coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی پوستر رسمی ردمی کی 50 پرو و کی 50 پرو پلاس را منتشر کرد

ردمی یک‌بار دیگر عکسی از پوستر ردمی کی 50 پرو و کی 50 پرو پلاس را به نمایش گذاشت تا قدرت طراحی خود را به رخ بکشد. این گوشی‌ها تا چند روز دیگر رسما رونمایی می‌شوند.

ردمی، برند محبوب شیائومی قصد دارد 17 مارس (26 اسفند) از گوشی‌های ردمی کی 50، ردمی کی 50 پرو و ردمی کی 50 پرو پلاس رونمایی کرد. این برند در بهمن ماه گذشته از گوشی گیمینگ این خانواده، یعنی Redmi K50G رونمایی کرده بود و حالا نوبت به سایر اعضای خانواده رسیده است.

ردمی روز گذشته تصویری از سری Redmi K50 را منتشر کرد تا طراحی دوربین گوشی را به نمایش بگذارد. اما امروز، عکس واضح و کامل‌تری از گوشی‌های سری ردمی پرو را منتشر کرده است.

نمایش طراحی ردمی کی 50 پرو و ردمی کی 50 پرو پلاس

در تصویر زیر، رنگ‌ بندی «Black Feather» از گوشی‌های سری ردمی کی 50 را مشاهده می‌کنید. در قسمت بالایی و سمت چپ پنل پشتی، ماژول دوربین سه گانه این گوشی دیده می‌شود که لنز اصلی آن 108 مگاپیکسلی است.

ردمی پوستر رسمی ردمی کی 50 پرو و کی 50 پرو پلاس را منتشر کرد

کمی پایین‌تر از چیدمان دوربین،‌ فلاش LED قرار گرفته که احتمالا از نوع dual-LED است. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز در لبه سمت راستی گوشی قرار گرفته‌اند.

گفته می‌شود که هر سه گوشی از سری ردمی کی 50 از همین طراحی ماژول دوربین برخوردار می‌شوند. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه استاندارد نیز به لنز اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز می‌شود یا اینکه برخلاف دو نسخه‌ی پرو، لنز دیگری برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

گفته می‌شود ردمی کی 50 پرو پلاس از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار می‌شود. ردمی K50 Pro نیز همین لنز اصلی 108 مگاپیکسلی را خواهد داشت؛ اما بدون لرزشگیر اپتیکال.

با استناد بر این ادعا،‌ می‌توان گفت که تصویر بالا درواقع یکی از گوشی‌های Redmi K50 Pro یا Redmi K50 Pro Plus را نشان می‌دهد.

ردمی پوستر رسمی ردمی کی 50 پرو و کی 50 پرو پلاس را منتشر کرد
پوستر رسمی ردمی کی 50 که چند روز قبل منتشر شد

در قسمت پایینی پنل پشتی، طرحی کریستالی شکل دیده می‌شود که احتمالا در مقابل نور،‌ تغییر رنگ می‌دهد یا می‌درخشد. اما هنوز هیچ‌چیز دقیقا مشخص نیست.

درباره مشخصات سری ردمی کی 50 باید گفت که این گوشی‌‌ها به پنل نمایشگر AMOLED با طراحی پانچ مجهز می‌شوند. گزارش‌های مختلف حاکی از آن هستند که ردمی کی 50، ردمی کی 50 پرو و ردمی کی 50 پرو پلاس به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 870،‌ دایمنسیتی 8100 و دایمنسیتی 9000 برخوردار می‌شوند. K50 و K50 Pro احتمالا به سیستم شارژ سریع 67 وات مجهز خواهند شد؛ اما برای نسخه پرو پلاس،‌ سیستم شارژ 120 واتی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پوستر رسمی ردمی کی 50 پرو و کی 50 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر