coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی ردمی 10C با اسنپدراگون 680 معرفی شد

دیروز شیائومی ردمی 10C با اسنپدراگون 680 معرفی شد. تا پیش از آن شایعات زیادی درباره این گوشی و مشخصات فنی آن منتشر شده بود.

با اعلام حساب توییتری رسمی شیائومی در نیجریه، گوشی جدید ردمی 10 سی با پردازنده اسنپدراگون 680 ارائه خواهد شد. نمایشگر این دستگاه 6.71 اینچی است و با ناچ مخصوص دوربین سلفی به بازار ارائه خواهد شد. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول مربع شکل برای تعبیه دوربین‌ها قرار گرفته است. در این ماژول حسگر اثر انگشت با همراهی فلش و سه دوربین شامل دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی تعبیه شده‌اند.

شیائومی ردمی 10C

این مدل قرار است در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی به بازار عرضه شود. این مدل 4 گیگابایت رم دارد و با ظرفیت 64 و 128 گیگ در دسترس خواهد بود که به ترتیب 190 و 210 دلار قیمت خواهند داشت.

شیائومی ردمی 10C

البته در حال حاضر شیائومی اطلاعات دقیق‌ دیگری از مشخصات فنی این گوشی جدید خانواده ردمی در دسترس نگذاشته است. این مسئله زمین] ساز رد و بدل شدن شایعات درباره مشخصات فنی شیائومی ردمی 10 سی شده است. البته که این گوشی در حال حاضر توسط برخی خرده فروشان در نیجریه در دسترس است.

همچنین اخیرا وب‌سایت Slot مدل مذکور را با عکس‌های متفاوت و اندازه نمایشگر و مدل تراشه نادرست ثبت کرده بود. در نتیجه برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره مشخصات فنی این گوشی جدید شیائومی، همچنان باید منتظر ثبت رسمی محصول در سایت شیائومی باشیم.

این گوشی بنابر اعلام شیائومی برای معرفی رسمی در 17 مارس 2022 در هند عرضه شود. البته در هند احتمالا این گوشی با نام ردمی 10 ارائه شود. به نظر می‌رسد این مدل ارتباطی با مدل‌های رونمایی شده در آگوست یا فوریه نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی ردمی 10C چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر