‌ها، غار‌ها و بناهای تاریخی زیادی دیدن نمایند. در این کشور محبوب حدود 900 مکان باقی مانده از مایا‌ها وجود دارد که اکثر آن‌ها بسیار حیرت انگیز و مسحور کننده هستند.

در نزدیکی این شهر، یک پدیده آبی شگفت انگیز با نام گودال آب بلیز نیز وجود دارد که به عنوان عمیق ‌ترین دریای دنیا شناخته شده است و عمر آن نزدیک به چند هزار سال است.

بلغارستان

کشور بلغارستان یکی از بزرگ ترین کشورهای جهان است که آب و هوایی بسیار دلپذیر دارد و هر ساله گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. در این کشور سواحل رویایی زیادی وجود دارد و یکی از محبوب ترین آن‌ها، سواحل طلایی وارنا است.

در واقع کشور بلغارستان زیباترین کشور جهان است که جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد و گردشگران با رفتن به آن جا می‌توانند انواع تفریحات آبی را تجربه کنند و لذت ببرند. همچنین بهتر است بدانید در این کشور زیبا برای مسافران و گردشگران هتل‌ها، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های مناسبی ساخته شده است که از امکانات و قیمت بسیار عالی برخوردار هستند.

زیباترین کشور جهان

امارات

امارات یکی از فوق العاده ترین و پیشرفته ترین کشورهای دنیا است که طی یک قرن گذشته، از یک منطقه خشک و بیابانی به منطقه‌ای زیبا و لاکچری تبدیل شد. این کشور به طور معمول آب و هوایی نسبتا گرم دارد، به همین علت نیز بهتر است در فصل‌هایی که هوا خنک است راهی سفر شوید.

البته امکانات سرمایشی فوق العاده عالی در این کشور وجود دارد و گرمای هوا اصلا شما را اذیت نمی‌کند. در کشور امارات، مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های تفریحی زیادی وجود دارد که مسافران می‌توانند از آن‌ها بازدید نمایند و یک سفر فوق العاده هیجان انگیز را تجربه کنند.

تووالو

یک مورد دیگر از سرسبزترین کشور جهان که مانند بهشت در روی کره زمین است، تووالو نام دارد. مساحت این کشور کوچک، تقریبا 26 کیلومتر مربع است و به همین علت نیز آن را به عنوان سومین کشور کوچک در دنیا می‌شناسند. جالب است بدانید در کشور تووالو رودخانه‌ای وجود ندارد و آب آشامیدنی مردم از بارش باران تأمین می‌شود. از دیگر نکات جالبی که در مورد این شهر وجود دارد، می‌توان به وجود نداشتن قبرستان اشاره کرد زیرا مردم مردگان‌شان را در حیاط منازل خود به خاک می‌سپارند‌.

همچنین بهتر است بدانید مردمی که در این شهر زندگی می‌کنند، کارت بانکی ندارند و فقط از پول نقد استفاده می‌کنند. بنابر این در طول سفرتان به این کشور، حتما پول نقد به میزان کافی همراه خود ببرید.

پایانه ها ؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات و مطمئن‌ترین روش برای خرید آنلاین بلیط

پایانه‌ها معتبرترین سامانه تهیه و خرید بلیط اینترنتی اتوبوس، کرایه تاکسی و یا ارسال بار به سراسر کشور با بهترین شرایط است. فرایند خرید بلیط  از پایانه ها بسیار ساده است و همین مهم سبب شده تا پایانه‌ها یکی از پراستفاده‌ترین سامانه‌های بلیط‌ فروشی آنلاین باشد.

تیم بازارگاه به عنوان زیر مجموعه پایانه‌ها یکی از هاب‌های اصلی خرید و فروش بلیط در ایران است. یکی از خدمات جذابی که بازارگاه و پایانه‌ها ارائه می‌دهند، این است که برای مسافرت‌های خانوادگی و دسته جمعی نیز به سادگی می‌توانید از گزینه کرایه اتوبوس استفاده کنید و تجربه‌ای راحت،‌ اقتصادی و البته اختصاصی داشته باشید.

این سامانه در آستانه آغاز سال نو، خدمات گسترده‌ای را برای رفاه حال مسافران ارائه کرده که از جمله آنها می‌توان به آغاز روند پیش‌فروش بلیط برای سفرهای نوروزی اشاره کرد. از طریق این وب‌سایت می‌توانید از همین حالا، مقصد سفرهای نوروزی خود را انتخاب کرده و به‌راحتی، بلیط اتوبوس و سایر خدمات ویژه بازارگاه را برای خود و خانواده رزرو کنید.

سخن پایانی

تعداد کشورهای زیبا در جهان بسیار است و به طور کلی نمی‌توان یک کشور خاص را به عنوان زیباترین کشور جهان معرفی کرد. از این رو ما در این مقاله چند مورد از جذاب ترین، پرطرفدارترین و سرسبزترین کشورهایی که طبیعت بسیار زیبایی دارند را به شما معرفی کردیم تا بتوانید بهتر با آن‌ها آشنا شوید و یک مقصد عالی را برای سفر انتخاب کنید.

بنابر این بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا مطالب ذکر شده در این مقاله را با دقت مطالعه کنید و سپس یک کشور مناسب را انتخاب کنید. بعد از انتخاب کردن مقصد مورد نظرتان نیز سعی کنید یک برنامه ریزی مناسب انجام دهید تا سفری بی‌نقص و به یادماندنی داشته باشید.

نظر شما درباره زیباترین کشور جهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر