;
coinex

کیف پول بایننس اسمارت چین ؛ برای ساخت کیف پول BSC چه کنیم؟

کیف پول بایننس اسمارت چین یکی از مشهورترین صرافی‌هایی است که در بازار ارزهای دیجیتال رواج بسیاری دارد. برای کسب اطلاعات در این حوزه، با ما همراه باشید.

کیف پول بایننس اسمارت چین موضوع بسیار مهمی است که هرکسی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال باید از آن آگاهی داشته باشد. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر، با تکراتو همراه باشید و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که با آگاهی بیشتری کیف پول خود را انتخاب کنید.

بایننس چین یکی از کیف پول‌های محبوب برای ارزهای دیجیتال است که شما می‌توانید برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود از آن استفاده کنید. علاوه بر این، کیف پول اسمارت چین به شما کمک می‌کند که تراکنش‌های خود را راحت‌تر انجام دهید. به‌طورکلی، این کیف پول ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد که موجب شده روزبه‌روز تعداد طرفداران آن افزایش یابد.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که این کیف پول چگونه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؟ آیا به‌صورت نرم‌افزار است یا سخت‌افزار؟ برای پاسخ به این سؤال، باید بدانید که این کیف پول به‌صورت آنلاین بوده و ما باید آن را روی افزونه مرورگر خود نصب کنید. در ادامه، اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کیف پول بایننس اسمارت چین

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، خوب است بدانید که این کیف پول برای رمزارزهای بایننس کوین (BNB) بوده و شما با استفاده از آن می‌توانید این رمزارز را به سایر توکن‌ها تبدیل کنید. از سوی دیگر، کیف پول بایننس اسمارت چین درواقع کیف پول رسمی صرافی بایننس (Binance) است. با استفاده از این کیف پول، شما می‌توانید به بایننس چین و شبکه اتریوم دسترسی داشته باشید.

کیف پول بایننس اسمارت چین

همان طور که می‌دانید، داشتن یک کیف پول یکی از مهم‌ترین مسائل در بازار ارزهای دیجیتال است. زیرا این کیف پول می‌تواند از رمزارزهای شما در برابر انواع خطرات محافظت کند. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری در این بازار را دارید، باید حتماً به این موضوع توجه نمایید. کیف پول محبوب بایننس اسمارت جین هم یکی از بهترین کیف پول‌هایی است که برای ارزهای BNB مورداستفاده قرار می‌گیرد.

همان طور که می‌دانید، کیف پول‌ها انواع متفاوتی دارند و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، بهترین کیف پول را برای تراکنش‌های خود استفاده کنید اگر به دنبال کیف پول‌های سرد هستید، می‌توانید لیست بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری 2022 را مشاهده کنید. این لیست، توضیحات کاملی از این نمونه کیف پول را در اختیار شما قرار می‌دهد. بهترین کیف پول سخت‌افزاری 2021 نیز کمک شایانی به شما می‌کند.

از سوی دیگر، ممکن است شما قصد داشته باشید که از کیف پول‌های ایرانی برای تراکنش‌های خود استفاده کنید. به همین منظور هم ما مطلب مربوط به بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. این مبحث به شما کمک می‌کند که در کشور ایران، بدون هیچ مشکلی ارزهای دیجیتال خود را مبادله نمایید.

کیف پول بایننس اسمارت چین

کیف پول بایننس اسمارت چین چیست؟

باوجود همه توضیحاتی که دراین‌رابطه ارائه دادیم، ممکن است هنوز برای شما مبهم باشد که کیف پول بایننس اسمارت چین چیست و دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد؟ در این بخش، این موضوع را برای شما شفاف‌سازی می‌کنیم. بایننس اسمارت چین، کیف پول رمزنگاری و رسمی بایننس بوده که به شمار امکان دسترسی به زنجیره هوشمند بایننس را می‌دهد.

شما می‌توانید برای افزایش امنیت وجوه خود از این کیف پول استفاده کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از این کیف پول برای اتصال به ده‌ها یا حتی هزاران پروژه بلاک‌چینی استفاده نمایید. فرقی ندارد که شما قصد مبادله BNB را با سایر توکن‌ها داشته باشید یا یلد فارمینگ را استفاده می‌کنید. به‌طورکلی، می‌توانید به‌راحتی همه این کارها را با استفاده از کیف پول اسمارت چین بایننس انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

هک تراست ولت

بهترین صرافی خرید شت کوین

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، این کیف پول روی افزونه مرورگر شما نصب می‌شود و باید با استفاده از لپ‌تاپ و رایانه به آن دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر، این کیف پول از مرورگرهای کروم، فایرفاکس و بریو پشتیبانی می‌کند و شما هر یک از آن‌ها را که داشته باشید، می‌توانید از آن استفاده نمایید. در ادامه، اطلاعات بیشتری در این حوزه برای شما شرح داده‌ایم.

کیف پول بایننس اسمارت چین

چه چیزی کیف پول بایننس اسمارت چین را منحصربه‌فرد می‌کند؟

در ابتدا، این برنامه هم مانند بسیاری از کیف پول‌ها بر روی مرورگر و افزونه شما نصب می‌شود. بااین‌حال، این کیف پول برخی ویژگی دارد که موجب تمایز آن از سایر نرم‌افزارها و برنامه‌ها می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده که کیف پول بایننس اسمارت چین نسبت به سایر برنامه‌ها برجسته‌تر و جذاب‎تر باشد. در ادامه این ویژگی‌ها را به‌اختصار شرح می‌دهیم.

نکته قابل‌توجه درباره آموزش ساخت ولت بایننس اسمارت چین این است که اگر شما از قبل یک حساب بایننس دارید، به‌راحتی می‌توانید آن را به کیف پول خود متصل کنید. این ویژگی مزیت‌های بسیاری دارد و به شما کمک می‌کند که نیازی به کپی کردن و چسباندن آدرس‌ها هنگام انتقال دارایی و تراکنش‌ها نداشته باشید.

علاوه بر این، شما این امکان را دارید که برای ثبت‌نام در این کیف پول، از اکانت جیمیل خود استفاده کنید. این کار از طریق tKey نیز امکان‌پذیر است. همچنین اگر به هر دلیلی به کیف پول خود دسترسی ندارید، می‌توانید به روش به آن مراجعه کرده و استفاده نمایید که در ادامه به‌اختصار آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • از طریق ورود به اکانت جیمیل
  • با استفاده از دستگاه اصلی خود
  • با رمز عبوری که هنگام ثبت‌نام انتخاب کرده‌اید

کیف پول بایننس اسمارت چین

همان طور که می‌دانید، احتمالات بسیار زیادی وجود دارد که شما به کیف پول خود دسترسی نداشته باشید. این ویژگی می‌تواند کمک شایانی به شما کند. پس به آن‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید کار خود را ساده‌تر کنید.

به یاد داشته باشید که مهم‌ترین کاری که شما باید برای امن نگه داشتن ارزهای خود انجام دهید، این است که از کلید خصوصی خود محافظت کنید. این کار، یک مسئولیت بسیار بزرگ است و به همین دلیل هم استفاده از tKey می‌تواند مفید باشد.

این دو ویژگی که در بالا اشاره کردیم، کیف پول بایننس اسمارت چین را به یکی از بهترین برنامه‌های صرافی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، ویژگی‌های مذکور می‌تواند استفاده از این کیف پول را برای اغلب کاربران راحت کند.

نکته جالب‌توجه درباره این کیف پول این است که حتی کسانی که با بازار ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌های مربوط به آن هم آشنا نیستند، می‌‌توانند از آن استفاده کرده و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند. پس به آموزش ساخت ولت بایننس اسمارت چین توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

آموزش ساخت بایننس اسمارت چین

اولین کاری که برای آموزش ساخت ولت بایننس اسمارت چین باید بدانید، دانلود این برنامه است. شما باید کیف پول خود را از صفحه اصلی بایننس دانلود کنید. فرقی نمی‌کند که برای این کار از کدام مرورگر استفاده می‌کنید. همان طور که گفتیم، این کیف پول از مرورگرهای کروم، فایرفاکس و همچنین بریو پشتیبانی می‌کند. پس می‌توانید به‌سادگی مرور موردنظر خود را انتخاب و این کیف پول را در آن نصب کنید.

کیف پول بایننس اسمارت چین

دانلود کیف پول اسمارت چین

بعد از این‌که این کیف پول را نصب کردید، نوبت به ثبت‌نام می‌رسد. این موضوع در نحوه ساخت کیف پول بایننس اسمارت چین اهمیت زیادی دارد. این بدین صورت است که شما بعد از نصب این کیف پول، با صفحه ثبت‌نام روبرو می‌شوید. در این بخش، فرض کنید که شما قصد ایجاد یک حساب کاملاً جدید با یک امانت جیمیل را دارید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) 

آموزش کار با صرافی dYdX

ثبت‎نام در کیف پول

البته در نظر داشته باشید که اگر عبارت اولیه یا اعتبار ورود tKey را داشته باشید، می‌توانید از کیف پول رمزنگاری آن استفاده نمایید. برای ادامه روند ثبت‌نام، می‌توانید روی گزینه Create Wallet کلیک کنید. سپس باید گزینه Continue with tKey via را انتخاب نمایید. این دو بخش، اولین مراحل کیف پول بایننس اسمارت چین به شمار می‌رود که باید به آن توجه داشته باشید.

در این بخش از آموزش کار با کیف پول بایننس اسمارت چین شما با یک پنجره روبرو می‌شوید که از شما می‌خواهد که اکانت جیمیل خود را وارد کنید. کیف پول بایننس چین و tKey برای احراز هویت شما، از اکانت جیمیل استفاده می‌کنند. پس این جیمیل در نحوه کار با والت بایننس اسمارت چین اهمیت زیادی در احراز هویت شما دارد.

کیف پول بایننس اسمارت چین

ایجاد رمز عبور

مرحله بعدی برای اطلاع از آموزش کار با کیف پول بایننس اسمارت چین این است که یک رمز عبور برای کیف پول خود ایجاد کنید. همان طور که می‌دانید، رمز عبور در هر برنامه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌خصوص که در کیف پول ارزهای دیجیتال، شما باید به این رمز عبور توجه داشته باشید که شخص دیگری نتواند به آن دسترسی داشته باشد.

همچنین بهتر است که رمز عبور شما ترکیبی از اعداد و حروف باشد تا احتمال هک شدن آن پایین‌تر بیاید. به یاد داشته باشید که این رمز عبور در نحوه ساخت کیف پول بایننس اسمارت چین اهمیت زیادی دارد و به‌عنوان لایه دوم محافظتی عمل می‌کند. این بدان معنی است که در صورت گم شدن کلید خصوصی، می‌توانید از طریق این رمز عبور به کیف پول خود دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit 

صرافی FTX

عبارت بازیابی (seed phrase)

یکی دیگر از مراحل مهم برای اطلاع از نحوه ساخت کیف پول بایننس اسمارت چین مشاهده عبارت بازیابی (seed phrase) است. در این مرحله، شما عبارت بازیابی کاملی برای کیف پول بایننس اسمارت چین خود را مشاهده می‌کنید. با استفاده از این عبارت، شما می‌توانید برای بازیابی حساب خود از آن استفاده کنید.

شما حتی این امکان را دارید که عبارت بازیابی خود را در این کیف پول ایجاد کنید. به‌طورکلی، این عبارت باید شامل 12، 15، 18، 21 یا 24 کلمه باشد. این یک قانون کلی برای این عبارت است و عبارت بازیابی شما باید بین همین تعداد حروف داشته باشد.

کیف پول بایننس اسمارت چین

نکته بسیار مهمی که در نحوه کار با والت بایننس اسمارت چین باید بدانید، درباره اشتراک‌گذاری عبارت بازیابی است. به یاد داشته باشید که شما هرگز نباید این عبارت را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید. به بیانی دیگر، شما باید با این عبارت دقیقاً مانند رمز عور یا کد حساب بانکی خود رفتار کنید.

از سوی دیگر، اگر شما این عبارت را فراموش یا گم کنید هم می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این کار از طریق آدرس ایمیل و ترکیب با رمز عبور tKey، به کیف پول خود دسترسی داشته باشید. این امر، کار بازیابی را برای شما راحت‌تر می‌کند. بعد از این‎که از عبارت بازیابی خود مطمئن شدید و آن را به طور کاملاً ایمن ذخیره کردید، روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

 محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

پایان راه‌اندازی کیف پول

بعد از انجام تمام مراحل بالا، کار شما با راه‌اندازی و آموزش ساخت ولت بایننس اسمارت چین به پایان می‌رسد. در این مرحله، شما با موفقیت کیف پول بایننس اسمارت چین را نصب و راه‌اندازی کردید. اکنون می‌توانید به‌راحتی از آن برای ارسال و دریافت توکن‌های خود استفاده کنید. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، این کیف پول برای انتقال توکن‌های زنجیره بایننس، BSC و اتریوم استفاده می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید با دپ‌ها و قراردادهای هوشمند این بلاک‌چین هم تعامل داشته باشید.

کیف پول بایننس اسمارت چین

دریافت BNB با کیف پول مستقیم

بعد از این‌که با نحوه ساخت کیف پول بایننس اسمارت چین آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که اطلاعاتی هم درباره شیوه کار با آن کسب کنید. در این بخش، آموزش کار با کیف پول بایننس اسمارت چین برای شما توضیح می‌دهیم که برای دریافت BNB با استفاده از کیف پول مستقیم باید چه‌کارهایی انجام دهید.

اگر قصد استفاده از شبکه بایننس اسمارت چین را دارید و می‌خواهید با آن تعامل داشته باشید، داشتن BNB یکی از ضروری‌ترین امور به شمار می‌رود. زیرا هنگامی که شما تراکنش‌های خود را با استفاده از این کیف پول انجام می‌دهید، باید کارمزد لازم را از طریق BNB پرداخت نمایید. خوب است بدانید که کلاً دو نوع توکن BNB وجود دارد که آن‌ها هم BEP-20 و BEP-2 هستند.

لازم به ذکر است که این کیف پول جذاب از توکن‌های BEP-20 پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل هم بهتر است که از همین توکن برای پرداخت تراکنش‌ها استفاده کنید. شما این امکان را دارید که با استفاده از ویژگی کیف پول مستقیم، حساب خود را به کیف پول بایننس اسمارت چین متصل کنید. برای این کار، باید مراحل خاصی را طی کنید که در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم.

کیف پول بایننس اسمارت چین

اتصال حساب به کیف پول

اولین مرحله برای اطلاع از نحوه کار با والت بایننس اسمارت چین این است که روی آیکون سمت راست و بالای صفحه اصلی کلید کرده و سپس گزینه اتصال به حساب بایننس را انتخاب نمایید. در این بخش، می‌توانید وارد حساب خود شده و روی Verify and connect my address کلیک کنید. این گزینه، کار احراز هویت شما را انجام می‌دهد و شما را به حساب بایننس خود متصل می‌کند.

در این مرحله، شما با یک پنجره جدید روبرو می‌شوید که برای مطمئن شدن، درباره باید گزینه اتصال به کیف پول (Connect to wallet) را انتخاب کنید. با کلیک روی این گزینه، کیف پول بایننس شما باز می‌شود و باید گزینه اتصال را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد باید به کیف پول خود این امکان را دهید که پیام بایننس را تأیید کند. این مرحله، تأیید می‌کند که شما صاحب کیف پول هستید و شخص دیگری به آن دسترسی ندارد. این ویژگی برای افزایش امنیت کیف پول شما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

موارد امنیتی در اتصال کیف پول به حساب بایننس

بعد از این‌که مراحل قبلی را به اتمام رساندید، وقت آن می‌رسد که کارهای احراز هویت خود را انجام دهید. این ویژگی را می‌توان آخرین لایه امنیتی در کیف پول بایننس اسمارت چین دانست. اگر شما 2FA خود را به حساب خود متصل کرده‌اید، باید از آن هم در این مرحله استفاده نمایید.

کیف پول بایننس اسمارت چین

بعد از این‌که این مرحله هم با موفقیت انجام شد، حساب بایننس شما به کیف پول اسمارت چین متصل می‌شود. بعد از اتمام این مرحله، شما می‌توانید حساب کیف پول خود را در صفحه وب‌سایت کیف پول مستقیم خود مشاهده کنید.

انتقال وجه از کیف پول مستقیم بایننس اسمارت چین

بعد از اتمام مراحل بالا، شما می‌توانید به‌راحتی کار انتقال وجه و تراکنش‌ها را انجام دهید. برای انتقال وجه از حساب بایننس، شما باید روی گزینه دریافت (Receive) زده و بخش کیف پول مستقیم را انتخاب نمایید. اکنون شما این موجودی را در دارایی‌های خود مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

دریافت از یک کیف پول دیگر

علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، شما این امکان را دارید که ارز را مستقیماً از یک کیف پول دیگر دریافت کنید. برای مثال، شما می‌توانید BNB را از کیف پول حساب بایننس خود، به کیف پول اسمارت چین بایننس انتقال دهید. برای انجام این کار، باید مراحل خاصی را طی کنید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

برای انتقال BNB از یک کیف پول دیگر، باید در ابتدا به صفحه برداشت حساب بایننس رفته و گزینه BEP-20 را انتخاب نمایید. بعد هم باید به کیف پول رفته و روی گزینه توکن محلی زنجیره بایننس (Binance Chain Native Token) کلیک کنید. بعد هم باید روی گزینه دریافت بزنید. این امر به شما کمک می‌کند که کار انتقال در کیف پول بایننس اسمارت چین برای شما ساده‌تر شود.

کیف پول بایننس اسمارت چین

بعد از انجام مراحل بالا، شما یک کد QR مشاهده می‌کنید که می‌توانید آن را اسکن کنید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که کد مربوطه را برای کیف پول خود کپی کنید. توجه داشته باشید که همه آدرس‌های مربوط به توکن BEP-20 با ضریب صفر (0x) آغاز می‌شوند. این در حالی است که آدرس‌های توکن‌های مربوط به BEP-2 با BNB  شروع می‌شوند.

کلام آخر

کیف پول بایننس اسمارت چین یکی از بهترین کیف پول‌هایی است که شما می‌توانید برای انواع کارها از آن استفاده کنید. با استفاده از این برنامه، شما نه‌تنها می‌توانید از رمزارزهای خود به شیوه‌ای امن نگهداری کنید؛ بلکه این امکان را دارید که برای انتقال توکن‌ها هم از آن استفاده نمایید. در این نوشتار از تکراتو، ما آموزش ساخت ولت بایننس اسمارت چین را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. پس بادقت به این توضیحات توجه کرده و از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: binance

نظر شما در خصوص کیف پول بایننس اسمارت چین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر